Ráno ako som vstala uvidela som ako sa na mňa Roky pozerá hneď som vedela , že.je hladný ,, dobré rano krasavec no poď ideme na raňajky "
Na to som vydela ako sa usmial olízal mi líce a spolu sme zišli dole . ,, dobré rano všetkým " pozdravili sa všetci naspäť nabrala som Rokymu jesť a prisadla som k stolu aby som sa naraňajkovala ale pritom oco mi dal dnešné noviny a vydela som hneď na prvej strane Lukyho a mňa s nadpisom : ,, že by zas bude pár roka?"
Stačila mi len tú fotku vidieť pozrela som sa kto sedí za stolom či tu nie je ten hajzel a hneď som sa vybrala do jeho izby neklopala som len som tam vošla ale očividne som nemala oni si tam rozdávali ! Keď Luky začal namňa vrieskať : ,, kurva , čo tu do pekla chceš ? " na to som mu len hodila do ksichtu noviny a ešte som dodala ,, kurva je tá ktorá pri tebe leží , a nezabudaj nie prvá krát som ťa takto prichitila " zabuchla som za sebou dvere a odišla som naspäť do kuchyne sa najesť nepovedal mi nikto na to ani jedno slovo čo som urobila videla , že zúrim nemali na to ešte ani oni odvahu .
Flashback
Chcela som prekvapiť Lukyho a tak som zašla ku nemu domov keďže zajtra bude 2 rok , že sme splu chcela som mu pripraviť večeru , chcela som na ráno sa pri ňom zobudiť . Tak som nasadla do auta a šla som kúpiť potraviny na večeru už som mala kľúče od bytu otvorila som ale nevidela som ani jeho rodičov takže som šla do jeho izby keď som vošla on si tam rozdával s jednou blondinkou vten moment mi srdce skamenelo nechcela som.nič iné len pomstu ,, ty v živote ťa nechcem vidieť hajzel jeden zdochni " kričala som ako sa len dalo a on s úsmevom na tvári povedal ,, ale veď nič sa nestalo však si nemyslela , že s tebou budem navždy či ? "
,, ešte uvidíš kto som ja " na to som.rýchlosťou opustila jeho dom nasadla som auta a smer New york
Nemohla som plakať chcela som.ale som nevedela
Koniec FlashbackuNa to prišla dole Vikina ako hurikàn ,, čo si myslíš kto si ?? Kurva ešte raz na nás vrhneš uvidíš čo spravím si nás zastavila v tom najlepšom " a vtedy všetky oči padli na ňu pozrela som sa na ňu a potom na Lukyho ktorý stál na schodoch a pozeral sa na nás čo spravím
,, tak teraz si zapamätaj ja som tá ktorá ty v živote nebudeš rozumeli sme si ?? A ešte raz zdvihneš hlas namňa si mŕtva a vieš kto je tu tá štetka presne ty ! Namňa nikto nemá hovoriť , že som štetka a somnou sa nikto takýmto tónom nebude rozprávať rozumela si mi ?? "
,, nie nerozumela len závidíš mi ? "
,, takže myška ako vidím má aj veľký jazyk dobre ty si chcela poď ku mne bližšie " na to ma chytil oco a potiahol ma preč keď som jej chcela jednu vraziť on ma odtiahne tak ďakujem veľmi pekne .
,, s tebou som ešte neskončila uvidíš aj ty že kto som !! " zakričala som a odišla do záhrady . Sadla som si do kresla a pozorovala som zas prírodu ale dačo ma ťahalo k jazeru ale neviem čo mám s toho zlý pocit ale ajtak ma tam dačo ťahá . Postavila som sa a šla som k jazeru pozrela som sa a vydela som vo vode obris mňa už nie som to malé dieťa plné šťastia som žena obklopená hnevom a krutosťou na to som zdvihla zrak na les ale nemala som dakto ma pri tom strčil nôž do pravého boku a dosť hlboko ,, aaah " v duchu som prosila aby sa nedtalo to čo v mojom sne a zhodil ma do jazera a už som nevnímali nič .
Jeremi
Išiel som von za Noemi keď som uvidel ako ju muž zhodil do jazera keď som zakričal rýchlo sa vybral preč skočil som do jazera a vytiahol som von Noemi krvácala dosť silno a do dačoho si musela zabuchnuť hlavu v tom jazere lebo krvacala jej aj hlava . ,, Anasztazia poď rýchlo " na to prišla von moja žena a za ňou utekali všetci . Anasztazia študovala medicínu taže zašila jej rany a zachrànila ju .Zobudila som sa na to , že dakto ma pozoruje bol to Luky
,, čo tu robíš ? "
,, ja mám teraz na teba dávať pozor , Noe máš nepriateľov ? "
,, čo ťa do toho ? " na to som si všimla , že z mojich úst ide krv rýchlo som si zotrela a on pribehol ku mne
,, si v poriadku ? "
,, nie nie som vidím ťa asi preto vypadni "
,, nie "
,, vypadni "
Na to prišiel dnu brat
,, dobre Luky môžeš ísť som tu ja na ňu dám pozor "
,, Jakub ty sa namňa hnevaš ? "
,, predstavis si , že áno pozri sa ako vyzerá "
,, ale ja za to nemôžem veď to neni moja chyba , že je nešikovná a že má nepriateľov "
,, oo takže ty za to nemôžeš keby sa nepohadala s tvojou sukou potom by nešla do tej prekliatej záhrady "
Na to sa luky chytil a odišiel vedel , že Jakub má pravdu a on on bol celý červený nikdy som ho nevidela takèhoto naštvaného
,, neboj sa sestrička som tu ochranim ťa pred ním " objali sme sa a bol pri mne kým som.nezaspala na druhý deň sme odchádzali oco sa somnou nerozpráva aj keď neviem dôvod .
A ja vždy mám myšlienky na to , že kto môže byť môj nepriateľ , to jazero do toho skurveneho jazero som chcela hodiť tých dvoch a skončila som tam ja od prvého dňa ma k tomu dačo pritahovalo ale stále neviem čo .Ahojte tak tu je ďalšia časť dúfam že sa vám to páčilo :)
YOU ARE READING
Vládkyňa zla ( Dokončené )
RomanceZrada , ktorá nakoniec spôsobila , že sa jej kedysi čisté srdce premenilo na kameň . Studená ako ľad , krutá ako realita, neľútostná žena ktorá nemá ľútost nad nikým . Hná ju túžba pomstiť sa svojim nepriateľom , ale na dcéru uspešného podnikateľa...