Chata

641 19 0
                                    

Ráno som sa zobudila na to ako na mne dakto poskakuje bol to Jakub ,, ty čo do pekla robíš ? " pozrela som sa na nočný stolík kde som mala budík ,, je len 8 hodín čo chceš aha zobudil si aj Rokyho čo chceš ?? "
,, vstavaj idemeeee " zakričal na celý dom a vyskakoval ako blázon .
,, to akože takto skoro chce ísť ?? "
,, áno šup šup obliekaj "
,, idem za nimi čakaj "
Dala som na seba župan papuče a šla som dole do kuchyne tam sedeli a jedli ani na nás nečakali
,, mami , oci prečo chcete ísť takto skoro ? A musím ísť ? "
,, tak len tak skoro ideme a dobre nepýtaj sa zbytočne to by si mala vedieť veď si mafiaka a ano musíš ísť " ozval sa oco
,, dobre "
V jednom aute sme šli oco mi nedovolil aby som šla s mojím autom a ani to mi nedovolil aby som jazdila .
,, a do kedy tam budeme ? " spýtala som sa zvedavo
,, dva , tri dni prečo ? "
,, pýtam sa a do prace oco kto pôjde ? "
,, Mišo všetko vybaví ty sa oto nestaraj"
,, som tam mohla ostať načo mam ísť na jednu hlupu chatu "
,, lebo ako rodina pekne ideme a idú s nami aj Jeremi a jeho rodina a správať sa " oboznámil nás otec načo som vyletela : ,, otoč to auto nikam nejdem ja s nim nebudem tri dni a určite príde aj s jeho štetkou ja nejdem otoc auto "
,, Noemi ideš a dosť nebudem sa stebou otom baviť keď budeš boss budeš mať môcť slovo aj v rodine sle teraz nie a netrucuj  ! "
Celú cestu som bola ticho a aj Jakub mama s otcom sa rozpravali a to bolo celé keď sme boli pri lese vydela som len jeden chatrč nevedela som to inak nazvať vyzeral luxusne a potom som si zaspominala na Lukyho a hneď mi.úsmev zmizol s tváre potom som tam uvidela velke jazero a som mala plán keď bude provokovať hodím ho tam ryby ho zjeďia . Musela som vystúpiť s auto , pozdravila som sa a šla som hneď vybaliť moje veci a aj Rokyho . Na to sme museli ísť na obed dole ja som sedela vedľa tej Vikine a ona sa namňa ešte usmiala ja som jej to pravdaže neopetovala a na to sa ozval Jakub : ,, Noe nejdeme si potom aj s Rokym zabehať tréner povedal , že si mám teraz veľa zabehať "
,, dobre môžme teraz doješ a môžme ísť "
,, dobre ale však neprideš v lodičkach"
,, veľmi vtipné nezabudaj kto som " a na to sa ozval on : ,, a kto si ? "
Chytila som sa a odišla som do izby ale najprv som naňho pozrela vražedným pohľadom ale čo som aj myslela , že na mafiana to zabere , že bude sa bàť ?
Chata vyzerala aj zvnútra veľmi luxusne všetko ladilo do bielo-hneda aj moja izba bola taká bola tam ešte veľká manželská posteľ , veľká skriňa a nočný stolík dvere do kúpeľne a gauč .

Ahojte na obrázku hore  je chata

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ahojte na obrázku hore  je chata

Vládkyňa zla ( Dokončené )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz