Obliekla som si čierne leginy a ktomu čierne úzke tričko s nápisom PERFECT a biele botasky na behanie . Keď som zišla dole Jakub už tam stal aj s Rokym vybrali sme sa a utekali sme rovno do lesa do teraz sme nepovedali ani jedno slovo ale po tom tichu on začal : ,, trápi ťa to však ?? "
,, mňa ?? Čo by už mňa trápilo ? "
,, Noe nerob sa hlupou vieš veľmi dobre , že myslíme obi dvaja na Lukyho že ťa trápi to , že je tu aj Vikina "
,, mňa nezaujíma on prestaň radšej sa snaž čo najrýchlejšie "Jakub
,, panebože ako môžem mať takú trdohlavu sestru " ale to ma už nepočula dávno bola už dakde v predu a mi s Rokym sme behali za ňou ale sme už nevládali trápi ma ako vidím ju , že nie je šťastná ja viem nechce aby si to všimli ostatný veď sa má stať bossom ale ajtak ja to citim je to moja sestra
,, už nevladzeme " zakričal som ako sa len dalo ona to počula a behala za nami .
,, no.poďte ideme do tej prekliatej chaty "Noemi
Keď som už dorazilo do mojej izby pustila som si do vaňe vodu a do vtedy som bola tam kým som necítila , že voda je studená išla som sa obliecť dala som si na seba len obyčajné modré jeansi a biele voľné tričko a ktomu nike botasky biele . Šla som dole aj s Rokym do záhrady brala som zo sebou mobil keby dačo bolo aby som mala pri sebe v záhrade sa hral Jakub hneď ku nemu pribehol Roky hrávali sa spolu a ja som pozorovala prírodu bolo to tu fakt pekne a bolo mi veľmi čudné že tu je až také ticho s toho nebude nič dobré potom som sa pozrela na to jazero neviem čo ma k tomu láka asi hodiť tam Vikinu alebo Lukyho a mám ešte lepšie riešenie obi dvoch naraz no veď čo zomrú aspoň spolu . Na tej myšlienke som sa musela zasmiať načo si kumne sadol Luky : ,, na čom sa smeješ ?? "
,, a teba čo do toho načo sa smejem ?? Načo si tu prišiel určite si videl , že tu sedím "
,, a nemôžem si sadnúť ? Chcel som prísť na čerstvý vzduch "
,, a tvoju štetku si kde nechal ? " na to som sa postavila rýchlo zo stoličky aby nič nepovedala a odišla som nechcela som tam byť s nim , nechcela som sa s nim rozprávaťAhojte na obrázku je Noemi
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...