Bölüm Üç: Ölümcül Ev Ziyareti

362 41 23
                                    

Üç Gün Sonra

Peter, üç gün boyunca Simbiyot'un nereye gitmiş olabileceğini bulmak için çevredeki silah ticareti yapan suçlulara baskın yapmış ve hepsini araştırmıştı. Fakat ortalıkta hiçbir iz yoktu. Silah ticareti yapan kimse simbiyot hakkında bilgi sahibi değildi.

Oysaki Peter, bu uzaylının silah yapımı amacıyla çalındığını ve simbiyotun karaborsaya düşeceğine emindi. Çalan kişinin amacının satmak değil, daha kötü bir şey olabileceği konusunda endişeleri de vardı ve günden güne endişeleri artıyordu.

Ancak biliyordu ki endişe, ona hiçbir fayda sağlamayacaktı. Çünkü okuldaydı ve Matt Murdock'un öğretmenliğini yaptığı tarih sınıfındaydı. 

Matt Murdock, avukatlık yapsa da Steve Rogers'ın teklifini geri çeviremediği için burada öğrencileri gözetlemeye başlamıştı. Bir yandan da sabit maaşlı bir işe sahip olmuştu. İnsanları, başka yollarla gören ve gözetleyen avukat, tarih dersini de bir çok tarih öğretmeninden daha iyi anlatıyordu.

Tekli sıralarda oturan öğrencilerin arasından geçen Murdock, Peter'ın yanından geçerken, "Evet arkadaşlar. Kitabınızın yüz on üçüncü sayfasını açmanızı istiyorum," dedi. Herkes aynı anda kitabını açıp sayfaları çevirince odanın içerisinde sayfa sesi yankı yaptı.

Öğretmen masasına oturan Murdock, "Kitty Pryde, senden de kitabını açmanı rica edeceğim." dedi öğretmen masasına yarım oturmuş ve beyaz bastonuna tutunmuş şekilde dururken. Sağ en arka köşede oturan Kitty, bir anda uykudan uyandı ve etrafına baktı.

Peter dahil bütün öğrenciler Kitty'e baktı. Kahve ve dalgalı saçları olan kız da Murdock'a baktı. "Uyusam olmaz mı bay Murdock? Gece boyunca Sonsuzluk Savaşı'nın fragmanını beklemekten uyuyamadım," dedi yalvarır bir sesle. 

Murdock, ayağa kalktı. İki eli de hala beyaz bastonunun üzerindeydi. "Eğer uyursanız birazdan Peter'ın bize okuyacağı Amazon'ları tanımadan kaçırırsınız. Hem, senin amazonları sevdiğini sanıyordum. Dün, öğlen vakitlerinde Diana adlı bir Amazon'un filminden bahsetmiyor muydun?" dedi çarpık bir gülümsemeyle. 

"Evet..." dedi Kitty. Ardından ise bir şey diyemedi. 

Kızın sustuğunu fark eden Matt, "Sevdiğin şeyleri daha iyi tanımalısın Kitty. O yüzden, hadi Peter. İlk paragraftan okumaya başla bize." dedi ve eliyle Peter'ın okumaya başlaması için işaret verdi.

Bütün sınıf Peter'a bakınca, çocuk istemsizce gözlerini sırasında duran tarih kitabına kaydırdı. İlk paragraftan yüksek sesle okumaya başladı. Çocuğun okumaya başlamasıyla bütün sınıf sustu ve Peter'ın okuduğu metne kulak verdi

---

Zil çaldığında herkes kitabını hızla çantasına koydu ve çantasını sırtına asıp sınıfta bomba varmışçasına bir an önce kaçma isteğiyle kapıya yüklendi. Peter'da kapıdan çıkmaya çalışan ama kalabalıktan çıkamayanlar kervanına katılmak isteyecekti ki, öğretmeninin yanından geçerken Matt onun karnına elini koyarak çocuğu durdurdu.

"Bay Parker, seninle özel olarak konuşmalıyız."

Peter, yutkundu. "Bir sorun mu var?" dedi adamın kızıl güneş gözlüklerine bakarak. 

Tarih öğretmeni kör avukat ise kafasını yere eğmiş şekilde bekledi bir süre. "Kitty? Neden hala sıranda oturmuş bekliyorsun?" dedi adam.

Kız ise şaşkınlıkla öğretmenine baktı. Biri ne zaman Murdock'ın gözleri varmışçasına onların yaptıklarını gördüğünü fark etse, aynı şekilde şaşırıyordu. "Şimdi çıkıyordum, bay Murdock," dedi ve pembe çantasıyla mor peluş ejderhasını yanına alıp sınıfın kapısına doğru yürüdü.

İnanılmaz -- Peter Parker || Aranea #1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin