„hmm." mrmlala som keď mi niečo olizovalo tvár. Keď som otvorila oči nado mnou som uvidela 5 huňatých hláv a malých jazýčkov. Musela som sa pousmiať boli hrozne zlatý.„Nebodaj sa chcete hrať?" smiala som sa keď do mňa štuchali ňufákmi. Posadila som sa odkryla zo seba deku a zamyslene som sa pozerala naokolo.Niečo mi tam nesedelo.„Fuck veď je pondelok." zhrozila som sa.„Čo hučíš do pekla." začula som z vedľajšej skaly (panelu, alebo ako to mám nazvať) a s pod deky vykukli Scorpiusove strapaté biele vlasy.„Malfoy prečo si ma nezobudil meškám do školy!" vykríkla som zhrozene. „Ako som ťa mal zobudiť keď si si nevšimla ty si práve zobudila mňa." neodpustil si ešte zaspatým úplne pohodovým hlasom.„Ako môžeš byť taký pokojný veď nás Mcgonagallová zaškrtí!" vzdychol a zvalil sa späť na skalu.„Upokoj sa všetko som vybavil." zamrmlal spod deky, zjavne mal v pláne pokračovať v spánku.„Ty? Alebo skôr ja!" ozvalo sa a spomedzi konárov vyliezli podozrivo známe havranie vlasy.„Albus!" vykríkla som nadšene a prekvapene zároveň.„Myslel som že budeš ešte spať." podišiel k Malfoyovi a kamarátsky ako to chalani robia si s ním podal ruku.„Aj by som spal keby niekto nezačal vyvádzať kvôli blbej škole." pri slove niekto ,ktoré mimochodom poriadne zvýraznil pozrel na mňa.„Ako to že nebudeme mať problémy a čo ty tu vôbec robíš?" pálila som zaradom.„O to ako som to zariadil sa už nestaraj a priniesol som raňajky." zamával troma papierovými vreckami a tri kelímky s kávou položil na skalu k Malfoyovi.„No tak, nie si hladná?" opýtal sa ma brat keď si obaja začali rozbaľovať jedlo a ja som len sedela oproti a neprítomne na nich pozerala. Išla som si sadnúť k nim a pomedzi rozhovor o svetovom metlobale sme sa poriadne najedli aj keď polovica Malfoyovej slaniny a Alových párkov skončila v žalúdku vĺčat.„Ako si vedel že sme tu?" opýtala som sa keď sme sa vybrali na odchod.„Povedal mi to keď si bral neviditeľný plášť. Ešte večer mi volal že mám ráno doniesť raňajky a vybaviť veci ohľadom školy." povedal brácha akoby nič a podržal mi konáre aby som ich mohla bez problémov podliesť. Chalani sa celú cestu bavili pre zmenu keď nie o metlobale tak o autách. Do hradu sme prišli okolo obeda.„Ako to že si ani ty nemusel byť na vyučovaní?" nedalo mi to.„Typická Potterová staráš sa do vecí, do ktorých ťa nič. Máš z toho problémy? Nemáš. Tak to ďalej nerieš." žmurkol na mňa Malfoy nahodil jeden z tých jeho provokujúcich výškerov na čo si vyslúžil odo mňa grimasu.„Stručne povedané." zhodnotil Al.„Seriem na vás majte sa neskôr."„Ahoj Lily."„Zbohom Potterová." ešte som ich objala a s ignorovaním Malfoyovho„Pusinka nebude?" som sa vybrala do chrbaromilskej veže. Okamžite ako som otvorila dvere som bola pripravená na„Kde si zas bola?" od Rose ale keďže bola ešte len nejaká piata hodina v izbe nikto nebol a ja som sa v kľude mohla ísť osprchovať, prezliecť a pripraviť na ďalší školský deň, teda ak mi do toho samozrejme zase niečo nepríde a ja nestrávim pre zmenu noc pri medveďoch alebo akromantuliach.
