Mason p.o.v.
Grace had haar normale kleding die gewassen was gepakt en was nu zichzelf even aan het opfrissen voor we naar de kermis gingen. Ik zat met de andere jongens in de woonkamer een voetbalwedstrijd te kijken.
'Godverdomme, scoort hij nou weer niet. Deze wedstrijd maakt me nog depressief,' zuchtte Taco. Hij nam dit soort dingen altijd heel serieus. Vooral als het om een voetbalwedstrijd ging.
Ik merkte dat mijn ogen steeds richting de deur van de badkamer gingen. Was ik nu echt aan het wachten tot Grace klaar was en naar buiten kwam?
'Dude kijk je ook nog naar de wedstrijd of ga je hier nog langer smachtend lopen kijken naar de deur waarachter onze onweerstaanbare, geweldige, lieve Grace zich aan het klaarmaken is?' grapte Connor.
Ik moest de neiging om hem te slaan onderdrukken en keek de andere kant op.
Connor wist niet dat hij gelijk had.
'Ik ben klaar.'
Grace zag er weer uit zoals ik haar kende. Zoals ze er normaal uit zag. Ze droeg weer de zachte kleuren die ze normaal droeg en had haar haren in een staart gebonden.
'Dan denk ik dat het maar eens tijd wordt dat we naar de kermis vertrekken.'
~~~
'Ik durf te wedden dat jij niet in dat ding durft te gaan, Grace.' Brian wees naar een of andere achtbaan die over de kop ging terwijl hij dit tegen Grace zei.
'Hoeveel?'
Brian dacht even na.
'5 euro.'
'Daar doen we het voor.'
En voordat we het wisten stond Grace al bij het loket om een kaartje te kopen. De man zei iets en ze keek naar ons. Ze wenkte dat we naar haar toe moesten komen.
'En jullie gaan mooi met mij mee. Ik heb voor ons allemaal kaartjes gekocht.'
Shit.
Shit.
Shit.
Oh nee nooit dat ik in dat ding zou stappen.
Nooit.
Van mijn leven niet.
Maar ik moest wel, want iedereen keek me aan en ik heb het nooit iemand verteld.
Ik heb nooit iemand verteld,
dat ik enorme,
maar dan ook echt enorme,
hoogtevrees heb.
'Kom je nog, Mase?'
'Ik kom eraan, Connor.'
En nee, mijn handen zijn niet aan het trillen. Nee echt niet.
Ik werd tussen Grace en Connor ingezet, aangezien het karretjes waren van drie personen, en we werden met banden vastgezet.
JE LEEST
Als je het Claimt, dan moet je het likken.
ChickLit"Je kent de regels,' begon Connor. Ik keek hem aan, wetende wat hij ging zeggen. "Als je het claimt, dan moet je het likken." En ik was niet bang om dat te doen. ...