2.kapitola

1K 31 0
                                    

 Mišo už skoro  ráno stál pri mojích dverách aj s raňajkami s ružou   . 

,, oo raňajky do posteľe ? " spýtala som sa ho 

,, no veď kráľovná si to zaslúži " prisadol si ku mne a položil mi tácku s jedlom na moje nohy .

,, ďakujem je to výborne " 

,, ja viem dobre ale ja musím ísť tvôj otec ma chce vidieť asi ideme na rande

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

,, ja viem dobre ale ja musím ísť tvôj otec ma chce vidieť asi ideme na rande . " začali sme sa na tom smiať obi dvaja ,,  a davaj si na seba pozor a ešte lež prosím veď vieš si mi ako sestra  no a  na ďalšiu akciu nechcem ísť sam a mimochom budeme mať s roho problém že sme šli bez súhlasu  "
,, viem "
Mišo  odišiel chcela som sa postaviť ale bolo to ťažké tak som naďalej ležala .
 Prišla do mojej izbi jedna nová upratovačka .
,, slečna prajete si niečo "
,, nie ďakujem takže ty si tá nová ??
,,áno slečna ja sa  volám  Monika "
,, dobre ja som Noemi ale kľudne na volaj Noe a nehovor mi prosím , že slečna nemám to rada "
,,dobre sleč- .... Noemi "
Keď odišla pomaly som sa začala obliekať  obliekla som si čiernu blúzku na to čierne sako a čierne trošku roztrhnuté  nohavice a čierne lodičky .

Sadla som si do môjho čierneho  mustangu a vyrazilo som do našej firmy

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sadla som si do môjho čierneho  mustangu a vyrazilo som do našej firmy . Keď ma uvidel oco skoro odpadol , som  vedela že to tak nenechá a že ma zobere domov ale vie že ja som tvrdohlavá a vždy si stojím za svojím .
,, oco nejdem domov idem pracovať "
,, Noe len dneska si prišla z nemocnice mala si doma zostať aby si sa  vyliečila veď vieš veľmi dobre , že za dva dni ideme na večierok chceš aby zas o ľadovej kráľovnej písali ?? Mišo poď sem bereš Noe domov "
,, Mišo nie vrať sa do práce aj ja idem do mojej kancelárie oco prestaň pozri na mňa nič mi neni dobre priznávam trošku ma bolí noha ale to je celé mala som už aj horšie a ten večierok dám si také šaty že o mne bude písať celý mesiac zdovolením " 

A tak to aj bolo šla som do mojej kancelárie a do večera som robila papieračky  .
Potom som šla domov osprchovala som sa a s unavou som šla spať . 

Ahojte tak neviem či sa vám tento príbeh bude pàčiť ale dúfam že hej
Na obrazku je Noemi auto

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now