Už prešli dve týždne odkedy sme boli na chate rozhodla som sa , že to dieťa si nechám nechcem byť vrah dieťaťa . Aj keď každý deň , každý človek je vrah len si predstavme takého pavúka , muchu alebo mravca koľko ich zabijeme za deň , všetci hovoria na žralokov , že sú vrahovia pri tom keby ich neprovokovali ľudia neutočili by , aj na pitbulov , rotvajlerov ... hovoria , že sa už besný narodia ale pravdou je opak ako sa budeš chovať k zvieraťu tak sa bude správať aj on k tebe !! Pomaličky sa tento svet zničí krutosťou .
Dneska idem do firmy a berem si aj Rokyhona krk som mu dala modrý obojok s jeho menomto som si prehodila čierne sako a čierne nohavice , vysoké červené lodičky a červenú kabelku vyzeralo to elegantne ale aj ležerne .
Sedeli sme s Rokym v kancelárií , keď vybuchla bomba a začalo sa strielať, rýchlo som zobrala Rokyho a šla som dole schodmi jeho som držala v náručí , chcela som ho chrániť a zobrať ho von do bezpečia , chytil mi Mišo ruku ,, Noe je ti dobre ?, nič sa nestalo ? " spýtal sa odo mňa Mišo videla som v jeho očiach strach ale veď už bol na akcií aj ja som mala teraz strach pod srdcom som nosila dieťa a v ruke som držala moj poklad . Zacítila som hrozný smrad až som spadla na zem a so mnou aj Mišo a započula som výstrel a nie len jeden veľa 16 výstrelov chcela som otvoriť oči ale nevedela som necítila som ani Rokyho pri mne ,kde je ? Otvorila som ťažko oči a uvidela som krvavého psa liezla som k nemu pri tom som si všimla , že všetci boli v rovnakom stave ako ja a videla som Lukyich mužov ? to on , nemala som síl sa postaviť bol to Roky začala som plakať a kričať ,, nieeeee , jeho mi neberte , už len on mi ostal , aaaaaaaahh luky pomstím sa ti a všetkým čo toto urobili nech si nikto nezačne so mnou teraz všetci uvidia moju pravú tvár aká krutá možem byť uvidia kto je Noemi Anderson ! " kričala som , aj keď som vedela , že všetci odišli , zobral mi to jedinné čo ma držalo nad vodou . Roky pomstím sa , za teba vyhrám tu vojnu hovorila som si dookola . Neexistuje pravá láska a ani žiadna láska verná až za hrob sú to len keci !
Ahojte tak tu je ďalšia časť , dúfam že sa páčila , ťažko píšem teraz lebo s mojou pravou rukou neviem nič robiť , poštíplo ma niečo a mám napuchnutú ruku ospravedlniem sa ale take dve dni nebudem písať časť...... :( ❤❤❤❤❤
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...