„Mám novinky." zvolala som keď som si prisadla k babám poobede v knižnici.„Ak si zase strávila deň v nemocničnom krídle tak to niesu novinky ba ani nič nezvyčajné." podotkla ešte Lex, radšej som na to nereagovala a rovno som prešla k veci.„Už mám partnera na ples." víťazne som sa usmiala a zvalila sa do kresla.„Ou no...Zabudla som že an to že ideš na ples so Scorpiusom Malfoyom už nie je nič nové." ozvala sa opäť Lexi.„Ako to myslíš? Odkiaľ to kurva viete?"„Slečna Potterová!" okríkla ma knihovníčka, ktorá jasné že pri mojom šťastí musela ísť práve okolo. Ospravedlňujúco som na ňu pozrela a ona len s pohoršeným výrazom odišla.„Al mi to povedal." povedala Sonya.„No a čo vie Al a Scorpius vie aj Ian a ten to povedal Lexis no a čo vie Lexis..."„Vie v podstate celá škola." dokončila som Claru.„Tak to nie je pravda." všetky sme na ňu hodili "to myslíš vážne" pohľad, ešte aj Sonya odložila knihu.„No dobre čo sa klebiet týka tak možno..."„Nie že možno ale určite Lexus ty vieš čo s kým kto má skôr ako to spolu vôbec majú." prerušila ju Sonya celkom dosť výstižne. „...Ale o tomto som ani necekla a ani Ian nie. Viete si vôbec predstaviť tie pohľady tých tupých kráv keď najväčšia láska ich života vojde v sprievode jeho rodenej nepriateľky Potterovej. Bude to škandál storočia!" zvrieskla nadšene až sa niektorý (teda vlastne všetci) za nami otočili.„Sadni si a nerev tak lebo vďaka tebe to nebude vedieť len rokfort ale celé Spojené Kráľovstvo." vynadala jej Nya vážne a ja som sa prvá neudržala a vybuchla som do smiechu.„Som rada že som vás pobavila." zavrčala podráždene.„A tebe čo dnes je?" opýtala som sa zvedavo.„Nemám náladu."„No to sme si už akosi všimli." Clara na Lex vražedne pozrela a tá hneď stíchla. Spýtavo sme na ňu zízali a čakali na bližšie vysvetlenie. „Tak fajn toto mi prišlo dnes ráno."„Čo je to?"„Lex môžeš sa láskavo upokojiť?"„Clara." napomenula som ju aby to nechala tak keď budú všetky do seba rýpať nedostaneme sa k pointe ani do Vianoc.„To je pečať ministerstva." došlo mi keď podala obálku na stôl.„Čítaj." vyzvala ma.„Ministerstvo mágie Veľkej Británie sídlom Londýn, oddelenie Azkaban a oddelenie pre dedičstvo mladistvých čarodejníkov od živých, položivých, indisponovaných a odsúdených či trestne stíhaných pokrvne, vzdialene príbuzensky, papierovo alebo známostne spätých."„Aké oddelenie?"„Čuš." zas Claris a Lexi. Clara ma hneď poháňala nech pokračujem.„Slečna Sonyatella Blacková - Lestrangeová, Rokfortská stredná škola čarodejnícka. Pečiatka odovzdať do vlastných rúk."„Preto si ťa ráno Mcgonagallka zavolala?" opýtala sa Lex.„Očividne Lexi."„Clara prestaň čo vy dve dnes proti sebe máte." už mi liezli na nervy, nemôžu dať aspoň na chvíľu pokoj?„Ráno prišla ku stolu riaditeľka a volala ma do svojej pracovne keď som tam prišla bol tam nejaký vysoký chudý pán a tvoj a Rosein otec. Len mi dali tu obálku popriali pekný deň a odišli." vysvetlila Sonya. Bola som prekvapená akože o tom neviem že Nya bola ráno v riaditeľni a potom mi docvaklo že ja som v tom čase nebola ani v hrade.„Čo je také dôležité že ten kto ti to doručil mal ako sprievod dvoch najlepších aurorov?"„Netuším, ešte som to neotvorila keď som uvidela oddelenie..." Sonya sa s odpoveďou na Lexinu otázku zstavila ale Claris presne vedela čo chce povedať. Všetkým nám to bolo vlastne jasné.„Oddelenie Azkaban." povedala takmer nepočuteľne.„Hej." prikývla Nya.„Plánuješ to otvoriť?" opýtala som sa.„Ja neviem, neviem či chcem vôbec vedieť čo sa tam píše." priznala.„Lily otvor to. Ak to neurobíš ty spravíme to my."„Je to len do vlastných rúk jediný kto to môže otvoriť je Nya." povedala som. Veľmi dobre som vedela ako tieto listy fungujú teta Hermiona často začarovávala presne takéto zásielky.„Tak čo s tým teda urobíme...urobíš?" opýtala sa Lex nakoniec.„Ja..."„Sonya?" prekvapene sme na seba zízali keď spoza rohu vyšiel Scorpius s Alom a Ianom.„Čo vy traja robíte v knižnici?" opýtala sa Lexi. V tom som zbadala obálku, ktorú mal v ruku. Lakťom som do nej drgla.„Už chápem."„Riaditeľka mi povedala že to prišlo aj tebe." povedal Malfoy a hodil obálku pred Sonyu. „Tušíš čo by to mohlo byť?" Scorpius len pokrútil hlavu.„No neviem ako vy ale ja si myslím, že je len jediný spôsob ako to zistiť." ozval sa môj brat.„Ale nie tu, toto miesto ma desí."„Kretén." „Drž hubu Alexis!"„Ian!"„Lexi!" okríkli sme ich všetci naraz.„O 10 v slizolinskej klubovni tu máš môj plášť nech nemáš žiadne problémy s Filchom." odložila som od Ala neviditeľný plášť do tašky všetci prikývli a bolo rozhodnuté. Do večera sme sa o liste radšej viac nebavili.
YOU ARE READING
„Máš strach Potterka?" „To chceš Malfoy?"
FanfictionLily Potterová je 5- tačka na Rokforte, žije v tieni svojich bratov, sesternice a nikto si ju poriadne nevšíma. Chlapci? To nehrozí. Dokonca jej tri najlepšie kamarátky ani niesu z jej fakulty. Čo ak sa veci začnú kaziť no konečne to prinesie niečo...