„Všivavý humusák!"„SONYA!" skríkli sme po nej naraz.„Som Lestrangeová ja si to môžem dovoliť."zašomrala naštvane.„Rozjebem mu hlavu dorážačkou."„LEXIS!" vykríkla Sonya a akože napodobňovala ako sme zakričali po nej.„Vieš o tom, že si chorá však?" opýtala som sa jej.„Tak on ťa nazve Malfoyovou štetkou Lexa nedokáže prežiť bez vulgarizmov ty si po nociach poletuješ na testráloch a ja som nakoniec tá chorá." zdvihla rezignovane ruky Sonya a rozvalila sa v kresle. Bol už večer a my sme len sedeli v knižnici. Ja som ich ani poriadne nevnímali bola som dosť unavená s predošlej noci s Alom sme sa vrátili až niekedy nad ránom a navyše mi bolo zase neskutočne zle od žalúdka. Ledva som im dokázala prerozprávať aj rozhovor s Marcom.„Inak mám novinky." ozvala sa opäť Sonya.„Ak si zase niekomu prebodla ruku, rozbila hubu, zlomila nos..."„Vynadala do humusákov, zhodila zo schodov, zmlátila na záchodoch..."„Zničila reputáciu, zruinovala život alebo spôsobila doživotnú traumu tak to niesu novinky." prerušila som Lex, ktorá prerušila Claris a všetky tri sme na ňu žmurkli a nasledoval výbuch smiechu, iba Sonya sa tvárila podráždene.„Netvárte sa, že si to nezaslúžili." odvrkla.„Úprimne Sonya dala by som ruku do ohňa za to, že pred tebou by ma rešpekt asi aj samotný Voldemort." uškrnula sa Claris.„Darmo, som dcéra svojich rodičov." vzpriamila sa hrdo a prehrabla si vlasy.„PSSST." upozornila nás knihovníčka lebo ako vždy sme sa smiali a robili hluk cez celú knižnicu.„Nemám rada tú starú fuchtľu."„Sonya ty nemáš rada nikoho." odbila som ju pravdivo, ona sa dokázala posťažovať na kohokoľvek a ak povedala, že sa jej niekto zdá sympatický bol to naozaj výnimočný prípad.„Sonya čo keby si nám radšej povedala aké to máš novinky" napadlo ma.„O jasné no mám pre teba dobré správy Lily, no zároveň aj zlé."„Ako inak."zavrčala som. Kedy sa mne nestalo niečo čo nebolo zlé alebo mi niekto nepovedal hlavne zlé správy?„Scorpius Malfoy má novú frajerku takú vychrtlú blondínku, takže už ťa všetky blbky nebudú vraždiť pohľadom ale tá zlá sprava je, že sa nepochybne nájde niekto kto bude podripovať, ooo Potterová hádam si si nemyslela, že Scorpiusko by o teba naozaj stál alebo tak ti treba nebola si pre neho tá pravá a..."„Sonya my sme to pochopili." prerušila ju Lex keď Sonya napodobňovala škrekľavé hlasy dievčat z rokfortu a nechávala sa trochu uniesť.„Tak nová frajerka hej? Zaujímalo by koľkatá, myslíte, že to počíta?" zamýšľala sa Claris.„Neviem ani ma to nezaujíma je to len obyčajný, namyslený ,arogantný ,povýšenecký ,aristokratický ,nadržaný kurevník." zaštvane som trieskla knihou o stôl.„Cool." neodpustila si Lexi. „Musím sa ísť prejsť." Zavrčala som a bez ďalších slov som odišla. Ani neviem čo ma tak naštvalo, pravdepodobne že som kvôli tomu kreténovi prišla o lásku svojho života, mal ma nechať v tom lese alebo ma odviesť na ošetrovňu ale niiieeee on má šupne rovno do svojej postratej postele a... „Kurva dávaj pozor!" Vykríkla som na černošku, ktorá si nápravala sukňu a tvárila sa, že vidí smrť, ale hneď nato sa škodoradostne vyškerila. „Nedivim sa, úprimne aj ja by som bolo nabrúsená, že to už viac nezažijem." „O čom