10. Tam Venku

3.4K 256 21
                                    


Zamračeně sledovala jak Auscan do studánky přidává jednu přísadu za druhou a mixuje z toho jakýsi dost zapáchající lektvat. Tohle ještě bude zábava, pomyslí si.

,,Takže... uh... do tajtý břečky se musím ponořit?" zeptá se po nějaké chvíli ticha Angie. Za sebou uslyší Ronpovo krátké uchechtnutí. Zapřísahala se, že jestli jí ještě chvíli bude ten skřet lézt na nervy, tak ho v tom nechutném blátě utopí.

,,Přesně tak," věnuje jí malý úsměv Auscan, ,,až ty tam vlezeš a potopíš se až po hlavu, já vypiji tohle. Ronpa předříká text, který - máš ho? Jo, fajn - který jsem přepsal ze staré knihy a to bude vše."

,,Zdá se mi to nějaký jednoduchý," zamumlá si sama pro sebe. Auscan se pousměje. Jednoduché to bylo, ale jen z jejího pohledu.

,,Tak třeba smíchat ten lektvar vůbec jednoduché nebylo. Kromě bylin, které jsou ve stádiu vzácných až nedostupných, jsme museli sehnat i krev jestřába a draka," odfrkne si Ronpa, ,,u tý dračí krve jsem málem přišel o hlavu."

,,Ale jen málem. Jinak jsi pořád tady." Angie k tomu skoro dodala bohužel, což Ronpovi asi došlo, jelikož na ní hodil ošklivý pohled.

,,Auscane, nechceš si to ještě rozmyslet? Nechci, aby nám vládla tahle... tahle-"

,,No povídej, já si to zapamatuju," vyzve ho Angie s úsměvem.

,,Nechte toho vy dva. Ať s tím nestrávíme celý den," zabručí Auscan. Naposled několikrát zamíchá obsah ve studánce a nakonec vyzve Angie, aby se do toho ponořila. Ta opatrně sundá černý plášť a s nechutí se zahledí do černé vody. Jak je to asi hluboké? No, to brzy zjistí.

Sedla si na okraj studánky a nohy jako první ponořila do ledové vody. Okamžitě jí naskočila husí kůže a ona se zhnuseně otřásla. Pokusila se představit si vanu s bublinkami, která jí tak moc chyběla. Co je tady, měla možnost se ,,mýt" jen v potoce se studenou vodou. To se vždy snažila udělat tak rychle, aby byla nejmenší pravděpodobnost, že jí někdo spatří.

,,Angie," zastaví její počínání stařec. Tázavě se k němu otočí, ,,hodně štěstí." Zamračí se, protože jí to znělo skoro jako rozloučení, ale jen kývla a s poslední kapkou odvahy co v sobě našla, se potopila do černé skvrny.

PLANETA ZEMĚ - ZÁKLADNA S.H.I.E.L.D.U, NEW YORK

,,Dobrá, takže všichni jsme tady? Fajn, můžeme tedy -co zase Tony? Jo, klidně, můžeš si dát kolu- můžeme tedy začít," spráskne ruce, znovu kývne na Tonyho, který se dotazoval, zda je zdarma (,,Vždyť jsi miliardář!" odfrkne si pološeptem Scott) a nakonec se konečně otočí na velkou obrazovku. Trvalo asi tři dny, než dokázal svolat všechny členy Avengers, stáhnout je ze všech misí, přizvat astrofyziky v čele s Jane Fosterovou a následně ještě počkat na samotného Boha hromu a jeho nové přátele. Fury se ze začátku obával, že se tu všichni pozabíjí, vzhledem k tomu, jaká podivná směska lidí se tu vyskytovala. Ale poté co všechny zaúkoloval, se zdá, že by to mohlo fungovat. Aspoň na těch pár dnů.

,,Dobrá, tak to vypadá, že tu máme nějaký další mimozemský čin, na který jsme my lidé krátký. Proto jsem přizval slečnu Fosterovou s jejím týmem," významně pohlédne na Darcy Lewis, která si právě se zájmem okatě prohlížela Kapitána Ameriku a Buckyho, ,,a taky Thorovo přátele. Když už jsme u toho, Thore, myslíš, že se za ně můžeš zaručit?" Mrkne pohledem na jezevce, který se oháněl svojí prazvláštní vesmírnou pistolí a na rameni mu seděla pohybující se větvička, na zelenou ženu s fialovými vlasy a na hroudu jakéhosi kamení, co měla představovat člověka. Zamyslel se, že by mohl představovat nějakého vzdáleného bratrance od Hulka.

ANGIE || AvengersKde žijí příběhy. Začni objevovat