DRAGEHEIM
Angelika si na sebe navlékla zpátky své černé džíny a šedé oversize tričko, které na sobě měla při tom malém výletu skrz vesmír. Bylo to čisté a vyprané, tedy aspoň tak, jak to zdejší podmínky umožňovali. Přes to si přehodila dlouhý a lehký černý kabát s velkou kapucí, který jí měl sloužit jako jisté maskování. Ronpa jí to poradil, jelikož až budou procházet městečkem k hradu, nikdo jí nesmí poznat. Za ty roky, co tu nikdo nevládl, se vedení ujalo pár lidí, jak je tomu vlastně normálně zvykem. Jenže tihle lidé jsou chamtiví, zlí a krutí. Určitě by neskákali do stropu radostí, kdyby zjistili, že nový dědic si jde právě pro svůj trůn.
Nesměle vykoukla z chatrče, kde se posledních pár dní dávala dohromady. Připadalo jí to tady jako věčnost. Nevěděla jak rychle zde plyne čas, ani jakým způsobem se liší od času na její rodné Zemi, proto si nebyla jistá, zda už otec zjistil, že je nezvěstná. Třeba to je jako v tom seriálu Teen Wolf a po jejím zmizení na ní všichni zapomenou, vymaže se všem z paměti, fotek, jakýchkoliv jiných důkazů o její existenci. Vůbec by se tomu nedivila, vzhledem k tomu, že většinu života byla tak neviditelná.
,,Tady jsi. My oba dva pojedeme s tebou, sama bys to určitě nezvládla. Ronpa ti tady připravil tvého koně," vykoukl ze stáje Auscan a pomalu přešel ke třem koním, kteří poslušně stáli uvázaní u dřevěné ohrady. Angie zděšeně vykulila oči. Nikdy na koni nejela a nikdy o tom ani netoužila. Byla to obrovská zvířata, kterým se podle ní nedalo věřit a byla hloupá.
,,To je fór, ona se bojí koně. Řekl ti někdo, jakým bestiím budeš pak vládnout?" rozchechtá se Ronpa a uhladí si černé vousy pod rozpláclým nosem.
,,Já se nebojím," odporuje mu Angie, ale sama si tím není tak jistá. Znovu si nedůvěřivě prohlédne tři koně a ti, jakoby to snad vycítili, rozrušeně zahrabou v hlíně kopyty.
,,Oni tvé pocity cítí," přijde k ní stařec. Zvedne ze země kožený batoh, kterého si Angie při příchodu ani nevšimla, a s námahou si ho přehodí přes záda. Angie si všimne, že za opaskem má připevněn meč. Zauvažovala, zda ho bude dnes potřeba.
,,Tak pojď, nestůj tam jak tvrdý Y," popožene jí netrpělivě Ronpa. Angie nedobrovolně dojde až k němu a jeho silou je následně dotlačena k jednomu z koní. Skřet jí pomůže se dostat do sedla a jen co se Angie ocitne nahoře, strach jí okamžitě opustí. Připadalo jí, jako by to byla naprostá přirozenost, jakoby to uměla od malička. V ruce stiskne uzdu a šťastně se podívá na Auscana a Ronpu, kteří jí se zájmem pozorovali.
Auscan se nahne ke svému kamarádovi a pošeptá mu nahlas, nedbajíc, že to ona uslyší; ,,Je opravdu ta pravá."
,,Jak to myslíš?" zeptá se hned Angie a trochu se zamračí na náznak nepochopení.
,,Máš to v krvi, vážně ti to je předurčeno. Máš pocit, že ve skutečnosti to s nimi umíš odmala, že?"
,,Bóže, ty tvoje chytrý řeči mě fakt už začínají štvát," zabrblá Angie, neodpovídajíc tak na otázku, ale oba dva to pochopí jako souhlas. Pobaveně si vymění pár pohledů, taky se vyhoupnou do sedla a všichni tři se následně vydají po kamenité cestě dolů do údolí, kde je čeká průchod vesnicí, odkud zamíří nahoru na kopec, kde teprve začne opravdové dobrodružství. Angie si při přetahování kapuci na hlavu pomyslí, že by to do odpoledne mohlo být všechno hotové.
To ještě nevěděla, čeho všeho bude svědkem.
PLANETA ZEMĚ - ZÁKLADNA PRO BOJ S TERORISMEM, NĚKDE UPROSTŘED ATLANTIKU
,,Taaakže..." protáhne se Tony Stark a oslnivě se usměje na procházející sekretářku. Ta během několika vteřin zrudne a změní směr své cesty tak, aby se mu vyhnula. Při tom se provinile chichotá, dokud nezahne za roh.
Scott Lang, neboli Ant-Man na něj hodí obdivný pohled, ale už nestihne nic říct, jelikož se přiřítí sám Coulson. V posledních několika dnech to vypadalo, že Avengers a SHIELD řídil on. Fury se mu nesnažil nijak postavit do cesty, nejspíš mu došlo, že v této situaci by to bylo i nebezpečné.
