Výstrel-Shots

1.9K 41 0
                                    

,,Noe pozor " zakričal na mňa Mišo ,  padla som  na zem a postrelili ma do pravej nohy  a hrude .
Počula som ďalšie výstreli a kričanie môjho mena potom minútach ťažkého dýchania a bolesti som už nepočula nič ....

 Počujem hlasy kto tu ešte je ? Neviem sa ozvať .. ťažko sa mi dýcha .. mám toľko otázok kto mi odpovie ? Kto ? Pomaly otváram oči  ležala som na bielej posteli , biele steny prečo je všetko biele ? Na ústách mám prístroj na dýchanie .   Všimla som si ako pri mne stáli moji rodičia a ľútosťou sa na mňa pozerali ale prečo ?? 

,, čo keby si už prestala s týmto , je ti dobre ? čo ťa bolí ? povec mi prosím niečo .. " spýtala sa ma mama . Potom mi to doplo bola som v nemocnici . Ale prečo ??
,, mami keď myslíš mafiu nie ja s tím neprestanem to je už môj život . Prečo som tu ? Neviem dýchať ani takto .   "
,, Mike povec jej dačo už ju s toho nechaj čo chceš aby sa jej ešte vážnejšie stalo ?Alebo aby umrela ? Noemi ty fakt nevieš čo sa stalo ?  " spýtala sa mama
,, nie " povedala som im
,, ale Jane prestaň dramatizovať veď nič zlé sa jej nestalo prežije to veď je to moja dcéra ,  dcéra mafiána ten kto ju strelil už dávno nežije najprv nechaj nech jej poviem čo sa stalo .  "
,, ja počúvam . Nechcem tu ostať nenávidím nemocnice "
,, postrelili ťa . Šla si bez môjho vedomia a bez môjho súhlasu na akciu a postrelili ťa o tom sa ešte porozprávame slečna . Ak viem ja som ešte stále Boss a nie ty . " a vtedy som si na všetko spomenula ... muž , zbrane , kokain , streľby .....
,, no a čo ... utiekli by keby som nešla idem domov . Chcem ísť domov !! "

,, na to si ešte musíš počkať pár dní  " 

,, nie ja dnes idem domov " 

,, dobre idem to vybaviť " povedal oco a už ho nebolo . Na to prišiel dnu s lekárom a nenechali ma odísť ... 
Po týždni ležania v nemocnici ma nechali isť domov . 
Doma ma už čakal môj pitbul Roky . 
 Potom som sa pozrela na môj mobil prišla mi sms-ka od Lukyho moj ex priateľa
L : ahoj počul som o tej nehode ako sa cítiš ? Prepáč , že som nešiel k tebe na návštevu ale bulvár by o nás písal .. :/   
N: čo ťa do toho ? Hlavne keď ti je dôležitejšie čo si o tebe myslia !! Však pán Brown !!! 
L: achh Noe nebuď tvrdohlavá a hovor čo je s tebou !!Nemáš pravdu!
N : Zbohom ...
L : panebože nehovor mi zbohom !  .

Neopisovala som mu.     Šla som sa osprchovať a potom som zaspala spolu s Rokym . 

Po hodine som cítila , že niekto si ľahol vedľa mňa , otočila som sa a videla som tam ležiaceho Lukáša ako sa na mňa usmieva ako slniečko .
,, a ty tu čo chceš ? A ako si sa sem dostal ? " zakričala som naňho
,, nepovedala si mi v správach , že čo ti je tak som prišiel aaa Jakub mi otvoril volal som mu a prišiel mi otvoriť  a ty si mi najdôležitejšia  to si zapamätaj ! " povedal mi to ako samozrejmosť . V strede noci zavolá môjmu bratovi chudáka nenechal spať a teraz ešte aj mňa tu obťažuje ale ako ho poznám tu bude spať dneska nejak to vydržím , potom ráno sa s nim pohádam pre toto , boli sme pri sebe blízko ale ani jednému z nás to nevadilo a zaspali sme . Chcela som aby tu ostal a aby už nikdy neodišiel !! Nie nikdy si to nepriznám ....      Jeho vôňa ... vôňa ktorú po tých rokoch ešte stále milujem .. Pýtam sa seba prečo ku nemu ešte stále cítim ? 

Ráno som sa zobudila a vedľa mňa ležal len Roky a na druhej strane posteli som mala papierik s odkazom Musel som odísť domov je to súrne skóre uzdravenie Lukynko

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ráno som sa zobudila a vedľa mňa ležal len Roky a na druhej strane posteli som mala papierik s odkazom
Musel som odísť domov je to súrne skóre uzdravenie Lukynko .
Radšej utekal domov a ja som sa s ním chcela pohádať no čo už ... A ževraj ach ......... 

Flashback
Otec ráno oznámil že Columbinská mafia je v New yorku .
Bez povolenia od otca som  chlapcami šla sledovať jedného muža z ich mafii . Nastúpili sme do čiernych Land Roverov a šli sme na miesto kde sa mal nachádzať .
Celý čas bolo všetko v poriadku nevšimol si nás len potom ako sme boli v opustenom lese  cítila som kokaín ... ja som si myslela , že pašujú zbrane . Čo do pekla to je ? Bola tu  len nejaká búdka chlap  už bol pri dverách 3 krát zakopol a potom sa pozrel dozadu bol to znak  vedela som , že to bude zlé ukázala som chlapcom aby si vybrali aj oni ako aj ja zbraň ale ten muž bol rýchlejší boli tam viac ako sme boli mi a nato len som počula vystreli  ,, Noe pozor "  zakričal Mišo alebo bolo neskoro  pocítila bolesť potom som už necítila nič .
Koniec Flashbacku

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now