30.kapitola

376 15 0
                                    

Auto zastalo ja som zaťial zaspala zobudil ma Jakubov hlas ,, už sme tu " povedal mi a pozrela som sa von oknom a hneď mi na oči padlo to jazero .
Flashback
šla som k jazeru pozrela som sa a vydela som vo vode obris mňa už nie som to malé dieťa plné šťastia som žena obklopená hnevom a krutosťou na to som zdvihla zrak na les ale nemala som dakto ma pri tom strčil nôž do pravého boku a dosť hlboko ,, aaah " v duchu som prosila aby sa nestalo to čo v mojom sne  a zhodil
Koniec Flashbacku
Jazero do ktorého ma hodili neviem prečo ale zacítila som pocit strachu , strachu , že sa to môže opakovať a tomu malému ublížim . Čo aj hovorím ? Chcem to alebo nie ... zvládla by som výchovu dieťaťa sama bez otca a ešte k tomu keď je medzi mnou a jeho otcom vojna ? Len by som ublížila malému alebo malej alebo sa mýlim  ?? Sama neviem musím si to dobre premyslieť . Vystúpila som z auta s Jakubom a šli sme dnu . Vybavila som si veci a šla som na dvor  si sadnúť rozhodla som sa ,  že pôjdem čítať a pri tom budem pozorovať Rokyho ako sa šantí v tráve .

Nič sa tu nezmenilo všetko je tu rovnaké len je teplejšie od môjho rozmýšľania ma vytrhol Jakub ako kričal ,, aaaaaa ideeee saaaa doo voddyyyyyyyyyy Lukyyy rýchlo poď " kričal ako blázon a utekal na dvor kde som bola aj ja s veľkým bazénom 5x4 v r...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nič sa tu nezmenilo všetko je tu rovnaké len je teplejšie od môjho rozmýšľania ma vytrhol Jakub ako kričal ,, aaaaaa ideeee saaaa doo voddyyyyyyyyyy Lukyyy rýchlo poď " kričal ako blázon a utekal na dvor kde som bola aj ja s veľkým bazénom 5x4 v ruke , ktoré ešte trebalo nafúkať hneď na to pribehol aj Luky v plavkách a s pumpou na bazén . Začala som ich pozorovať ako Luky a Jakuba snažia fúkať bazén a Roky pri nich pobehuje nešlo im to bohvie ako ale po pól hodine im sa to podarilo a na dvore stál obrovský bazén a už len púšťali do toho vodu , Luky si vzal Rokyho na ruky a začal ho hľadkať achh aký boli zlatý to moje podvedomie ma raz zničí nemysli už naňho . Pribehol ku mne Jakub a začal ma  ošpriechavať studenou vodou začala som kričať bola to veľmi studená ,, aaa Jakub prestaň je veľmi studená prosím " kričala som naňho a po chvíle kričania naňho prestal ,, to slovo som chcel počuť , že prosím haha si celá mokrá " začal sa na mne smiať a pridal sa ku nemu aj Luky až tak sa smiali , že ležali a valáli sa od smiechu na zemi chytila som hadicu a obi dvoch som začala ošpriechať začali kričať a hulákať aby som to nerobila ale už bolo neskoro boli celý mokrý a ani som si nevšímla do teraz , že bazén je už plný vodou chytil ma do vzduchu Luky a hodil ma tam a ja som ich sťiahla zo sebou do vody , Luky sa postavil a utekal von s bazéna pustil nahlas hudbu a hodil do vody aj Rokyho má šťastie , že sa rád kupé . Spievali sme si a hrávali sme sa s volejbalkou bola som v tedy šťastná čo sa mne často nestáva ale potom prišla rýchlo von Vikina a v ruke držala malého zabudla som jeho meno ale nevadí mi to, prišla a začala kričať na Lukyho ,, čo do piči tu robíš ?? Poď dnu a nebuď v tej kurve v blízkosti " zakričala a ja som sa neudržala postavila som sa a vlepila som jej jednu facku , že jej na tvári ostala moja ruka ! ,, mňa nikto nenazve kurvou . Kto je tu kurva tá leží na zemi a chytá si rukou líce . " povedala som jej a odišla som od nich dnu a pravdaže brala som aj Rokyho zo sebou . 
Ponaučenie čakaj najhoršie a na konci nebudeš sklamaný . Raz sa všetko musí skončiť .

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now