to..." Nestihla som dokončiť lebo za ňou sa objavil strapatý chalan bez trička zapínajúci si opasok. „Zlatko čo tak si dať zajtra repete?" Opýtala sa ho zvodne a už mu pchala jazyk do huby. Jednu ruku mu položila na vyšportovanú hruď a drohou ho chytila za... V momente som sa rozbehla na koniec chodby, vletela som do záchodu a začala vyvracať celý obsah žalúdka. Niekto mi zozadu odhrnul vlasy a všetky mi držal aby mi nepadali do tváre. Bola som príliš zaneprázdnená zachodovou misou než aby som sa tým nejak moc zaoberala. „V jazere nie je zrovna čistá voda, keď sa ti dostala do pľúc musela si chytiť nejakú infekciu alebo čo." Prudko som sa otočila. „Nedotýkaj sa ma!" Vyštekla som na stále polonahého Malfoya a ten okamžite pustil moje vlasy. „Hej pokoj chcem ti len pomôcť." „Čo keby si radšej išiel pomôcť svojej ďalšej hračke ja o tvoju prítomnosť nestojím zato tá fľandra sa ťa nevie dočkať...alebo aspoň jednej tvoje časti." Už som takmer vrieskala a nehodlala som to meniť. „Čo som ti urobil?" Hovoril pokojne ale bolo vidno že sám nevie čo sa deje. „Narodil si sa!" Zvrieskla som a vybehla preč. Do očí sa mi z nejakého dôvodu tlacili slzy. Niekto ma zrazu pritlačil o stenu. „O čo ti ide?" Jeho búrkovo sivé oči má prebodavali a jeho silné paže má pevne tlačili o stenu. Už nemal ten svoj pokojný zvodný ani hrdý a sebavedomý výraz. Jeho oči boli prázdne také temné ako keď Nott naštval Sonyu a jej oči sa zmenili na temné gule. Po celkom tele mi z toho pohľadu prebehli zimomriavky. „Pusť." Zašepkala som. „Pýtam sa znova, o čo ti ide?" Jeho hlas sa rozliehal prázdnou chodbou a aj keď hovoril potichu každé slovo vyslovil pomaly a zreteľne. „Je mi jedno, že ti všetky padajú k nohám nepotrebujem tvoju pomoc a už vôbec nestojím o tvoju pozornosť a prítomnosť hnusíš sa mi...si len obyčajný chudák čo si o sebe myslí niečo viac ale niečo ti poviem ten tvoj tupý úsmev ti raz zmizne lebo nie si nič viac ako ostatný takže si naser Malfoy a prestaň mi ničiť život!" Syčala som naštvane a teraz som ho ja prebodávala pohľadom. Cítila som sa ako nepríčetná, no a určite som tak aj vyzerala lebo jeho "vždy nad vecou" pohľad sa razom menil na "čo mám ako teraz robiť?". Taký adrenalín som cítila iba dva krát v živote. Pri Nottovi, v lese a jazere a teraz. Bolo to niečo iné keďže pred tým mi išlo o život a teraz mi toto dokázala spôsobiť iba prítomnosť Scorpiusa Malfoya. Svoje zovretie povolil a ja som sa okamžite prešmykla okolo neho. Neotáčala som sa, len som kráčala preč a on ma bez slova nechal. Myslela som,že ma nepustí a bude dožadovať odpoveď na svoju otázku ale nie, ani sa nepohol akoby si ani nevšimol, že som mu odišla. Šla som si dať studenú sprchu aby som si pretriedila myšlienky ale ani to mi moc nepomohlo. Ale stále som bola unavená takže aj napriek mojím zmiešaným pocitom som rychlo zaspala.
YOU ARE READING
„Máš strach Potterka?" „To chceš Malfoy?"
FanfictionLily Potterová je 5- tačka na Rokforte, žije v tieni svojich bratov, sesternice a nikto si ju poriadne nevšíma. Chlapci? To nehrozí. Dokonca jej tri najlepšie kamarátky ani niesu z jej fakulty. Čo ak sa veci začnú kaziť no konečne to prinesie niečo...