Búchala som do vozidla ako šialená , aj toto sa len mne može stať nemám inú možnosť musím zavolať Mišovi nech po mňa príde . Na to mi niekto zaklopal na dvere stál tam muž okolo 25tki musím uznať nebol na zahodenie , otvorila som dvere a vystúpila som ,, počúvam vás " povedala som mu
,, Videl som ako ste narazili do stromu s autom a povedal som šoférovi nech zastane a prišiel som pozrieť či nie ste zranená " povedal mi z mojej hlavy mi tiekla krv ale nič vážne
,, dobre ďakujem pozreli ste ma je mi dobre dovidenia "
,, ne ne odveziem vás a o vaše auto sa postarám "
,, nie to netreba ja si zavolám pomoc vy ma ešte nepoznáte takže sadnite si do svojho auta a chodte " videla som ako pri ňom stálo čierny luxusný Merdeces a pána , ktorý bol asi šofér už som mala v myšlienkách , že ho zabijem a dobre ale rozmyslela som si to ani neviem prečo .
,, ja som Adam Bater " podal mi ruku a ja som prijala ,, Noemi Andersonová "
,, si mi známa ale neviem skade no a kde vlastne ideš ? "
,, New yourk "
,, noo aké šťastie aj ja tam idem mám tam prácu ostávam tam na 3 dni no vieš moj otec chcel aby som ja prišiel dneska vybaviť niečo a zajtra príde za mnou vieš mám aj staršieho brata Ryana on je otcov obľubený "
,, pýtala som sa ťa na tvoje súkromie dobre sadni do auta a choď ja idem volať " šla som pre mobil a vytočila som Mišové číslo zdvihol ,, neboj je v poriadku " povedal mi určite myslel na Rokyho .
,, Mišo poď pre mňa havarovala som "
,, kde si ? "
,, to je v tom , že neviem nameraj sa na moj mobil a zistíš "
,, dobre už to mám hneď som tam aj s chlapmi " zložil pozrela som sa vedla seba a ten Adam tu ešte stále stal ,, počuj prečo si ešte neodišiel " spýtala som sa od neho ,, noo vieš počkám na tvojho priateľa nenechám ťa tu tak samú " povedal mi kľudným hlasom
,, on neni moj priateľ "
,, no dobre ajtak počkám " po 15 minútach ticha prišiel Mišo podali si s Adamom ruku oni sa poznajú? ,, Mišo poznáte sa ? " spýtala som sa od Miša ,, Noe veď je to mladší brat Ryana nespomínáš si ? "
,, jaaj ten Ryan ty si jeho brat ? " spýtala som sa od Adama
,, áno som a ako vidím si mafianka " povedal mi Adam
,, a ako vidím aj ty "
,, Noe čo si už zase vyviedla mala si byť pri Lukymu čo sa stalo ? " spýtal sa ma nahnevane Mišo
,, ty na mňa nekrič " zvýšila som už aj ja naňho hlas Adam len ticho počúval
,, oo áno aj som zabudol , že ty si šéfka však ? Kde je tá Noemi kde je moja sestra , ktorá sa so mnou v detstve hrávala a vždy sa usmievala čo kde sa skrýva v tebe to malé usmiaté dievčatko ? Pred sebou vidím teraz ženu , ktorá je bezmiľostná a krutá v hlave sa jej točí len jedno pomsta ako sa pomstiť čo teraz ma zastrelíš ? " spýtal sa odo mňa Mišo
,,vy ste súrodenci ? " spýtal sa Adam ale obi dvaja sme ho ignorovali
,, tvoja sestra už zomrela , zomrela vtedy ako sa dozvedela pravdu o jej otcovi ako ubližoval jej mame ale jej mama ostala naďalej s ním až potom si uvedomil jej otec , že čo stratil až sa uvedomil v ten večer stratil doveru jej dcéry jej brat o ničom nevedel lebo bol ešte maličký ale ja áno ako 7 ročné malé dievčatko , ktoré v svojom otca videla hrdinu chcela sa stať ako on bol pre ňu vzorom , keď mi v škole vysmievali , že bohaté dievčatko normálne ani do školy nemusí chodiť lenže to malé dievčatko trpelo chorobou všetci sa jej vysmievali a ponižovali ju no vtedy zomrela tvoja sestra a stalo sa z nej netvor pozri sa mi do očí čo v ních vidíš ? Nič lebo som skamenela už nemám city ale ty . Ty si mi ako druhý brat vieš to veľmi dobre " my sme boli ako súrodenci ja , Mišo a Jakub od malička sa poznáme Mišo je mi ako druhý brat na to ma silno objal a povedal ,, a ty si mi ako moja sestra , ktorú som nikdy nemal , neboj sa ja som bol , som a aj budem pri tebe nenechám ťa ja viem , že za tvojou kamennou a vážnou tvárou sa ukrýva to malé dievčatko " utrel si slzi ,, máme problém zastalo auto a bude pršať "
,, no ja vás odveziem Noe vyber si doklady s auta a všetko ostatné a odveziem vás ešte dvaja sa zmestia do auta" povedal nám s úsmevom Adam už mi bolo dneska všetko jedno chcela som ísť domov ľahnúť si vedľa Rokyho a zaspať mali sme radi keď boli búrky . Zobrala som si kufor s auta a všetko čo som tam mala dala som si do kabelky ja som si sadla do zadu s Adamom a šofér , ktorý sa volal Filip a Mišo boli v predu v aute .
ahojte hore na obrázku je Adam
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...