Malfoyovo rozhodnutie

4.8K 213 14
                                    

Hneď ráno ma Pomfreyová pustila. Malfoy sa mi úspešne vyhýbal a ja som nemala potrebu o tom čo sa medzi nami stalo niekomu hovoriť aj keď baby videli že niečo asi nie je v poriadku. Prešli dva týždne a už chýbal len jeden aby sa hral prvý zápas chrabromilu so slizolinom. Malfoy sa rozišiel s tou vychudnutou blondínkou a začal si s tou černoškou  čo som do nej nabúrala. Cítila som sa hrozne prázdno. Celé noci som spala pod vankúšom s jeho mikinou. Konečne som si všimla akú kapelu na nej má. Scorpions. Aké prekvapenie... Sedeli sme s babami v knižnici(aká novinka) a ony sa na niečom veselo zabávali. Už som to viac nevydržala keď sa ma Sonya po stý krát opýtala čo som ticho. „Bozkávala som sa so Scorpiusom Malfoyom." Povedala som pokojne a všetky zmĺkli. Lexi až vyskakovala žilka na krku. Čakala som že po mne skočí a už ma neochráni ani slávny Harry Potter ale nie, oni len nehybne zízali. Sonya sa mierne vyškierala.„Aký bol?" opýtala sa. Nechápavo som na ňu pozrela.„No ták Lily, Scorp je vrátane tvojho brata naj sexy chrobáčik a najdokonalejší jebač , a bozkávanie? Veď o tom sníva každá." žmurkla a Lex prikyvovala.„Tak ak bol?" vyhŕkla Clarisa.„Dokonalý." vydýchla som. Začali tlieskať a pískať.„Šibe vám? Čušte! A ako to, že vám to zrazu nevadí? Lex naposledy si mi skoro vybila zuby!" ohriakla som ich okamžite.„Vyspať sa s niekym je jedna vec a bozkávanie iná a okrem toho vtedy to bola iná situácia." žmurkla na mňa. „Hovor všetko!"„Aj detaily."„Každý pohyb!" prekrikovali sa Lex a Sonya kým ich Claris neprerušila: „Do detailov vás nič!" obe prekrútili očami. Musela som sa zasmiať, vyzerali ako keby im prekazila Vianoce. Opísala som im kedy, kde a ako to bolo ale naozaj som si odpustila detaily aj cez značné námietky tých dvoch.„Niekto sa nám zamiloval." rozplývala sa Lex na večeri.„To nie je pravda. Milujem Marka a určite nemienim nič mať s debilom čo mi pokazil vzťah." odvrkla som a venovala sa naďalej šalátu.„Prosím ťa...keby ti to bolo tak proti srsti ako vravíš nebozkávala by si sa v nemocničnom krídle v objatí so Scorpiusom Malfoyom."„Sonya!" zhúkla som. Ona si niekedy naozaj neuvedomuje ako hlasno hovorí.„To je toho... aj tak si každý myslí, že si s ním spala jedno bozkávanie hore dole." protestovala.„Aké bozkávanie?" až ma vystrelo.„Myslím, že do toho s kým sa bozkávam ťa nič." zahovorila a zatvárila sa lišiacky Sonya na Ala, ktorý sa odrazu objavil za mnou. Bola som jej nesmierne vďačná. Premeriaval si ju pohľadom a šibalsky sa usmieval.„Ségra musíš ísť so mnou do nemocničného krídla aj Sonya a Lex je to dôležité. Rose si pri tréningu zlomila ruku...a to dosť nepekne." spamätal sa po chvíli. „Odkiaľ to vieš?" opýtala som sa zdesene.„Prečo tam musíme byť aj my?" nechápala Lex.„Pretože v sobotu hráme s chrabromilom a ich stíhačka zrejme nebude môcť nastúpiť, ostatný tam už sú aj ostatý  z rodiny." vysvetlil a hneď sme sa všetci štyria ponáhľali do krídla. Keď sme vošli, okolo jednej postele stál ešte v dresoch oblečený chrabromilský tým, slizolinčania a Mcgonagallová s Bellovou a Longbottomom , Alice a Hugo(Rosein brat). Rose sedela a okolo nej obskakovala Pomfreyová.„Je mi ľúto slečna Weasleyová v žiadnom prípade nemôže v sobotu hrať a pochybujem, že sa vám to celkom zahojí skôr ako za pár mesiacov." povedala Pomfreyka po chvíli. Začalo sa protestné a smutné prekrikovanie.„Ticho." povedala riaditeľka a všetci zmĺkli.„Je mi to ľúto no chrabromil si bude musieť na dohranie sezóny nájsť iného stíhača." pokračovala.„Ale pani riaditeľa Rose je najlepšie nikto iný nemá proti Scorpiusovi šancu." namietala naša sesternica Roxanne.„Aj zápas bude o ničom keď bude trvať 5 minút." pridal sa jej brat Fred. Mali pravdu. Nikto okrem Rose sa nedokázal ani zďaleka vyrovnať Malfoyovi. Bez Rose sme nemali najmenšiu šancu, nech už by tam postavili kohokoľvek.„Stále mám druhú ruku, koniec koncov treba mi len jednu."„Nie nemôžeš riskovať, že sa ti to ešte zhorší, už teraz máš šťastie, že ti kosť nepretrhla žili Rosie." presviedčal ju Malfoy. Netušila som , že sú taký priatelia.„Scorp má pravdu Rose...neprichádza do úvahy aby si šla hrať, radšej prehrám ako riskovať tvoj život." zakročil James ako kapitán týmu skôr než stihla Rose protestovať.„Je to pre teba príliš nebezpečné ale Rox a Fred majú pravdu. Zápasy bude stáť za nič. Preto odstupujem z hry pokiaľ namiesto teba proti mne nepôjde Lily." všetky pohľady zamierili na mňa. „Estás loco?" vyhŕkol Al nepríčetne.„Yo sé lo que estoy haciendo. Usted sabe lo que es capaz. Por favor dejarla." odpovedal mu naoko pokojne Malfoy. Nikto nechápal čo sa to deje. Nemala som tušenie, že môj brat vie po španielsky. Al vzdychol a prikývol.„Lily...Pôjdeš namiesto Rose?" spamätal sa James ako prvý a nikto neprotestoval.„Choď." vyzvala ma Rose. Každý čakal len na moju odpoveď.„Ja predsa neviem hrať metlobal, na metle som sedela naposledy keď som mal šesť." snažila som sa vyhovoriť ako to len šlo.„Zvládneš to, videl som čo si dokázala na testrálovi. Lily...Prosím." prekvapene som sa pozrela pred seba. Sivé Malfoyove oči ma doslova hypnotizovali. Netuším prečo som to urobila.„Tak kedy máme tréning?" opýtala som sa a všetci sa usmiali. Malfoy na mňa nenápadne žmurkol a postupne všetci odišli t nemocničného krídla. Ostala som ta len ja a Rose.„Prečo si chcela aby som išla? Vieš, že neviem hrať." vybehla som na ňu v momente keď bratranec Louis(brat Dominique a Victoire) posledný zavrel dvere.„Viem Lily...ale tak isto viem, že Scorpius nerobí nič len tak. Nemám poňatie prečo chce ísť proti tebe ale je isté, je tým jednoznačne rozhodnutý a jeho rozhodnutie nezmení nikto. Ak Scorp niečo chce, urobí všetko aby to dostal...A teraz chce aby si ho skúsila poraziť v tom čo mu ide najlepšie. Jediný kto pozná dôvod prečo to urobil je Al..ale ver, že z neho to nedostaneš...Využi každú voľnú chvíľu na tréning. Netušíš čo ťa čaká. Nikto to nevie a preto ani nikto neprotestoval keď to navrhol. Jemu sa človek nestavia, nevieš čoho je naozaj schopný." len som prikývla a odišla. Roseine slová mi ešte dlho vŕtali v hlave. Nechápala som prečo ja? Keby to bol nejaký iný chalan napadalo by mi..žeby ten bozk?..ale on je predsa Scorpius Malfoy, môže mať ktoré dievča chce jedne bozk pre neho nič špeciálne neznamená. Musím zistiť o čo mu naozaj ide... pomyslela som si a išla si ľahnúť. Rose musela ostať na ošetrovni, Synthia v izbe ani nebola a Alice so Suzanne už spali. Zatiahla som baldachýn a spod vankúša som vytiahla Scorpions mikinu. Stále pekne voňala po jeho voňavke. Čierna so zeleným nápisom a rovnakým škorpiónom, naozaj pekná a očividne mu nejak nechýbala. Mesační lúč,ktorý prechádzal medzerou v baldachýne svietil priamo na rukáv mikiny a bolo vidieť akúsi škvrnu. „Lumus." zašepkala som a namierila prútik na mikinu. Poriadne som si ju prezerala no nič som nevidela. Zo šuflíka som vytiahla malú UV lampu. Keď som ju zasvietila všade na rukávoch boli fľaky a spredu bola obrovská škvrna skoro cez celú stranu. Zľakla som sa keď som si uvedomila čo to je. Krv...Malfoyova byť nemohla nemal žiadne vážne zranenie kde by stratil veľa krvi a keby mal na Rokforte by sa to rozšírilo veľmi rýchlo. Možno to má z metlobalu a tá krv sa mu tam zbierala postupne, napadlo mi ako prvé. Usúdila som , že najlepšie bude ak sa o tom porozprávam s babami. Kým som ale zaspala bolo okolo pol tretej ráno. Ešte sa mi aj snívalo ako asi k tej krvi mohol prísť. Také nočné mory som nemala už dávno.

„Máš strach Potterka?" „To chceš Malfoy?"Where stories live. Discover now