34.kapitola

384 16 0
                                    

Za tie dva dni som zistila , že to dieťa neni Lukyho . To mu dneska dám aby vedel koho si vybral kým ja čakám jeho dieťa výchovava iného dieťa on si tento život vybral , otec sa dozvedel o akcií chcel protestovať ale mohol ? Nemohol . Teraz ideme do Chicaga do neďalekéj chatrče tam by sa mali nachádzať šiel s rodinou a jeho kamarátmi s mafie na výlet .
***************************
Stála som pri lese , boli tam zaparkované 3 autá vedela som , že už sú tu . Vkročili sme do lesa po 5 minútach hľadania som našla svoju korisť Lukyho stál tam a pozeral sa na mňa s otvorenými ústami pričom ja som naňho mierila zbraňou ,, ty si tehotná ? " spýtal sa odo mňa vystrašene , to znamená , že sa bojí že to dieťa je jeho ,, a ? " bez emócií som mu odpovedala veď čo čakal že mu skončím do náručia nech zabudne . Z ničoho nič sa objavil pán Jeremy ( Lukyho otec ) a otec mlčky stáli a sledovali čo sw bude diať . Pribehla Vikina s kočíkom keď si všimla moje brucho vybrala zbraň s kočíka a namierila si to presne na moje brucho , ani chvíľu som nečakala a namierila som na ňu ale v tom sa začala strielačka moji chlapi začali strieľať na Lukyho chlapov ja som pri tom šla bližšie k Lukymu dala som mu papier ale ja som stále mala namierené na Vikinu ona vybrala malého a zobrala si na ruky , keď Luky prečítal roztrhol papier a vybral zbraň na mňa ,, je to moje , sú to len falšovane nevedel som , že sa ponížiš ty na takúto úroveň . Preto lebo ma ešte stále chceš si vymyslela takú hlúposť ?? " pozrel sa na mňa s odporom
,, ja ?? Vôbec ťa nechcem ja ti len hovorím pravdu pričom tá suka ti klame celý čas " kričala som naňho s celých síl , postavil sa ku mne Mišo s Peťom a namierili na nich stáli hneď vedľa mňa ,, ty ma stále chceš a pritom ťa nabúchal niekto a ty hlúpa si to nechala hmm ani nie až taká dobrá mafianka ako si sa nám všetkým ukázala " tak toto už prehnal uráža to malé pričom to je jeho syn .
,, ty na môjho syna nehovor ani jedno krivè slovo ty zasran , radšej sa staraj o to , že tvoja milovaná žena ťa klamala a že to dieťa neni tvoje " ako som dopovedala Vikina zastrelila a ja s rýchlosťou som chcela zastreliť ju ale som zastrelila jej syna a ona zas Peťa . ,, ty si zabila môjho syna " zakričali Luky a Viki , Viki odpadla pričom som ja stála pri mne ležal v kaluži krvi Peťo a pri Lukymu to nevinné dieťa ako som aj mohla zabiť dieťa ? A ja mám vychovávať môjho syna veď ja nebudem dobrou matkou len čo sa pozrel Luky na dieťa namieril znova na mňa videla som v jeho očiach ten odpor a nenávisť ,, dnes je osudný deň jeden prehrá druhý zvíťazí " povedala som a už som sa chcela vzdať prišiel ku mne bližšie a zbraň mi.priložil k.hlave ,, ku srdcu som ti nemohol dať lebo ty to nemáš !" od jeho ma to ranilo moju zbraň som odhodila ,, tak strel načo čakáš zobral si mi všetko čo som mala Rokyho ako si mi ho mohol zobrať ?"
,, a ty si zabila môjho syna "
,, neni to tvoj syn už to pochop ale ty teraz urobíš to isté s mojím synom tak strel zabi nás , nebuď zbabelec " drgla som doňho ,, zabi nás , tak strel ,strel " potom naraz zakričali pán Jeremy a otec ,, ne , nerob to  Luky veď ju miluješ a tvoje dieťa čaká " takže otec povedal jeho otcovi , priamo sme si pozerali do očí niečo sa v ňom pohlo ale bolo už neskoro niekto do mňa trafil guľkou do ruky a druhú ranu som dostala do nohy spadla som na zem ,, vyhral si ..... krutá Noemi zas prehrala " povedala som a zatvorila som oči videla som len tmu nič iné len krutú tmu chcela som sa pomstiť a zabila som seba a aj.môjho syna .
Lukáš
,, vyhral si .... krutá Noemi zas prehrala " povedala mi a zatvorila oči ,, Neeeeee ,, neee do pekla Noe vás nemôžem stratiť prosím , prosím otvor oči povec , že všetko bude dobré veď ja ťa milujem prepáč mi že som bol taký debil a nechal som aby si odišla prosím prepáč mi  " kričal som ale neotvorila oči ľahol som si ku nej a plakal som viem aký mafián som keď plačem ale islo o moju lásku a o syna ja mám len ich nemôžem stratiť . Nemal som na výber zobrali sme ju do nemocnice môj otec ma prebral s tranzu zobral som ju na ruky a utekal som s ňou k autu je ťažšia asi to robí môj synček vždy som chcel mať syna , ktorý bude mojím potomkom a chcel som aby sa menoval Dilan už sme o tom.rozprávali v minulosti keď sme boli spolu  s Noe že aj jej sa to meno páči . Vedel som , že Vikine dieťa sa na mňa vôbec nepodobá ale nechcel som si to pripustiť ale Noemi mala pravsu nebol to môj syn ale mal som ho rád , ľutujem , že moji chlapi zabili Rokyho , nechcel som to mal som ho rád .


Vládkyňa zla ( Dokončené )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin