33.kapitola

350 19 0
                                    

Prešli 2 dni odkedy som stratila Rokyho pre všetkých je to bolestivè ale hlavne mne skoro ráno chodím do práce a neskoro večer chodím domov . Teraz sme pozerali kamerovè záznami s toho dňa ,, Mišo pretoč niečo som tam videla " na rozkaz Mišo pretočil a videla som tam obrys chlapa ,, zväčši " zväčšil a bol to Luky ,, odfoť to a chystajte sa o dva dni ideme do Chicaga pripravte zbrane , bomby a ozbrojte sa tak aby ste sa vrátili domov " teraz sa mu pomstím za Rokyho . Vedel ako som ho mala rada ,, Noe už si 4 mesiaci prestaň prosím mysli na to malé "
,, joj panebože prestaň , dobre ja idem na kontrolu s dieťaťom keď prídem nech je aspoň polovička akcie vybavená " povedala som a odišla som do nemocnice na kontrolu , dneska sa dozviem aj pohlavie .
************************
Po hodine u doktora som šla do kancelárie tam ma už čakali papiere o akcií a mala som na stole papiere no super papierovačky nenávidím .
,, no čo chlapec alebo dievča hmm ? Hovor , hovor som zvedavý a potom to idem vykrikovať na celú firmu " sedel pri mne Mišo nedá mi dýchať v poslednej dobe je až veľmi starostlivy tak isto ako rodičia a ostatný chalani s mafie liezlo mi to na nervy a oni o tom vedeli .
,, chlapec choď mám veľa práce " so šťastným výrazom utekal von s mojej kancelárie potom som už počula že Noemi bude mať chlapčeka . Magor povedala som si .
Už bolo 11 hodín večer ale nechcela som ísť domov , ani som nemohla lebo ešte som mala pred sebou jeden spis a ani sa mi nechcelo , teraz len sedím a popíjam si hroznovu minerálku neak som na to dostala chuť tak som poslala chlapcov nech mi kúpia a teraz to pijem ,, Noe ty . Ako si mohla veď si tehotná prídem do tvojej kancelárie a vidím ako  kľudne sedíš a piješ whisky " začal na mňa kričať Mišo . Bola som prekvapená , že tu ešte je a vážne na prvý pohľad tak vyzerá ako whisky ale ke to minerálka . ,, ty nezjap na mňa počuješ !!! To je hroznová  minerálka ty debil !! Mala som na to chuť a mám to tu veď som tehotná ty magor " nechcela som kričať doktor mi povedal nech nie som v strese ale pri takom debilovi nemám kričať . ,, jaaaj prepáč dobre dobre neznervoznuj sa pozri čo som vám kupil spolu s Peťom sme to kúpili ale musel ísť domov " povedal a vyšiel s kancelárie po minútach priniesol do kancelárie bielu postieľku s modrými závesmi ( asi viete ako som to myslela na obrázku je niečo podobné mojej predstave :) )

 ,, jaaaj prepáč dobre dobre neznervoznuj sa pozri čo som vám kupil spolu s Peťom sme to kúpili ale musel ísť domov " povedal a vyšiel s kancelárie po minútach priniesol do kancelárie bielu postieľku s modrými závesmi ( asi viete ako som to myslel...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

a vo vnútri boli veľké plyšové macíky a všelijaké plyšové zvieratka vyzeralo to roztomilo . Postavila som sa a všetkého som sa dotkla bola som šťastná bolo to krásne až mi z oka nevypadla slza . Ja a plakať ? Bude to asi tým tehotenstvom Mišo si to všimol zotrel mi slzy a objal ma ,, ďakujem je to krásne zajtra sa poďakujem aj Peťovi ako ste na takéto prišli ? " spýtala som sa ooo od neho
,, čo ja viem ako sme zistili , že to budelapček ani sme neváhali a vybrali sme sa do obchodného centra a kúpili sme " usmial sa na mňa a posadili sme sa naspäť ,, Noe no vieš , že pomaličky ti rastie to brucho a no.už aj teraz si to všimnúť už a čo budeš robiť na tej akcii hmm ? Keď ťa uvidí Luky ?? " spýtal sa odo mňa Mišo a videla som na ňom , že váhal aby sa spýtal to na mňa ,, ja sama neviem ale jedno viem musím sa mu pomstiť inak .... neviem ale bojím sa o to malé ... " úprimne som mu povedala , bojím sa , že na tejto akcií ublížim malému , keď sa mne niečo stane . A ani to nechcem aby sa dozvedel Luky , že som tehotná a to dieťa je jeho . ,, a už si rozmýšľala nad menom ? " spýtal sa ma ale som už nevedela odpovedať lebo mi zazvonil mobil volala mama zdvihla som
,, Noemi kde si toľko ? Bojíme sa o teba " začala vystrašene mama
,, som v práci daj ma na reproduktor chcem niečo vám povedať "
,, fajn no už môžeš je tu aj otec aj Jakub "
,, budete mať vnuka "
,, ohh dcérka som taká rada tvoj otec plače "
,, dobre neviem či idem dnes domov ahojte " povedala som a zložila . ,, a odpovieš mi na otázku ? " spýtal sa váhavo Mišo
,, asi Dilan to sa mi páči a tebe ?? "
,, je to pekné meno viem si to predstaviť "

Ahojte tak čo poviete na meno Dilan keď viete niečo lepšie píšte kľudne comenty ja le budem rada :) dúfam , že sa vám páčila táto časť

Vládkyňa zla ( Dokončené )Where stories live. Discover now