13.kapitola

422 16 1
                                    

Zobudila som sa na bolesť hlavy keď som sa otočila uvidela som na druhej strane posteli ležať Lukyho a všimla som si , že som nahá . ,, Luky ! " zakričala som na čo on rýchlo vyskočil hore ,, čo ? " pozrel sa na seba a asi so všimol , že aj on je nahý
,, čo čo ako čo prečo sme v jednej posteli a takto ? " ukazala som na nás
,, a ja skade mám vedieť na to si pamätám ako sme sa rozpravali a ouu"
,, Luky čo ouu ?? "
,, noo ja som ty povedal , že ta chcem a ďalej prisaham bohu že neviem "
,, my sme sa spolu ?"
,, áno cítim to "
,, ti hajzel ! " hodila som po ňom vankúš
,, no dobre pokoj kráľovná , lahni si aspoň trošku prosím buďme ešte takto prosím a vieš že ja sa nikdy neprosikam nikomu "
Neviem prečo ale ľahla som si naspäť ku nemu ,, ale len na 5 minút potom odchadzam a toto len preto lebo ma bolí hlava "
,, dobre dobre čššš "

Luky
Cítil som jej vôňu hladkal som ju bolo to proste dokonalé bol som s ňou zas blizko zas bola pri mne nepozerali sme čas ale určite sme tu neležali len 5 minút ale viac ale mňa to vôbec netrapilo vychutnával som ten klud , a hlavne ju .

Noemi
Cítila som jeho vôňu , citila som ako ma hladkal po tele bola som s neho mimo už ani hlava ma tak nebolela nevnimala som ani čas takto mi bolo najlepšie .

Na to zaklopal dakto na dvere ani sme nevedeli kde sme , v akej izbe ale neriešili sme to do teraz
,, kto to môže byť ? " zašepkal mi Luky
,, a ja skade mám vedieť ani neviem koho izbe som idiot " aj ja som radšej šepkala nechcela som aby sa toto dakto dozvedel ,, dobre choď do kúpeľne ja toho zavolám dnu lebo vidíš neprestane klopať "
,, dobre " zobrala som si jeho košeľu a išla som do kúpeľne on zatial zakričal ,, ďalej " ako som počula do izby vošiel najprv Jakub a potom Sofi

,, čo chcete ? " spýtal sa Kubo
,, to sa ani pozdraviť nevieš ? " Sofi sa na tom zabavala a potom pozrela na zem tam sme mali rozhádzane šaty .
,, neviete koho je táto izba ? "
,, tvoja ty dement "
,, aha dobre potom koľko je hodín ? "
,, 8 aa ako vidim mal si spoločnosť tu je aj Viki ?? "
,, 8 ? A vy ste ma zobudili ?? Aa nie nemám spoločnosť neni tu Viki "
,, oo Jakub pozri takéto šaty mala včera aj Noemi asi tu boli dve ženy s rovnakými šatami " povedala pobavene Sofi ja som na to vtrhla do izby zobrala som si veci zo zeme ,, ty jeden idiot choď si radšej za Vikinou a toto sa nikdy nestalo počul si ma ?? " začala som po ňom kričať a hodila som doňho vankúš , ktorý som mala ani neviem prečo a vyšla som s izby .
Išla som do.mojej izby číslo 20 bola to asi moja izba vošla som dala som si sukňu a tričko s šla som na raňajky na terasu ešte včera mi povedali rodičia , že dneska máme potom ísť na raňajky a potom ešte pôjdeme ku ním domov .

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now