Bölüm On Beş: İnanılmaz

303 27 49
                                    

"Uyandın mı bakalım?"

Peter, sırtını ona dönerek yatmış olan sarı saçlı kızın sapsarı saçlarından öptü. Kokusu, daha önce koklamadığı kadar güzel bir kokuydu. Kızı kollarıyla sardı ve iyice sarmaladı. Kafasından öpmenin bir faydasını görmeyince kızın boynuna yöneldi

Boynuna bir öpücük kondurduktan sonra kız sonunda ona döndü. "Dün gece, aklımdan çıkmıyor." Kızın ilk dediği şey olmuştu. İnce ve pembe dudaklar gülümsedi bunu dedikten sonra. 

O dudaklardan gözlerini alamayan Peter'da gülümsedi. "Her on beş yaşındaki kızın yapacağı şeylerden değildi çünkü." Ardından kızın burnun iki parmağı arasında sıkıştırıp bir makas aldı. 

"Senin dün gece yaptıkların da her on üç yaşındaki çocuğun yapacağı şeyler değildi Peter. Fakat bu kadar iyi yapabilmen beni şüpheye düşürdü."

Gözlerini kıstı Gwen. "Yoksa benden önce başka kızlar da mı vardı?" Gülümseyerek söylediği için alayla söylediği anlaşılıyordu. 

Peter'ın yüzündeki gülümseme daha da ısındı. "Hayır, sen ilktin Gwen. İlkim ve tekim olacaksın, yaşadığımız sürece."

Yüzünü yaklaştırdı çocuk ve kızın dudağına gözlerini kapatıp, ufak bir buse kondurdu. 

Geri çekildiğinde ve gözlerini açtığında ise karşısında gördüğü ile gözleri fal taşı gibi açıldı. Korkuyla çığlık atıp geriye sıçradı. 

Gözlerini açmasıyla yatakta yatan kadın Gwen değil, Wanda oluvermişti.

Ve Peter uyandı....

Yattığı yerden doğrulan Peter, uyanırken çığlık attı ve hızlı hızlı soluklandı. Maskesini çıkarmak için elini kafasına götürdü ve maskesini çıkardı. Kızıl maskesini yüzünden alınca bir şeyi tekrardan hatırladı. En son yatarken üstünde simbiyot vardı.

Şimdi ise kafasını eğip vücuduna baktığında normal kostümünü görüyordu. Yırtıkları ile birlikte. Yaraları da geçmişti üstelik. Kostümü hala delikler ve çiziklerle dolu olsa da hiçbir yarası yoktu. Kendini de sağlıklı ve dinç hissediyordu.

Etrafına baktığında ise kendini bir helikopterde gördü. Karşısında Danny otuyordu. Yattığı yerin karşısındaki oturma yerinde bekliyordu sarışın, kıvırcık adam. Peter'ın uyandığını gördü ancak gözle fark edilir bir tepki vermedi.

Sakince, "Uyanmışsın. Kalkma, dinlen," dedi tane tane. 

Peter ise şaşkındı, simbiyottan kurtulduğu için. Hayır, üzgündü. Wanda'yı ciddi bir yara bıraktığı için. Hayır, hayal kırıklığındaydı, amcasının dediğini yapamadığı için. Hayır, mutluydu, Brock'tan intikamını bir nebze de olsa almıştı. Hayır, kötüydü, Doc Ock'u durduramamıştı. 

Hayır. Bunların hiçbiri değildi. Ne olduğunu kendi de bilmiyordu. 

"Simbiyot... Nasıl?" 

Başını eğmiş ve ellerini birleştirmiş olan Danny açıklamaya koyuldu.

"Seni asfalt yolun ortasında bulduğumuzda üstünde simbiyot falan yoktu. Seni helikoptere aldık. Hiçbir yaranın olmadığını fark etsek de seni yine de kontrol amaçlı Jess'in ve Luke'un yanına götürüyoruz."

"Vulture! Brock! Onlar?" Peter'ın şimdi aklına gelmişti. Doc Ock ve Brock'a o kadar odaklanmıştı ki Vulture ve Kingpin arasındaki davayı unutmuştu. 

"Matt'in yanındaki Felicia adındaki bir kız bize Vulture'un basacağı mekanın adresini ve oranın Kingpin'e ait olduğunu söyledi. Shield baskın yaparak aradaki savaşı durdurdu ve üç adamı da esir aldı. Vulture, Mysterio ve Scorpion... Ancak Doc Ock ve Electro hala kayıp."

İnanılmaz -- Peter Parker || Aranea #1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin