Ako sme vošli všetci do domu oco ma hneď zavolal do jeho kancelárie a som išla za ním
,, teraz ma dobre počúvaj zničila si nám dovolenku teraz sa s tebou tak bydem rozprávať nie ako otec ale ako boss mafii rozumela si ?? "
,, áno pane "
,, v poriadku dávam ty poslednú šancu ale to miesto bossa pôjde Jakubovi a nebude ma to zaujímať , že to nechce rozumela ? "
,, rozumela "
,, teraz nechám všetko na teba aby si zistila kto bol ten ktorý toto s tebou urobil a máš na to tri dni rozumela si mi ?? Alebo to miesto stratíš ! Ako si si mohla nevšimnúť , že za tebou niekto je ?? Veď si najlepšia aspoň som si to myslel ale teraz si ma sklamala "
,, ale som bola inde s myšlienkami to jazero .... to jazero ako by ma volalo od prvého dňa najprv som tam chcela hodiť tých dvoch ale ja som tam skončila "
,, už si paranoidná nevimišlaj si ! "
,, nie som ja ty hovorim pravdu "
,, máš na to tri dni počula si ma ? Tri viac ty nedávam !! Alebo si skončila môžeš ísť "
Celý ten čas na mňa kričal takže určite to počuli aj mama a brat ako som išla do mojej izby oni sa na mňa lutostne pozreli a brat chytil svoj mobil a zmizol dakte a ja som to isté urobila naštartovala som auto a vybrala som sa do firmy mám len tri dni takže potrebujem tých najlepších vošla som do miestosti kde sa vždy nachádzali chlapci otvorila som dvere a ,, čaute Mišo ty a ešte si prines zo sebou 4 dobrých chlapov a poďte do mojej kancelárie za minútu . "
Čakala som kým pridu a keď prišli : ,, máme tri dni nato aby sme zistili , že kto mi toto urobil " a ukazala son na svoju ranu celý večer sme na tom pracovali ale nič sme nenašli vydela som na nich že sú unavený ale ja som tam v ten moment našla bol to muž z Columbinskej mafii chytila som svojích chlapov a šli sme za ním bol neďaleko Nem yourku keď ma uvidel nevedel sa brániť sám proti piatym ale nevzdával sa zobrala som zbraň a namierila som mu rovno do čela a zastrelila som ho potom ešte jednu guľu dostal do srdca a vten okamih aj zomrel .
Luky
Chcem vedieť či sa má lepšie zavolám Jakubovi aj keď sa namňa hnevá a aj keď je už noc ale zavolám ,, čau Jakub ako sa má Noe ? "
,, a teba to prečo zaujíma kvôli tebe oco nechce dovoliť aby nastupila na jeho miesto ma poslednú šancu uňho a len kvôli tebe a ty sa pytaš ako sa má ? "
,, prosím upokoj sa tvoj otec nás zavolal aby sme šli k vám na pár dní už sme na ceste chce.moj a tvoj otec trošku byť spolu kde je teraz ? "
,, neviem odišla ešte včera od vtedy sa ani nevrátila "Ráno 8:00 bolo keď som dorazila domov všetci boli v kuchyni a sme mali aj hostí Lukyho a jeho rodinu .
,, som doma " zakričala som a šla som do kuchyne ,, dobrú chuť prajem všetkým "
,,Kde si bola od včera teraz si už skon-" nevedel dokončiť lebo som.hodila na stôl obrázok kde je ten chlap zastrelení a vyzliekla som si sako
,, ihh Noe si zranená ? " spýtala sa ma mama ,, nie neboj to neni moja krv "
Pozrela som sa na otca a usmial sa
,, dobre zvládla si to som.na teba hrdí"
,, hrdí ?? Fakt ?? Včera sa mi to tak nezdalo idem do izby spať som unavená ospravedlnte ma "
Na to som.odišla do izby odišla som sa okúpať pustila som si do vane vodu a zatial som sa vyzliekla hodinu som sa kupala bolo mi tam príjemne keď som višla len v uteraku do mojej izby sedel na posteli Luky ,, čo tu chceš ?? "
,, chcel som sa stebou porozprávať "
,, ty ? A o čom ? "
,, chcem sa ty ospravedlniť za spravanie Viki "
,, ospravedlnenie neprijimam zmizni mi z oči "
Lukáš
Keď som ju tam uvidel stàť len v uteraku najradšej by som jej to zobral dole a hodil ju do postele ale musel som sa ovládnuť viem , že ma nenávidí . Ale neviem čo so mnou robí ta žena . Som z nej blázon neviem čo ku nej cítim neviem čo sa so.mnou deje veď už prešli 2 roky a od tr doby som mal len kurvy ale ani v jednej som nenašiel nikdy Noemi . Neviem prečo ale rozhodol som sa jej kúpiť veľkú kyticu ruží . Noe spala tak som mal príležitosť ísť do jej izby kyticu som dal hneď vedľa nej na posteľ a v tom som jej nechal pístoček s nadpisom ,, prepáč "aj keď som vedel , že my to hodí do tváre a nemýlil som sa ako vstala rovno mi hodila do ksichtu a Vikina sa so mnou začala hádať ale to ma netrapilo trápilo ma to , že je taká tvrdohlavá . Po týždni budem boss už ja a nie môj otrc a viem , že aj oni prídu do Chicaga v ten deň už sa na to teraz teším lebo všetci majú prísť elegantne ako sa to patrí a viem , že ona tam bude najkrajšia pomyslel som si . Čo to sakra somnou je prečo na ňu myslím veď ja som to posral ....
Ahojte tak.zvládla ulohu Noe čo poviete na Lukyho je hore na obrázku
ESTÁS LEYENDO
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...