Vstala so skoro ráno a šla som si zabehať s Rokym behali sme len na našej ulici keď som videla ako behá Adam . ,, čaute aj vy zviknete behať ? " spýtal sa odo mňa Adam dosť blbá otázka
,, čau hej a ty čo sám ? "
,, hej nemám psa a tento krásavec sa ako volá ? " ukázal na Rokyho
,, je to Roky " zastal a pohladkal Rokyho ale on sa nenechal začal naňho štekať a pomaly sa začal približovať ,, Roky " zakričala som naňho a prestal keby som nezaskočila začal by útočiť a nedopadlo by to dobre
,, ten je ale besný vidno je po tebe no dobre dneska sa stretneme na tom večierku či čo to je dúfam , že tam budeš žiariť ahoj " povedal a odkráčal ďalej . ,, vidno si moj psíček to máš po mne však ? " povedala som Rokymu na čo on začal vrtať chvostom . Vrtanie chvostom uňho znamená , že je šťastný a tak som to mala rada je pravda , že ho veľmi rozmaznávam ale čo už je to moja láska .
*****************
O 3:00 hodine som sa začala chystať keďže o 4 bude ten večierok kedy sa oficiálne stanem bosom mafie . Osprchovala som sa , vlasy som si vyžehlila a dala som si ich do drdolu , do uší som si napichla diamantové naušnice a na ruku diamantový prsteň , namaľovala som sa a dala som na seba čierne obtiahnuté , sexi šaty a zrkadlové lodičky .
Vkročila som do veľkej haly a všetky oči padli na mňa ,, wau nádhera " ozívali sa hlasy . Po hodine nudného rozprávania s ľuďmi otec ma pozval na pódium ,, a teraz moja dcéra Noemi Anderson " utekala som za ním na pódium a začal rozprávať príhovor ,, Dneska je veľký deň moja dcéra ma nahradí v mafií od dneska vyhlasujem , že New yourk má nového vodcu a k tomu silnú ženu na čo som nesmierne hrdý ako otec som hrdý na oboch mojich detí takže vám predstavujem novú vládkyňu New yourku " povedal a začali tlieskať spolu s otcom . Potom mi prišli gratulovať všetci ,, gratulujem ti budeš dobrá ako aj do teraz " povedal mi Luky a potom ku mne prišla aj Viki so synom v ruke ,, gratulujem , synček pozdrav sa tete " povedala mi Viki dieťa sa len usmievalo mohlo mať asi 2 mesiace odišla som od nich pred pol nocou ku mne prišiel na terasu Luky ,, Noe si dneska krásna " povedal mi ale ja som ho ignorovala ani som sa naňho nepozrela . ,, prosím aspoň sa pozri na mňa nehnevaj sa ja som to takto nechcel ale musel som si vybrať a nechcel som aby to malé prišlo o otca " na to som už vybuchla tak si on myslí , že som až taká krutá že by som nenechala aby sa stretávali ?
,, tak teraz ma počúvaj ja by som nenechala aby ten malý nemal otca ! Chodil by ku tebe a ja by som ti aj pomáhala ale ty si si vybral ich dvoch . Nikdy , až taká krutá som čo ? nenávidím ťa hajzel jeden ! " na to ma začal silno bozkávať a ja som neodolala potom ani neviem ako sme skončili v posteli a milovali sme sa bolo to vzrušujúce a krásne .
ESTÁS LEYENDO
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...