„Ale no táááák no tak no tak no tak!"„Nie nie a nie Sonya."„Prečo nie? To je až taký škaredý?"„Vy dve si nikdy nedáte pokoj však?" neodpustila som si pri zase raz ďalšej hádke Nyi a Lex.„Nepovedz že teba to vôbec nezaujíma."„Sonya aj tak to už zajtra zistíme takže neviem čo sa zbytočne vzrušuješ." pridala sa do toho aj Claris.„A ty že s kým ideš na ples Clarinka?" rypla Lexi.„S tvojim bratom." usmiala sa sladko a my sme sa museli okamžite začať smiať.„Ja to myslím vážne."„Hej a ja som ešte panna." odbila ju Sonya. Samozrejme ďalší výbuch smiechu.„Merlin prečo ja sa vôbec s vami bavím." neodpustila som si.„Pre Dumbledora!" vykríkla Clara postavila sa až prevrátila stoličku ktorá treskla na zem.„Niekto si zabudol dať ráno prášky?"„Možno si ich dala veľa." opravila som Nyu (ako inak nasledoval smiech) ale Clara sa tvárila akoby videla Voldemorta.„Povieš nám už konečne čo sa deje alebo tam budeš takto stáť kým to s teba nevytlčieme?"„Uvedomujete si vôbec že nemáme šaty na ples?" skríkla pohoršene na Lexi.„Fuck." zhúkla som a tiež som postavila, ale iste by som to nebola ja keby sa aj mne nepodarilo prevrátiť stoličku...vo chvíli ako išla knihovníčka okolo. Pohoršene na nás zazerala ale už len pretočila očami a išla ďalej. Vymenili sme si veľavravné pohľady a do pol hodiny sme už sedeli v koči smer Rockville.
„Mám v nich veľký zadok."„To nebude šatami Lexi." „Naser si Lily." už sme si museli dať pauzu lebo po hodine neustáleho skúšania šiat ,behom ktorého sme nič nenašli sme jednoducho už mali dosť.„A čo teraz?"„Pokoj Clar niečo nájdeme." povedala Lex.„Zajtra je ples a my nemáme šaty." „Skvelý postreh." zaškerila sa na mňa Nya načo som jej vyplazila jazyk.„Keď si to vezmeš z inej strany budeme najviac cool."„A v čom konkrétne niečo mi ušlo?" zdvihla obočie Clara a Lex dodala:„Všetky baby budu predsa mať šaty...originálnejšie keď prídeme v..."„ ...teplákoch?"„...kombinéze?" doplnila som so Sonyou.„Potrebujem nové kamarátky." vzdychla si Claris začo sme sa rozhodli ju potrestať a všetky sme na ňu skočili takže sa jej podlomili kolená a my sme zleteli rovno do vešiaka so šatami, ktorý sa "nečakane" prevalil.„Tak toto je náš koniec." zhrozila sa Nya ale ešte v tej sekunde sme sa museli začať smiať. Boli sme tam takmer do záverečnej kým sme konečne našli čo sme hľadali. Teda okrem Sonyi tej sa nepáčilo nič. Ako vždy. Zato ja Claris a Lex sme našli čosi dokonalé. Clara mala modré, rovnaké aké jej oči a Lexi úplne obtiahnuté z mierne rozšíreným spodkom zelené ako správna slizolinčanka so striebornými detailami a trblietkami.
Na druhý deň boli všetky dievčatá ako zmyslov zbavené.Utekali a kričali potom zas utekali a zase kričali. Koniec koncov aj preto som sa zobudila už o pol 8. V SOBOTU!!!„Zlatko?" otočila som sa a Rose stále predo mnou s nejakou škatuľkou. Spýtavo som na ňu pozrela.„Ja len odovzdávam." žmurkla podala mi to a išla sa obliekať keďže ples mal o hodinu začať. Zvedavo som ju otvorila. Prisahám že som nikdy nevidela tak krásne šperky. Na striebornej retiazke bol strieborný vlk s červeným diamantom ako oko. Nad ním bol pár rubínových náušníc a tri prstene dva strieborné kruhy a jeden s rovnakým žiarivým rubínom ako na náušniciach a náhrdelníku. Hneď som sa bežala prezliecť do šiat. Skvele ladili k novým šperkom. vlasy som si vyžehlila a nechala ich len tak padať skoro až po pás. Ohnivá farba mojich vlasov bola len čerešnička na torte tohoto celého.
KAMU SEDANG MEMBACA
„Máš strach Potterka?" „To chceš Malfoy?"
Fiksi PenggemarLily Potterová je 5- tačka na Rokforte, žije v tieni svojich bratov, sesternice a nikto si ju poriadne nevšíma. Chlapci? To nehrozí. Dokonca jej tri najlepšie kamarátky ani niesu z jej fakulty. Čo ak sa veci začnú kaziť no konečne to prinesie niečo...