,,Takže nic, zase nic," prskne Phil a zadívá se na šest velkých obrazovek před sebou. Každá monitorovala určitou budovu, kterou SHIELD označil za sídlo Zbytečných. Věděli o každém členovi uvnitř. Věděli o každých jejich krocích. A stejně jen čekali. Nemohli nic dělat, špičkové programy od Tonyho zafungovali snad až moc dobře, jelikož i když našli každého člověka v budovách, po Angie jako by se slehla zem.
Phil vytáhne z kapsy u kalhot mobil a zmáčkne tlačítko na jeho rozsvícení. Objeví se mu uzamčená obrazovka, kde na displeji byla vyfocena kudrnatá, kysele se tvářící, dívka. Jeho dcera. Jeho maličká, úžasná Angie.
,,Pane, je tu pan Parker," upozorní Furyho jeden z agentů, za sebou vláčejícího zamlklého Petera. Byl bledý, měl černé kruhy pod očima a vlasy na jedné straně uležené, na druhé rozlítané.
,,Panejo, tebe já tak obdivuju, to není mož-" vyskočí na nohy Scott a už už se k němu chce rozběhnout, ale Sam ho stáhne zpátky do nepohodlného křesla. Dojde mu, že si zrovna nevybral na obdivování Spider-Mana nejvhodnější okamžik.
,,Zdravím," prohodí Peter ledabyle. Ne, že by mu to bylo úplně jedno, ale jediné, na čem mu záleželo, bylo bezpečí jeho nejlepší kamarádky. Jako jediná mu pomohla se dostat ven z té temnoty, která ho obklopovala po její smrti.
,,Ahoj, Petere. Jsem... rád, že jsi tady," kývne na něj Phil. Angelika o tom nevěděla, ale tihle dva měli jakousi tajnou dohodu - Peter na ní bude ve škole dávat pozor. Kdyby se o tom jeho dcera dozvěděla, určitě by vyšilovala, už tak si připadala až moc hlídaná. Bohužel ještě nenastal ten správný čas, aby jí to vysvětlil. Bál se, že ten čas už nikdy ani nenastane.
,,Omlouvám se, já-"
,,Ne. Ty za to nemůžeš. To já jí měl více hlídat," zatrhne to Phil zamítavě a oči stočí opět na obrazovky.
,,A co tady vůbec, hmm, děláš?" zeptá se zvědavě Tony po nějaké době dost tíživého mlčení. V Peterovi viděl jakousi hrozbu, jelikož stejně jako on vynikal v technických oborech a byl oblíbený u obyvatel New Yorku.
,,Chci pomoct. Jakkoliv to bude možné," pokrčí rameny dotazovaný a nenápadně se porozhlédne po vysokém stropě. Nesnášel ponorky a co teprve budovy na dně oceánu, to ho rovnou mohli pohřbít zaživa.
,,Nemáš spíš školu, domácí úkoly a tak?" neodpustí si kousavou poznámku Tony. Steve po něm hodí dospělácký pohled a mrkne očima na Phila. Ten je ale naprosto nevnímal. Natasha skryje úsměv do vlasů, zatímco Bruce nechápavě zamrká, co tím Tony vůbec sleduje.
,,Na školu se momentálně moc nemůžu soustředit," odpoví stejným tónem hlasu Peter. Steve hned vyskočí ze židle s tím, že to tu Peterovi ukáže, jelikož situace se začínala přiostřovat. Na pomoc si přizve Scotta, který Petera stále fascinovaně sledoval. Steve nad tím pobaveně zavrtí hlavou. Odkdy mají mravenci rádi pavouky?
,,Tak se dáme zase do práce," popožene věci do pohybu Fury. Všichni se rozeběhnou na své pozice a všelijaká místečka. Bucky jako jediný odejde k sobě do pokojové buňky. Neměl náladu pomáhat Natashe a Bannerovi, kteří na sebe každých pár minut házeli milostné pohledy. Nesnášel zamilované lidi. Nesnášel lásku.
A/N - Ahoj! Dneska jsem přidala hned dvě kapitoly, jsem šikulka :D jestli někoho z vás matou určitý informace, jako např. co za nepřátelé jsou ti Zbyteční, tak nebojte, v průběhu příběhu se všechno vyjasní. Jen nechci hned vše popsat a vysvětlit, jelikož ta tajemství a záhadnost kolem toho se mi zamlouvá :D A taky se omluvám, že to tak natahuju, ale prostě...:)))))) však víte! :D
Plus, kdo by nevěděl v jaké dějové linii se to odehrává, já sama moc netuším :D :D určitě je to po prvních Strážcích Galaxie, ne po těch druhých. Taky je to po Kapitánovi Americe, občanské válce - ale je to hodně zpřeházený, spoustu věcí jsem si udělala podle sebe. Snad nevadí:))A teď ruku nahoru - komu se příběh zatím líbí? :D Ať víííím... :)):D
ČTEŠ
ANGIE || Avengers
FanfictionByla to ta dívka, kterou jste si v tramvaji všimli až úplně jako poslední, kterou jste přehlédli ve školní jídelně, u které jste v knihovně přemýšleli, kdo to vůbec je. Nebyla nic, nebyla nijak výjimečná. Byla obyčejná, občas neviditelná. Ale to s...