Ešte včera večer Luky s rodičmi odišli domov . Ráno som vstala na výstrel hneď som na seba dala môj čierny župan zobrala som si svoju zbraň a šla som dole . Ako som len otvorila dvere mamu a brata som nikde nevidela len našich ochrankárov a otca ako strieľa zakričal na mňa aby som šla za bratom a mamou do úkrytu aj s Rokym , že na nich dám ja pozor bežala som aj s Rokym do úkrytu tam sedeli obi dvaja Jakub sa veľmi vystrašil a ja som zabudla za sebou zavrieť dvere a prišiel jeden muž a videla som ako mieri na mamu hneď som mu guľu strelila priamo do jeho hlavy na to aj zomrel a rýchlo som zavrela dverí a Jakub začal panikáriť a kričať : ,, ty si vrah ty si ho zabila len tak ako si mohla také spraviť "
,, Jakub ten muž mieril na mamu musela som viem nevidel si nikdy takéto ale ja som musela prepáč toto som nechcela pred tebou ja ťa ochránim prisahám len sa upokoj " mali sme šťastie že v dome sme mali jednu izbu kde všetko bolo z ochranného najsilnejšieho železa tu nevedeli strieľať ani nič preto to je na úkryt . Na to prišiel dnu oco a zakričal : ,, rýchlo všetci na zem " zavrel dvere a všetci sme si ľahli na zem , keď vybuchla bomba po minúte sme sa postavili ale nič sme nevideli všade bola hustá hmla . Potom pri mne bol Roky , mama a otec ale Jakub nebol nikde nikde som ho nevidela začala som sa báť keď ja jemu niečo stane v živote si to neodpustím . Na to niekto hodil do obývačky kameň s odkazom ,, zobrali sme to najcennejšie čo máš tvojho syna alebo nám dáš 1 milion dolárov alebo svojho jediného syna už nikdy neuvidíš a potom pojdeme pre budúcu mafianku New yourku " na to som rýchlo rozbehla do izby dala som na seba čo mi padlo do rúk neaké jeansi , tričko a lodičky zobrala som si zbraň
a šla som do obývačky oco bol mimo tak isto ako aj mama takže toto mám ja celé v rukách ,, oco ty budeš doma budem ťa o všetko informovať ty buď doma aj s mamou okej ? "
,, dobre dcérka dávaj na seba pozor a zachráň brata " na to som na nič nečakala sadla som do auta a nezaujímalo ma ako rýchlo idem len som mala namierané do firmy do vtedy som zavolala Mišovi aby do 5 minút boli všetci v mojej pracovni , že bude akcia . Ako blesk som sa trhla do mojej kancelárie tam už v pozore stáli všetci ,, takže dneska ráno na nás dakto zaútočil a zobrali mi brata tu máte odkaz prečítajte si to pozorne po 1 . chcem naspeť svojho brata , po 2 . chce vedieť koho je toto práca a po 3. dneska tu chcem mať brata " na to som dala Mišovi papier na ktorom bol napísani odkaz a hodila som nootbuk , ktorý bol na stole dole na zem a praskol displej na to všetci odišli na svoju prácu . Na to vstúpil do kancelárie Luky ,, nechcem od teba teraz nič počuť chcem nájsť Jakuba keď sa mu dačo stane nech si ma nikto nepraje waaa " a rozbila som aj svoj kancelársky stol a odišla som z kancelárie za Mišom a Lukyho som tam nechala .
Luky
panebože bola ako lev , ktorá pozerala na mňa ako na korisťa ja sa už od nej bojím radšej sa pripojím k chlapom pomocť nájsť Jakuba lebo Noe ma ešte zastrelí panebože daj mi na ňu silu . Na to som ešte stál v jej kancelárie keď sa prasklo okno a hodili dnu kameň šiel som bližšie a bol tam odkaz ,, nehľadaj svojho brata lebo zomrieš aj ty a tvoj otec bude bez následníka ! daj prachy alebo tvoj milovaný brat zomrie máš na to 24 hodín " prečítal som si a hneď som utekal za Noe bola s chlapmi a pozerali sa na 4 obrazovky počítača ,, Noe čítaj " podal som jej odkaz zúrila ,, nájdite my toho idiota hneď " nakričala na všetkých a sadla si do kresla ja viem mal som ju utešiť ale bál som sa od nej fakt je ako LEV , ktorá útočí .
ahojte tak ju je ďalšia časť chudák Jakub :/
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...