Mesiace ubehli ja som už v 8.mesiaci . Luky sa snaží aby sme zas boli spolu ,lenže ja to odmietávam , ešte stále som k nemu chladná aká som bola ale vo vnútri k nemu ešte stále niečo cítim , niečo ... niečo .... milujem ho a je otcom môjho syna . Kúpil aj veľkú vilu v strede New yourku a Chicaga . Teraz sedím u mňa v obývačke s mojimi rodičmi a sesternicou a jej deťmi pohádala sa s manželom tak býva u nás , čakám na svoje mlieko ktoré mi Luky mal priniesť len s kuchyne .
,, tak tu je tvoje mliečko " usmievavy Luky pribehol do obývačky mal na sebe bielu košelu a tmavomodré sako s nohavicami: ,, hmm chlapec sa veľmi snaží ne ? " spýtala sa odo mňa moja sesternica ,, snaží " odpovedala som jej bez emócií a zobrala som od Lukyho mlieko a sadol si ku mne , hladkal mi brucho : ,, a ako to ide dobre alebo zle ? Myslím to snaženie " spýtala sa ma zas ona sa nevzdá ?
,, nie "
,, ospravedlnte nás ale musime ísť do záhrady na čerstvý vzduch " povedal Luky a už ma ťahal do záhrady .,, Noemu daj mi šancu , uvidíš dokážem ako ťa milujem . Chcem aby sme mu traja " chytil mi brucho ,, boli šťastný , šťastná rodina viem , že pred celým svetom skrývaš to krehké a zraniteľné dievča aspoň mne ju ukáž . Dôveruj mi , Noemi viem ty sa od toho bojíš , že ťa podvediem tak ako tvoj otec tvoju mamu ale ja taký nebudem ver mi prosím " pozrel sa na mňa smutným pohľadom v jeho očiach som videla strach , sklamanie , lásku , smútok a bolesť . Lenže ja..... mal pravdu bojím sa , že ma sklame , nie som až taká silná ako sa zdá . ,, fajn , ale bojím sa viem , že ma podvedieš tak ako pred rokmi "
,, nie , nie , nie , si jediná žena v mojom živote a ta to aj bude do konca môjho života a preto " vybral z vrecka krabičku , kľakol si a otvoril krabičku : ,, vezmeš si ma ? " spýtal sa ma váhavo . Chcem to skúsiť s ním ale bojím sa , že bude zlá mama a manželka . Neviem si predstaviť seba ako mamu , bojím sa , že t nezvládnem a aj k nemu budem taká chladná že ho nebudem vedieť milovať : ,, áno vezmem " objal ma až tak silno , že som nevedela dýchať ,, Luky udusíš aj mňa aj malého .**********************
Luky
Prídeme s Noemi k recepcii v nemocnici , sedí tam mladá žena
: ,, Potrebujeme doktora Smitta " tá na nás otrávene a znudene pozrela ,, vyplňte tento formulár a posadte sa do čakárne " tak ona nám povie , že máme čakať , keď moja snúbenica rodí ? Tak nech na to zabudne . Noemi už ledva stojí na nohách , bolí ju to veľmi a mňa to viac znervozňuje . ,, Čo prosím ? Moja snubenica rodí tak na čo čakáte ?"
,, Vyplňte formulár a hotovo " zopakuje a potom sa vráti k jej práci .
,, Vy si zo mňa robíte kurva srandu " zvýšil som na ňu hlas ,, Moja snubenica má kontrakcie a čochvíľa rodí " povedal som naštvane a vybral som zbraň , hneď nás pustila , suka jedna .**************************
Po dvoch hodinách trápenia som porodila krásneho synčeka Dylana .
,, si v poriadku ? " spýtal sa odo mňa Luky , prikývla som na znak súhlasu .Som viac než len v poriadku . To čo cítim keď držím syna v mojom náručí je neopisateľné . Cítim sa naplnená a šťastná ako nikdy predtým . Bála som sa , že v posledných chvíľach som nechcela ani porodiť .
Roky už ubehli a oni sa tešia z rodiny už je všetko zlé zabudnuté , dnes oslavujú rok Dylana . Noemi si uvedomila , že to malé stvorenie ju zmenilo . Už neni tá chladná a neľutostná žena , je z nej žena , ktorá v srdci má dvoch svojho manžela a syna . Keby nebolo jej syna jej kamenné srdce by ešte stále bolo z ľadu . Vychutnávali si to šťastie ktoré ich poskytlo nechceli nič viac len šťastie ich syna a aby boli naveky spolu a tak aj bolo .
Ahojte tak konie príbehu . Neviem či sa vám páčil tento príbeh . Nechcela som to ešte skončiť ale videla som , že to nejde tak som to skončila dúfam že sa vám páčil . Ďakujem za voted a čitateľom .
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...