Bölüm Bir: Dedikoduya Bayılan Lise Öğrencileri

777 60 41
                                    

Öğrenciler sırtlarında çanta, yüzlerinde kenarları yer çekiminden değil, ruhlarının moralsizliğinden düşmüş olan dudaklarıyla, bıkkın gözleriyle, çalan zil ile beraber renkli kapıların ardından yığınla dökülmeye başlamıştı. Zil çalmıştı ve ders içerisinde bayılmış olan herkes soluklanmak amacıyla kendini kapının dışına, koridorlara atmıştı.

Tabi ki bir kişi hariç.

O da sınıfının ineği, öğretmenlerin vazgeçilmez gözde öğrencisi ve kabadayıların en nefret ettiği öğrenciden başkası değildi.

Aslında bütün Dünya'nın tanıdığı, ancak hiç kimsenin tanımadığı bir çocuktu. Hayatı yıllar önce yapması gereken şeyi yapmadığı için kararmış ve sorumsuzluğunun cezasının en ağır koşullarla ödemiş olan bir çocuk.

Peter Parker, sarı kaleminin arka kısmını yanağına vuruyor, tek kişilik sırasının üstünde tek başına duran kağıdın üstünde yazan şıklardan ikisine takılmış beyninde bir çözüm bulmaya çalışıyordu.

Mavi hırkası, kumaş pantolonu ve taranmış saçları ile görüntü olarak da tam olarak bir inek öğrencinin tanımı idi. Hırkasının üstünde okulun logosu ve adı görülüyordu.

Hangi şıkkı seçeceğini bilemeyen Peter, karşısındaki fizik sorusunu alt edebilmenin, Juggernaut'u alt etmekten daha zor oluşu karşısında hayretler içerisinde kalmışken artık bir şıkta karar vermesinin gerektiği kanısına vardı.

Eli yavaşça B şıkkına gitti. İşaretlemek konusunda kararsızdı. Kalemi tutan ve titreyen eli, yavaşça B harfine doğru ilerlerken çocuğun solundan bir ses geliverdi, heyecanla dolu olan.

"Hey, Peter. Bu bir ödev, sınav değil. Şimdiye yetiştirmen gerekmez!"

Genç adam kafasını sola çevirdiğinde gördüğü manzara karşısında şaşırmadı. Karşısında en yakın dostlarından biri olan Ned Gankee duruyordu. Peter'a göre daha kilolu olan dostu her daim çocuksu bir heyecan barındırırdı içinde. Bu da Peter'ın hoşuna giderdi.

Gankee onun gerçek hayata bağlı kalmasını ve liseli çocukların dert ettiği şeyleri önemsemesini sağlayan bağlardan biriydi.

"Hey Peter, sana diyorum. Çık şu sınıftan hadi!"

Gankee ona tekrar seslendiğinde Peter elini avuç içi tarafını arkadaşına göstererek, "Sakin olur musun? Burada önemli bir tercihin ortasındayım. Bu testi yanlışsız çözmüş olmak için tek bir sorum kaldı ve doğru kararı vermek istiyorum," dedi hızlıca.

Ayakta duran ve başında dikilen arkadaşı dersler konusunda Peter gibi Fiziğe aşk ve sevgi ile bakamadığı için genellikle Peter'ın bu şekilde olan sorunlarını pek anlamazdı. Anlamak da istemezdi.

Genç çocuk sorusuna tekrar döndüğü vakit, artık bir karar vermesi gerektiğini ama vereceğin kararın büyük olasılıkla B şıkkı olacağını bildiği daha az stres yaptı. Bayan Mchuggins'in en zor testlerinden birini yanlış yapmadan bitirmek istiyordu ve son bir sorusu kalmıştı. Onun için cidden önemliydi bu soruyu yapmak.

Kafasında formüller savaşıyordu, doğru sonucu yapmak o hafta içerisinde hiç o kadar önemli olmamıştı. Savaşan formüller her çarpıştığında ortaya farklı bir olasılık, farklı işlemler ve değişkenler çıkıyordu.

Aklı karışmış, karar mekanizması tutukluk yapmış ve kolu delicesine titrer bir haldeydi. Ancak bu savaşa bir son vermesi gerektiğinin de farkındaydı. Hem dışarıya çıkmak isteyen Gankee için hem de kendi huzuru için bunu yapmalıydı, yapacaktı da.

Yaptı. İşaretledi B şıkkını. Ardından kağıdı defterinin arasına koydu ve defteri de çantasına yerleştirip ayağa kalktı çantasıyla beraber. Gankee ise saçma sapan bir şeyi yaptığını izlemiş gibi bakıyordu Peter'a.

İnanılmaz -- Peter Parker || Aranea #1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin