Bölüm 11

105 25 218
                                    

"Sen beni
Çocukluğumdaki gibi gülümsetenim
Sen yanında aklımı yitirdiğim
Ben beni bile
Senin olduğum için seviyorum."

Derin bir nefes aldı Aslı. Anka günlerdir yüzüne bile bakmıyordu ve içini acıtıyordu bu. Dilşah'ı daha sıkı sardı. Elinde kalan tek şeydi o. Beraber sakince aşağı indiler. Anka mutfakta oturmuş karşısında Lucas'la çay içiyordu. Çay demek arkadaşlık dostluk demekti onların lügatında ama Lucas pek dost gibi bakmıyordu Anka'ya. Tebessüm etti Aslı. Anka acı çekmişti belki Lucas iyi gelirdi ona.

"Günaydın."

Anka yüzüne bile bakmamıştı. Haklıydı belki de ama Aslı anlatamıyordu işte. Korkuyordu tamamen kaybetmekten. Vazgeçilmekten. Vazgeçmişti kendinden, aşkından ama Anka'dan vazgeçemiyordu. Candı Anka ona, kandı...

"Biraz işim var aslında benim."

"Dilşah benle kalabilir."

Yüzüne bakmadan Dilşah'a bakacağını söylemişti. Bu da bir adımdı. Yüzüne bakmasa da iletişime geçiyordu ya onla Aslı bunla da yetinirdi. Sakin adımlarla Dilşah'ı Anka'nın yanına götürdü. Zor tutuyordu kendini ağlamamak için.

"Kafenin işleri bitmedi mi?"

"Küçük bi işim var halledip geleceğim."

Bir şey demedi Anka. Sustu işte. Konuşmayacaktı başka bir kelime. Konuşmamakta kararlıydı. Onlar nasıl sustuysa ona karşı o da konuşmayacaktı.
...........

"Nerdesin sen Lizzy?"

"Yaşamak istediğim yerde. Yani Anka'yla."

"Defalarca dedim sana Lizzy insanlarla arana sınır koymayı öğren artık. Zorlanacaksın."

"Anka benim kardeşim anne."

"Ona anlatamadığın şeyler var. Bu nasıl arkadaşlık Lizzy? Sorgulayacak o. Anlatsan bile inanmayacak."

"Anne."

"Arana mesafe koymayı öğren artık Aslı."

Sakin adımlarla ormana doğru yürümeye başladı. Ayağındaki spor ayakkabılarla hızlıca yürümeye başladı. Sınırlara dikkat ederek yürüyordu.

Gelmek istediği yere gelince kendi etrafında dönmeye başladı. Çevresinde beyaz halkalar oluşuyordu.

Peperomio, cosmos picotee, kurtağzı, verbana ve oxalis sp bitkileri ortaya çıkıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Peperomio, cosmos picotee, kurtağzı, verbana ve oxalis sp bitkileri ortaya çıkıyordu. Derin derin nefesler aldı. Ortaya çıkan bitkileri sakince toplamaya başladı arkasından gelenleri fark etmeden. Sırtına değen okla doğrulmaya çalıştı.

CAM KIRIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin