Medya :RECEP KARDAŞ
Aradan bir saat geçmişti. Asna ve Amiral hala beni aramamıştı. Bana tuzak kurduklarından da haberim yoktu. Acaba benden şüphelendiler mi diye düşünmeye başladım. O anda telefonum çaldı. (Özel numara)
"Efendim"dedim burnumu çekerek
"Ne yaptığını sanıyorsun sen "dedi kızgın sesiyle
"Bir şey yapmadım. Benle uğraşmaya güçlerinin yetemeyeceğini onlara güzel bir dille anlattım "dedim sırıtarak
O sırada Amiral'in arabası önümde durdu yavaş bir şekilde telefonu kulağımdan indirip telefona bakmadan telefonun kökten kapattım ve cebime koydum gözüm hala Amiraldey di Amiral kızgın bakışlarıyla üzerime gelerek iki eliyle yakama yapıştı... Yanında Asna da vardı gözleri dolmuş her an hıçkıra hıçkıra ağlayacak gibiydi.
"Nerdesin sen "dedi kızgın sesiyle Amiral
"Sıcak yatağımda olmadığım kesin "dedim gülerek
"Recep kardaş Asna'nın evine saldır dı. Sen nerdeydin o sırada "dedi bağırarak
"Amiral kendine gel. Senin karşında bir şuçlu yok, senin karşında bir baş komiser var HADDİNİ BİL. !!!!!! "Dedim ellerim le ellerini yakmdamdan atarak
Asna ise sadece bana bakıyor du. Asna nın yanına giderek.
"Asna neler oluyor, Recep kardaş'ın ne işi var senin evinde?, bişey yaptımı sana "dedim omuzlarından tutarak
"Recep kardaş 'a tuzak kurduk Amiral'le tuzak kurduğumuzu anladı. Anlamasına rağmen geldi ve tuzağımızı başımıza yıktı, kırıstını öldürdü ve kaçtı. Hiç bişey yapamadım "dedi gözlerinden akan yaşla kekeleyerek
Hala olayın şokunu atlatamamıştı.
"Benim nedn haberim yok bu tuzak işinden "dedim kızgın sesimle
Asnayla aramda sadece bir adım lık mesafe vardı.
"Amiral'ile ben halledeceğimi sandık" Dedi hıçkıra hıçkıra ağlayarak
"Kırıstı'nın ölümü onu derinden sarsmış tı bana sarılarak "kırıstın öldü " "kırıstın öldü" diye sayıklamaya başladı. Onu arabama doğru yürütmeye başladım ve arabama bindirdim. Şöför kolduğuna doğru ilerlerken arabamın önünde duran Amiralle aramızda bir metrelik mesafe vardı. Durdum Amiral'le göz göze geldik Amiralin bana olan bakışı nefret doluydu ama brn hafiften sırıtarak arabama bindim ve arabamı sürmeye başladım Amiral hala arkamızdan bakıyordu. Evime geldiğimizde ise Asna uyumuştu çoktan şöför koltuğundan inip Asnı'yı kucağıma aldım ve yatak odama götürdüm yatağıma uzandırdım hala uyuyordu. Dolabımdan siyah pijama'mı çıkarıp Ssnaya doğru yaklaştım gözlerimi kapatarak Asna nın üzerinde ki kot pantolonu çıkardım ardından üzerinde ki pembe beyaz olan gömleğinin düğmelerini açarak yavaş yavaş onu soydum uyanık olup olmadığını bilmiyordum gözlerim hala kapalıydı. Siyah olan pijama mı ona giydirirken ellerim Asna'nın baldırlarına değdi. Bian korkup gözlerimi aniden açtım asna'nın gözleri açıktı bana bakıyordu ellerim hala baldırlarınday dı sert ve çok ince bir vucudu vardı. "Acaba yanlış mı anladı beni "diye düşünürken.Elleriyle yüzümden tutup beni kendine doğru çekti, aramızda hiç boşluk yoktu dudak dudağa duruyorduk ama öpmüyordu sadece gözlerimin içine bakıyodu ve benim öpmemi ister gibi bi dudağıma bir gözlerime bakmaya başladı. Bense öpmüyordum. Elleriyle başımı hafiften geriye doğru itti ve elleriyle yüzümü okşamaya başladı Asna'nın karanlıktan parlayan kahverengi gözleri yüzümü okşuyor du Asna'nın üzerinde baldırlarına kadar giydirdiğim siyah pijamam ve mavi südyeni vardı. Kendimi tutugordum öpmemek için...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavaş yavaş ölüyorum
General FictionOnu gördüğümde garip bir his kapladı içimi~arkadaşlar kitabım töre yada terör kitabı değil dir...