16. Na deprese není čas

2.9K 220 11
                                    

A/N - strašně mě štve, že jak zde mám hodně postav, tak stále tak nějak zapomínám na vztah Bucky-Angie. Ale slibuji, že se to zlepší :D (jen prostě nebudou mít jednoduchej #naprvnípohledláska vztah :D)

Angie, neboli Bohyně Agyn nelítostně zabila tolik životů, kolik jen mohla. Byli to nebezpeční lidé, lidé, co sami zabíjeli - proto neměla v plánu je ušetřit. Ba co víc, byli to jen lidé. Co oni jsou oproti Bohům, skřetům a jiným tvorům tam ve vesmíru? Nic. A přesto, kdykoliv Zemi chce někdo zničit, objeví se jejich záchrana. Angie si byla jistá tím, že Země tu ještě nějaký čas bude. Že její konec ještě nenastal.

A proto to musela udělat. Nebyla žádný lidumil. Nebyla hrdinka. Ani nikdy nechtěla být hrdinka. A fakt, že chce konat dobro, ještě nutně neznamená, že musí zachraňovat všechny ty malicherné životy.

,,Dobrá práce," objeví se na obrazovce Furyho obličej. Momentálně byl někde ve Washingtonu, kde řešil další a další problémy. Rozhodl se, že skupinu Zbytečných zatím nechá na Avengers a Hillovou s Coulsonem pověřil jako jejich vedoucí. Angie to vyhovovalo. V poslední době ho nějak nemohla vystát a její božský instinkt jí v tom značně pomáhal. Měla tušení, že před ní něco skrývá. Něco, co by mohlo změnit celý její život, ale nebyla si tím jistá. On tak působil vždy, takže si namluvila, že se jí to jen zdá.

,,Zabili jsme všechny," přikývne Iron Man a trochu se zakaboní, jak si vzpomene na všechna ta mrtvá těla. Musel si stále v hlavě opakovat, že to byli zločinci, kteří stáli za několika teroristickými útoky a momentálně se dávali dohromady s Lokim na ovládnutí Země. Jinak by o sobě začal uvažovat jako o vrahovi. A to si nemohl dovolit, utápět se v depresích. Na to žádný superhrdina nemá čas.

,,Zapálili jsme obě dvě základny a s hasiči to domluvili tak, aby to nechali vyhořet dokud to nepůjde zachránit a těla nepůjdou identifikovat," dodá Angie s pohledem na mraky. Letěli rychlostním letadlem SHIELDu rovnou na Stark Tower, ,,a doporučili jsme jim, aby se o tom nikde nezmiňovali."

Bucky se při poslední větě ušklíbne, protože si velice dobře vybavil, jak jim Angie "doporučovala" aby o tom mlčeli s ohněm na dlaních. Myslel si, že se mu líbila, protože byla tak nevinná a bezmocná, obyčejná školačka. Ale pravda byla, že čím víc poznával její novou osobnost, její hrubé a povýšené chování, její šarm pravé Bohyně a magickou sílu, tím víc jí miloval. Ano, už si to i sám sobě přiznal.

Miloval jí.

Angie pocítila záchvěv líbezné magie, kterou doposud neznala. Zmateně zamrkala a rozhlédla se kolem. Thor by takové pocity asi těžko vyslal, Tony o něčem takovém neměl ani páru a Bucky byl příliš uzavřený do sebe na to, aby byl něčeho takového schopný. Nebo snad ne?

,,Výborně, teď jen čekat, co vymyslí Loki," kývne Fury.

,,Víme, že se spojil s nějakým světem. Mohu objet všechny naše spojence a zjistit tak, o jaký svět se jedná," navrhne klidně Thor.

,,To nebude nutné. Máme zbraně, máme lidi. Lepší bude, když budeme hrát mrtvé brouky - Loki ani neví, že víme, že je stále naživu," odpoví zamítavě Fury. Ačkoliv Angie chtěla zaútočit a nechtěla čekat, musela uznat, že na tom něco je. Mají moment překvapení a takový moment má tato Bohyně nejraději.

Už chtěla něco dodat, ale náhle se před jejich malým, napůl proskleným letadlem objevil nějaký tvor. Pilot na poslední chvíli uhnul, až se posádka i pasažéři svalili na jednu stranu. Tvor se ale nenechal odbít a teď letěl po jejich boku, vydával zvláštní pronikavé zvuky a mával křídly o stošest. Tony, když to monstrum viděl, se zajíkl. Bucky zamrzl na místě, naprosto neschopný jakéhokoliv pohybu a Thor, který viděl draky jen jako hodně malý kluk, se nadšeně rozesmál. Vybavilo se mu proroctví, které mu vždy říkala Frigga, jeho matka; ,,Kde jsou draci, tam je bezpečno." Proroctví to bylo na jednu stranu nesmyslné, jelikož draci většinou představují zkázu - ale ne pro Asgard. S jejich pomocí se Odinovi kdysi podařilo zničit svět Temných skřetů a zabezpečit Éter.

ANGIE || AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat