,,Právě jsem vyřadila dva generátory. Je tu ještě jeden, ale ten nechám, protože to vypadá, že díky němu jsou všechny ty experimenty udržovány na životě-" vysvětlovala Angie do vysílačky v uchu, zatímco sledovala Buckyho, jak se naklání nad nějakým počítačem. Pohled jí mimovolně sklouznul z jeho vypracovaných zad na zadek. Okamžitě uhnula pohledem.
,,Vyřaďte i ten," ozve se jí k jejímu překvapení ve sluchátku Steve. Zamračí se a dožaduje se odpovědi kde je její táta. Poté, co jí Steve ujistí, že je hned vedle, začnou se dohadovat nad plány akce. Steve jí neskutečně štval a ona si už poněkolikáté zopakovala v hlavě otázku, jak se jí ksakru mohl líbit?
,,Zabije to spoustu nevinných lidí," podá poslední protiargument Angie. Zlost s ní cloumala, ale ona se to snažila uvnitř sebe udusit, protože jediný, kdo by za to teď zaplatil by byl Bucky a to nemohla dopustit. Sama nepochopila tu rychlou změnu, ale děsila se představy, že by se mu něco stalo.
,,Angie, už dávno nejsou nevinní," podotkne Steve. Měl pravdu a ona si to nechtěla přiznat. I kdyby je zachránili, trvalo by to dalších několik mučivých měsíců, než by je dali dohromady. Pokud vůbec.
,,Co kdyby ti někdo tohle řekl o tvém kamarádovi," zašeptá Angie a znovu se podívá na Buckyho, který se stále rozhlížel kolem. Ve sluchátku se ozvalo ticho, ale pak tam zazněli jen dvě slova; udělej to.
Povzdechla si a ukončila rozhovor. Podívala se na poslední, největší generátor, co tam byl. Hučel, chrchlal a splašeně kolem něj blikala všechna možná světélka. Zakázala si myslet na následky. Opravdu to udržuje při životě jen monstra. Jen ty, pro které je už pomoc tabu.
Než se k němu dostala, rozletěli se velké plastové dveře a dovnitř přišli dva agenti, aby zjistili příčinu vyřazení skoro veškeré elektroniky.
Zatímco Bucky se schoval, Angie na ně okamžitě zaútočila. Na její straně byl fakt, že měla moment překvapení. Pravou rukou si přidržela jednoho agenta za vlasy a z levé ruky jí vyšlehl ohnivý plamen, který nasměrovala na jeho hlavu. Vlasy chytly okamžitě a netrvalo dlouho, a jeho oblek je vesele následoval. Trvalo to pár vteřin, kdy se agent svíjel v mučivých bolestech a řval z plných plic. Než stačil naposled vydechnout, rozběhl se proti ní agent druhý. Bucky vyskočil z úkrytu a zaútočil na něj. Začal tak nelítostný souboj, kdy se ti dva mlátili hlava nehlava. Agent, očividně taky nějak vylepšený, odhodil Buckyho na poslední generátor, který pod tou silou naposled zaprskal a zachrčel a nakonec úplně vypnul. Kromě hořícího těla se všichni tři naskytly v naprosté tmě.
Angie s darem vidění ve tmě vyhledala agenta. Šel rázným krokem směrem ke zvedajícímu se Buckymu a v natažené ruce držel pistoli. Měl v plánu ho zabít a hned na to zavolat vedoucímu. Jenže Angie k němu neslyšně doběhla jako kočka (její bosé nohy jí to umožňovali) a jedním škubnutím mu zlomila vaz. Pak se otočila na stále křičící a hořící postavu, schoulenou na zemi a snažící se z posledních sil uhasit oheň, který jí teď celou obalil. Angie vyslala pár posledních plamenů, které tělo úplně umrtvili. Do toho vyslala do místnosti dvě bílé koule, které jim hned poskytly světlo.
,,Jsi v pořádku?" zeptá se zvědavě Buckyho, když sledovala, jak si třel záda.
,,Nic co nerozchodím," zachraptí a protáhne se. Pohled mu spočine na mrtvém agentovi, tudíž se setká s jejím pohledem, ,,dík."
Angie ignorovala jeho poděkování, klekla si k němu a prohlédla si jeho obličej, který byl ozářen matným světlem z koule, ,,teče ti krev." Natáhne k němu ruku a jemně mu z obličeje setře dvě malé kapičky krve z čela. Ruku tam nechá o vteřinu déle než je nutné, ale pak se jen pousměje a obrátí se ke dveřím.
,,Je na čase s tím tady skoncovat," zabreptá a následována ohnivými koulemi se vydá do tiché a tmavé chodby. Bucky jí s odstupem následoval a v hlavě přemítal nad tím, co se právě stalo.
***
Zatímco pomalu a tiše ničili jedno křídlo budovy za druhým, na druhé straně New Yorku dělali to samé Tony s Thorem a pár agenty. Zbyteční neměli tolik vymožeností a i když se tu dalo najít spousta chytrých lidí, kterých podle Tonyho byla škoda, neměli na různé věci peníze. Měli jen Lokiho, který byl momentálně bůhví kde. Thor měl neblahý pocit, že jeho bratr dá Zbytečným konec, nějakým způsobem je přelstí. Taky mu vrtalo hlavou, zda něco nezkusí na Angie. Určitě už o ní musí vědět, z Asgardu se dá krásně sledovat každá planetka a místní učitelé sledují oblohu každý večer, aby jim neuniklo žádné překvapení. Přemýšlel nad tím, kdy se s ním konečně setká a všechno si ujasní. Nechtěl ho zabít, byl by se spokojil s vyhoštěním. Ale tohle záleží na tom, jak hodně ho Loki zklame a kolik škody tentokrát napáchá.
,,Co to je?" zamumlá Tony a vytrhne tak Thora z přemýšlení. Bůh se na něj otočí a všimne si, že se hrabal v nějakých dokumentech. Povzdechl si. S ním je to vždy na dlouho, zajímá ho milion věcí, snaží se ze všeho vytěžit maximum, i když to znamená, že poruší příkazy. A to měli za sebou teprve asi polovinu budovy. Slyšel z chodby, jak se k nim pomalu sbíhají nepřátelští agenti.
Rychlým pohledem ujistil jejich agenty, aby nic nepodnikali a přešel k Tonymu. Díval se do složky nějakého experimentu.
,,Oč jde?" zeptá se. Tony mu věnuje jeden ze svých pohledů, který má vyhrazený jen pro něj, když mluví takhle spisovně a božsky.
,,Dřív... dřív jsem znal jednu ženu, která měla něco společného se SHIELDem. Ty jí znát nebudeš, protože to už bylo dlouho, ale... počkej, spojím se s Furym," vysvětlí nakonec trochu zmateně. Thor z toho nic zajímavého nepochytí a znovu se podívá na dveře, vedoucí do chodby. Jsou blízko. Iron Man si toho všimne a tak mu hned řekne, ,,běžte, dej mi trochu čas. Hned jsem u vás." Thor tedy zmizí s ostatními agenty ven, kde začne další surový boj. Tony se mezitím pomocí F.R.I.D.A.Y. spojí s Furym.
,,Starku?"
,,Fury, mám tu zajímavé informace. Až se z tohohle pekla dostaneme ven, bylo by načase, abyste nám všem vysvětlil, co se doopravdy stalo s Keirou," vyhrkne na něj hned Tony. Když mluvil, ujistil se, že jeho sluchátko je vypnuté a tak to Hillová, Peter nebo nedejbože Coulson nemůžou slyšet. Fury chvíli mlčí, očividně ztratil slova.
,,Co tam máte, Starku?"
,,Byla tu jako experiment, ale před rokem jí převezli do základny v Albánii."
,,Spalte ty informace a prozatím si to nechte pro sebe." Hovor ukončí a Tony se zamračí. Nenáviděl, když mu ten jednooký pirát o něčem lhal.
Zprávu o jisté Keiře pečlivě složil a schoval do jedné z menších schránek, které měl zabudované v brnění. To jistě, bude to pálit, aby se pak Fury mohl bránit s tím, že si to všechno vymyslel.
Zhluboka se nadechne a tak rychlým krokem jak mu to brnění dovolilo, odkráčí do chodby, kde se ozýval rámus a souboj.
A/N - Já vím, já vím, asi jste z nějakých věcí zmatený. Ale to se vysvětlí v průběhu děje, fakt, přísahám!
Tak užívejte prázdniny a snažte se nepochytit moc klíšťat. (Divná rada, já vím. Ale dneska po mně lezli asi čtyři!)
ČTEŠ
ANGIE || Avengers
FanfictionByla to ta dívka, kterou jste si v tramvaji všimli až úplně jako poslední, kterou jste přehlédli ve školní jídelně, u které jste v knihovně přemýšleli, kdo to vůbec je. Nebyla nic, nebyla nijak výjimečná. Byla obyčejná, občas neviditelná. Ale to s...