„Vypnite niekto ten skurvený budík." mrmlala Rose z vedľajšej postele. Bol to príšerný zvuk a ja som si myslela, že mi vybuchne hlava. Alice našťastie čoskoro ukončila naše trápenie. Jedna naša spolubývajúca vyzerala ako mŕtva a ďalšia tam pre istotu nebola. „Kde je Synthia?" opýtala sa Alice ked si aj ona všimla, že nám niekto chýba. „Keď sme sa ráno vracali stretli sme Scorpiusa Malfoy. Prišiel k nej niečo jej pošepkal, žmurkla na mňa a spolu odišli. Stavím sa, že neostali len pri rozprávaní." zaškerila sa Suzane či ako sa volá. Vyvalila som na ňu oči. „Kedy to približne bolo?" vyletela som na ňu. „Neviem,ale ja som išla rovno sem,vy už ste spali...prečo?" pozrela na mňa podozrievavo. „Len tak." jej tá odpoveď zjavne stačila. „Idem ju pohľadať, kiež by som aj ja mala také šťastie." myslela som,že sa z nej povraciam. „Hej možno by si potom mala aj pohlavnú chorobu." zavrčala som dostatočne na to aby to počula. Asi mi aj chcela niečo povedať ale vyletela som z izby do kúpeľne dať sa trochu do kopy. Baby už jedli keď som prišla do veľkej siene. Všetci vyzerali ako zoombie. Každý ledva chodil,mal kruhy pod očami, strapaté vlasy a ledva sa držal aby nezaspal. „Dobré ráno." „Nekrič tak." zasyčala na mňa Sonya. Hovorila som normálne ale naša opica mala iný názor. „Neuverite čo sa mi včera po ceste stalo." vyvalila som na nich hneď. „Ak sa to stalo tebe tak určite nič dobré."„Bingo Lex." nemala som silu rozčuľovať sa nad jej podripovaním. Povedala som im príhodu s Alom a Malfoyom a aj čo som s dozvedela v tom ráno. „Typický Malfoy ledva sa vyhne jednému problému a ved prečo to nerisknúť a neísť pretiahnuť naivnú blbku."pohoršovala sa Claris. „No a hádajte kto vychádzal z izby šiestačok bez trička a zapínal si nohavice keď som pred hodinou išla do kúpeľne."hneď bolo každému jasné koho Sonya myslela. „Albus."povedali sme zborovo. „Hej ešte mi uštedril úsmev typu "na budúce to môžeš byť ty zlatko"." napodobnila Sonya Albusov hlas a vyzerala že keby mohla zabije ho pohľadom, pretože akurát vošiel do siene v sprievode Malfoya. „Zabite ma niekto."zavrčala som. „Vypadnime odtiaľto nemôžem sa pozerať na tie ich prijeblé úškrny." postavila sa na odchod Sonya. „Lestrangeová si nejaká podráždená, žeby ti včera zlyhal ďalší pokus o stratu panenstva?" uchechtol sa Nott sediaci očividne pri novej frajerke kúsok od Sonyi. To Sonyu ale s pretrvávajúcou opicou a Alovou prítomnosťou dostatočne vyprovokovalo. Schmatla príborový nožík a s plnou silou mu prepichla dlaň tak , že sa nôž zabodol až do stola. Tá baba zapišťala a odskočila od Notta a stola čo najďalej, celá sieň stíchla. Jemu sa do očí nahrnuli slzy.Bola naklonená tvárou iba pár centimetrov od neho.„Len do toho vyprovokuj ma...a zistíš čo to znamená postaviť sa do cesty Lestrengovcom."Hovorila potichu ale zreteľne aby pri každom jej slove každému kto ju počul naskakovali zimomriavky. Jej krásne azúrové oči sa zmenili na temne čierne až sa jej v nich blýskalo. Nikto nemal odvahu sa ani pohnúť nie to niečo povedať. „Pro...prosím." skučal Nott a pozeral zo Sonyi na svoju ruku, z ktorej tieklo čoraz viac krvi. Jej sa na tvári objavil naj-povýšeneckejší,víťazoslávny samoľúbi úsmev aký mohol. Hrdo sa vzpriamila.„Tomu sa hovorí štýl."zašepkala mi Lexi. Sonya zložila ruku z noža,nadvihla obočím a dala sa na odchod. Rýchlo sme sa pobrali za ňou. Vybehli sme zo siene a hneď na druhej chodbe sme vybuchli do smiechu. Jedine Claris sa tvárila čudne.„Bude v pohode?"„Clara zaleží na tom vôbec?" neveriacky som na ňu pozrela.„Pravdaže netrafila som žiadny nerv len mu to bude dlho krvácať a pekne hnisať keď sa to bude hojiť." upokojovala ju Sonya.„Teda Lestrangeová...si moja kamarátka ale bojím sa ťa...vieš o tom? naozaj sa bojím." snažila som sa hovoriť vážne.„Darmo...som dcéra svojich rodičov." vzpriamila sa a prehrabla si vlasy.„Slečna Lestrangeová!!" prudko sme sa otočili.„Fuck." bolo jediné na čo som sa v tú chvíľu zmohla.„Toto bude zlé." zhodnotila veľmi zjavnú situáciu Claris. Rýchlim krokom sa k nám blížil Neville.„Pán profesor, deje sa niečo?" opýtala sa ho Sonya akoby nič.„Ešte sa len bude slečna Lestrangeová...okamžite poďte so mnou riaditeľka vás už očakáva." prehovoril chladne.„Neville môžem to vysvetliť." ozvala som sa hneď.„Niet čo vysvetľovať Lily,to je v poriadku uvidíme sa neskôr." Sonya mala výraz "rob čo ti vravím lebo skončíš ako Nott". Ešte hodnú chvíľu sme pozorovali Sonyin a Nevillov vzdiaľujúci sa chrbát. Celý deň sme sa na nič iné nevedeli sústrediť. Sedeli sme v knižnice a snažili sa robiť úlohy na pondelok. „Do kedy ju tam chcú držať?" prerušila napäté ticho Lex.„Myslíte, že ju vyhodia?" Claris akože nepočula jej otázku.„To nemôžu on si začal!" rozčúlila som sa.„Podľa mňa sú na nej zasadnutý lebo je Bellatrixina dcéra. Longbottom ju bude chcieť vyhodiť už len preto čo urobila jej mama jeho rodičom." Claris mala pravdu. Sonya svojich rodičov nikdy nestretla ani nevidela inak ako na fotkách z novín keď bola hľadaná, ale veľa ľudí jej dávalo pocítiť ich činy. „Porozprávam sa s Alice možno mu nejak dohovorí ak bude treba." napadlo ma. Neville vie, že Alice je múdra ona chyby nerobí, určite dá na jej názor.
Sonya neprišla ani na večeru a ani Mcgonagallová a Neville. Dokonca chýbal aj Slughorn, je vedúci jej fakulty musí pri tom byť.„Alice, Rose?" Spýtavo na mňa pozreli.„Nevideli ste Sonyu, od rána ju nemôžeme nájsť." tvárila som sa akože absolútne nič neviem.„Je u Mcgonagallky, prišli aj Nottovi rodičia kvôli tej ruke..." Rose si vymenila pohľad s Alice ale pokračovala:„...Neville chce aby ju vyhodili ale Slughorn ich ubezpečil, že so Sonyou nikdy neboli nijaké problémy a to čo sa stalo muselo mať jednoznačný dôvod." Alice prikývla a pokračovala:„Nott si vyžadoval, že kým sa mu to nedá dokopy a nebude môcť hrať metlobal bude ho mať zakázaný aj ona."„Čo? To nemôžu...jemu nedochádza, že bez dvoch triafačov slizolin nemá šancu poraziť ani len bifľomor." skoro som kričala. Pár ľudí sa za mnou obzeralo.„To síce nie je náš problém, ale voči nim to naozaj nieje fér." potvrdila Rose.„Ale ber to tak, je to lepšie ako keby ju vyrazia."„Alice má pravdu Lily...ale ako to naozaj skončí rozhodnú Nottovci." bolo vidieť, že ani Rose nevie určiť ako to celé dopadne. O tom incidente sa šuškalo všade. Horšie ako keď jedno dievča raz strelilo facku Malfoyovi pred celým slizolinom. V ten večer sa mi zaspávalo horšie ako kedykoľvek predtým, nemala som ani tušenie čo bude s mojom kamarátkou no v duchu som verila, že Slughorn ju z toho dostane.
YOU ARE READING
„Máš strach Potterka?" „To chceš Malfoy?"
FanfictionLily Potterová je 5- tačka na Rokforte, žije v tieni svojich bratov, sesternice a nikto si ju poriadne nevšíma. Chlapci? To nehrozí. Dokonca jej tri najlepšie kamarátky ani niesu z jej fakulty. Čo ak sa veci začnú kaziť no konečne to prinesie niečo...