14.kapitola

410 17 0
                                    

Šla som dole na raňajky ako posledná
,, dobrú chuť prajem " ozvala som sa
,, poď sadni si " sadla som si a Jakub začal ,, no čo Luky ako si sa vyspal ?? "
,, veľmi dobre a ty Jakubko ? "
,, úžasne , stebou bola aj Viki spolu ste spali ?? "
,, nie veď ona teraz prišla "
,, áno teraz som prišla ale prečo sa to pytaš ?? " ozvala sa Vikina Jakubovi
,, len tak len tak a čo ty sestrička ako si sa ty vyspala ? "
,, dobre " odpoveda som
Na to otcovi zazvonil mobil podal mi ,, vybav to ty teraz jem " pozrela som sa na mobil volal Mišo .
,, počúvam "
,, chcem sa rozprávať s tvojím otcom daj mi ho "
,, a mne to nemôžeš povedať ? "
,, tak nie , lebo nie ty si boss ale tvoj otec "
,, zomri " zakričala som do telefóna a dala som naspäť otcovi mobil a sadla som si naspäť ku stolu a začala som jesť keď sa pán Jeremi ozval môjmu otcovi ,, prečo už ani ju nevyhlasiš ako bossa ?? "
,, ešte na to je čas veď ona ešte neni pripravená . "
,, nie som pripravená ? Ja nie som pripravená veď bezlutostne zabijem človeka ale nie som pripravená ? "
,, Noemi vedela by si riadiť dve firmy naraz ?? "
,, áno vedela by som riadiť dve firmy naraz a úspešne to až tak mi neveriš tak ostaň bossom ty a potom nastúpi na moje miesto Jakub aj keď nechce ! " postavila som sa ospravedlnila som sa a odišla som do izby .
,,Noe ja som to tak nemyslel "

Za 10 minút zamnou prišiel do izby Lukáš ,, vypadni " zakričala som naňho ,, nie nejdem nikde prečo si domňa hodila vankúš a prečo si odomňa odišla ?? "
,, načo som tam mala ostať ta noc sa nikdy ale nikdy nestalo ! Počul si ma ?"
,, ale keď ja ťa ch-" nevedel dokonciť lebo som mu s rukou zakrila ústa aby nič nehovoril
,, neopováž sa vysloviť to slovo nenávidím ťa choď si za svojou štetkou !
,, si krutá "
,, život je tvrdý , buď tvrdší ! Toto si zapamätaj "

Chytil ma za boky a pritiahol si ma k sebe a povedal ,, neopúšťaj ma prosím" pošekal mi to do ucha a pobozkal ma do vlasov
,,.joj nerob mi to ešte raz sa ma dotkneš a zlomim ty ruky počul si ma ? "
Nepovedal nič len ma začal vášnivo bozkávať a skončili sme v posteli začal mi vyzliekať tričko keď som mu vzdichla do úst ,, nemali by sme " povedala som ale nič bozkaval ma na krk na tele a.potom sa posunul naspäť k úst a začali sme sa vášnivo bozkavať a dala som mu dole tričko keď sa otvorili dvere dnu vošla Vikina .

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now