Keď som prišla domov počula som hlasy s kuchyne šla som tam , sedeli tam rodičia , brat , Luky , Lukyho rodičia a jeho sestra Sofi a pili kávu a smiali sa .
,, dobrý , čaute , ospravedlnte ma idem do mojej izby si oddýchnuť " chcela som odísť do izby ale mama začala rozprávať ,, Noemi poď si trošku sadnúť potom pôjdeš " oni ešte nevedeli , že medzi nami je konflikt tak som si sadla a mama začala rozprávať ,, ako tu sedíme pôjdeme na chatu odchádzame dnes večer takže Noemi choď sa zbaliť " povedala mi mama takže ja mám ísť tehotná na chatu a ešte s tym vrahom nie nie nie nejdem !!!!! A že vraj na tú chatu kde sme boli aj minule no bravo tam je aj jazero kľudne alebo ja ho tam hodím alebo on hodí mňa s jeho dieťaťom .
,, ja nejdem mám veľa práce ale vy kľudne choďte zabavte sa "
,, nie nie ideš aj ty veď pozri aj Luky je boss a ide s nami no aj s rodinou aj ty môžeš takže pekne ideš aj ty a keď chceš prines si Miša alebo Peťa aby si sa nenudila a budeš mať pri sebe ochranku lebo viem , že sa ti to tam minule nepáčilo , keď už tak " povedal mi kľudne otec
,, ale ja nechcem ísť a pravdaže , že by som brala ochranku zo sebou ! " povedala som a som začala zvyšovať hlas naňho .
,, ohh čo je nevieš sa ochrániť alebo sa bojiš wauuu tlieskam takúto som ťa ešte nevidel " začal tlieskať Luky a mňa to vytačalo .
,, no tak pozri sa sem berem lebo sa tam budem nudiť hlavne keď tam budeš aj ty s tvojou rodinkou . Rodinka úžasných . Neznášam ťa " povedala som mu a odišla som do izby zbalila som veci a šla som naspäť do firmy povedala som , že nech jeden príde so mnou a druhý nech tu ostane vo firme . Firmu chcel mať na starosti Peťo , že on to lepšie zvládne ako Mišo a Mišo príde somnou .
,, tak dobre len potrebujem aby niekto ochránil to dieťa " ako som toto povedala obi dvaja sa pozreli s otvorenými ústami na mňa . ,, tak ako rozmyslela si ? Tá studená Noemi si nechá bábätko ? " spýtali sa ma naraz chlapci . Len som sa na nich pozrela vražednym pohľadom a ešte som dodala Mišo choď domov pobal sa a príď k nám a ty Peťo nepopál mi to tu "
,, jasné šéfka " povedali a ja som odišla domov hneď som šla do mojej izby a zaspala som bola som strašne unavená . Zobudila som sa na Miša ako ma šteklí
,, prosím nie ... pro... prosím " povedala som mu zo smiechom a potom prestal
,, túto Noemi mám rád keď sa smeje tak ideme ?? Už som prichistal aj Rokyho už sedí v aute aj s kuformi chudák už teraz zaspal " povedal mi postavila som sa a šla som do auta tam už čakali len na mňa šli sme troma autami . Mama , otec , brat , Roky , ja a Mišo sme šli jedným autom , v druhom šli Pán Jeremy , Pani Anasztázia ( Lukyho rodičia ) a Sofi a v treťom Luky , Viki a malý .
,, Noe nechceš piť alebo nič na chuť alebo dačo nepotrebuješ ? " spýtal sa ma starostlivo Mišo keď už sme cestovali .
,, nie "
,, a neni ti zima ? " spýtal sa ma zas
,, nie ! Veď je Júl kľud Mišo je mi fajn keby dačo tak kričim dobre ? "
,, fajn "
,, Noemi prečo je Mišo až taký starostlivý ku tebe a ty naňho pre to ani nekričiš nič toto mi je divnè tak hovorte čo sa deje ? " zašepkal nám Jakub aby to rodičia nepočuli
,, ja len chcem aby bola v bezpečí nechcem aby sa dačo stálo bábätku no také ťažké pochopiť buď už ticho Jakub " povedal Mišo Jakubovi . Ten debil to povedal môjmu bratovi , že som tehotná !
,, Noemi je tehotná ? " zakričal Jakub na celé auto a pozrel sa na Miša na čo otec zastal všetky oči padli na mňa .
,, je to p-pravda ? " spýtal sa odo mňa vystrašene otec
,, je a ?? "
,, čo a ? Ako budeš riadiť mafiu keď si tehotná a panebože od koho Noemi ? "
,, je to od Lukyho ale keď niekto mu niečo povie prisaham na to dieťa , že ho zabijem ! Zabijem a ešte jedno neviem či si to nechám a ja všetko zvládnem oto sa neboj ! Zakričala som na otca čo si myslí , že to nezvládnem ba zvládnem asi . Chcem si veriť . Hlboko v srdci by som to dieťa priala .
,, nepovie to nikto jemu , kým to nebudeš chcieť ty dobre ?? A nechaj si ho mi keď tak pomôžeme s výchovou to ti sľubujem " povedala mi mama
,, dobre a to dieťa ja neviem potrebujem čas na rozmyslienie "
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...