Večierok

932 26 0
                                    

Prišiel deň keď som sa musela zúčastniť aj ja večierka , ktorý ani neviem prečo sa uskutoční asi pre nejaké deti alebo čo . Musela som si zvoliť také šaty aby mi nevideli , že som zranená preto som si dala ružové šaty ktoré aj svieťa . K tomu som si obliekla čierne lodičky ale som si zvolila nízke a čiernu listovú kabelku vlasy mám čierne dlhé a rovné natočila som ich a nechala rozpustené

Ako som vystúpila z limuzíny všetky svetlá na mne bolí  a šla som bola do haly  Všimla som si , že sú tu aj Luky a jeho rodičia a jeho sestra Sofia  ona má 17 je o 6 roky mladšia od Lukyho ju som mala rada bola milá a priateľská  , bolo mi veľmi ť...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ako som vystúpila z limuzíny všetky svetlá na mne bolí  a šla som bola do haly  Všimla som si , že sú tu aj Luky a jeho rodičia a jeho sestra Sofia ona má 17 je o 6 roky mladšia od Lukyho ju som mala rada bola milá a priateľská  , bolo mi veľmi ťažké chodiť veľmi ma bolela noha . Celý ten čas sa na mňa Luky ani nepozrel bol tam z nejakoú ženou . 
Prišiel ku mne Lukyho mama a spytala sa : ,, moja už sa cítiš lepšie ?"
,,áno už mi nič neni ale ďakujem s vy ako sa máte ? "
,, no bolo mi aj lepšie odkedy nie si s Lukym on sa veľa fláka "
,, no ale viete čo urobil váš syn , že ma podviedol a ešte sa mi usmial do očí , že to len náhodou má šťastie , že je mafian inak no veď vy to viete ! "
,, ja viem ja sa naňho aj preto hnevám ale... .. Ty si pre neho tá pravá  " nemohla som už jej odpovedať lebo sme počuli strieľanie ... Vybehla som von na terasu jeden chlap sa skrýval za kríkmi s zbraňou začala som za ním utekať ale bol rýchlejší .. Utiekol mi .  

 Potom už večierok prešiel v kľude raz som si zatancovala s Jakubom a bolo už načase ísť domov mňa toto nebaví oco s mamou pozvali ku nám Lukyho a rodičov ale Sofia neprišla chcela ísť von s kamarátmi volala aj mňa ale ja som odmietla . Keď som šla do izby na mojej posteli už ma čakal Roky . 

Ahojte hore na obrázku je Roky trošku nudná časť ale verím ze sa vam to pacilo :)

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now