Delilah's POV
"Kas te teete nalja mulle?" podisesin tegelikult endamisi, kuna ei saanud oma ratast lukust lahti.
Kui te mõtlete, et miks mu ratas lukus on siis seda sellepärast, et ükskord varastati mu ratas otse meie maja eest ära ja alates peale seda käskis mu emps selle ka kodus lukku panna.
Õnneks tuli lukk pärast mõnda lisa üritust siiski lahti, ma tõesti ei tahaks oma esimesele tööpäevale hilineda. Vedasin ratta kuurist välja ja istusin sadulasse ning asusin sõitma kohalikku randa, kus asub just nimelt see baar kuhu ma tööle lähen. Tundsin kuidas mõnusalt jahe tuul mu juukseid sasis samal ajal päike soojendas mu selga. Mul on tunne, et tänane päev saab olema hea.
~10 minutit hiljem
Jõudes randa, viisin ratta rattahoidlasse ja läksin siis baari. Vaatasin igaksjuhuks ka kella ja kell oli hetkel 9:58, ohkasin kergendusest, sest jõudsin täpselt kaks minutit varem kohale.
Kohe kui baari sisse astusin tuli mulle vastu laialt naeratav mees, ütleks, et ta oli umbes 40 aastat vana.
"Sina oled ilmselt Delilah?" küsis ta.
"Jah, mina see olen, meeldiv tutvuda" sõnasin ja andsin talle kätt, et teda tervitada.
"Tule, ma viin su töötajate ruumi, sealt leiad endale põlle ja saad ka oma asjad kappi panna" rääkis mees ja asus kõndima ühe ukse juurde, mina tema järel.
Kell oli saanud 12 ja väga palju rahvast pole siiamaani käinud, aga Tom(mu boss) ütles, et alates kaheteistkümnest hakkabki rahvast rohkem voorima... selles oli tal õigus, sest just, kui ta öeldu peale mõtlesin astus üks kamp sisse.
Läksin nende laua juurde ja võtsin siis nende tellimused, milleks olid mahlapulgad. Teenindasin veel paari lauda, siiani oli kõik väga hästi läinud.
Olin hetkel leti ääres, oodates ja vaadates ringi kas keegi soovib tellimust esitada, ning märkasin ka kohe ühe kuti kätt, läksin siis koheselt laua juurde, ei taha ju kliente ootama panna.
"Tere, mis teile?" küsisin mõlemale otsa naeratades. See kutt oli ilmselt oma tüdrukuga siin ja see tüdruk oli nii ilus, oleksin vaid mina ka nii ilus... mõtlesin endamisi.
"Mina võtan maasika-banaani jääjoogi ja Alissa kullake mis sina tahad?" sõnas poiss.
"Mina võtaksin mustika jäätisekokteili" vastas tüdruk naeratades minu suunas.. miski mulle selle tüdruku juures siiski ka ei meeldinud..aga ajasin selle mõtte kohe peast minema.
Noogutasin neile ja lahkusin kööki, kus tehakse valmis kõik mida siin serveeritakse.
"Üks maasika-banaani jääjook ja üks mustika jäätisekokteil, palun" hõikasin köögis. Veidikese aja pärast saingi joogid ja läksin tagasi paarikese laua juurde.
Andsin neiule tema joogi ja hakkasin ka poisile tema jooki ulatama, aga mu põlle ots jäi laua külge kinni, mis põhjustas minu koperdamise ja terve jook lendas otse sellele kutile sülle. Ta tüdruk ehmatas selle peale. Oh ei.
"Issand jumal, vaata mida sa tegid" sõnas too kutt häält tõstes ja ta näost oli aru saada, et ta oli vägagi vihane.
"M-ma siiralt vabandan, ma koristan kohe ära" ütlesin ja hakkasin võtma laualt paberit, aga enne kui suutsin haaras kutt väga tugevalt mu käest, pigistasin selle peale silmad kinni.
"Kao minema, enne kui midagi veel juhtub" sisises ta ja laskis mind haardest lahti. Mis tal viga on? Appi, inimesed eksivad, see on normaalne. Sitapea selline...
Kõndisin oma kätt hõõrudes tagasi kööki, et oma käsi pesta, kuna ka need olid saanud kuidagi jäätisekokteiliga kokku. Ohkasin ja lihtsalt lootsin, et mind ei vallandata, sest uut töökohta ma ei leiaks, kuna kõik mulle sobivad kohad on hõivatud.
Astusin veidikese aja pärast köögist välja ja märkasin, kuidas too hull kutt Tomiga rääkis, kui ta mind märkas näitas ta näpuga ja Tom keeras pea minu poole, oi ei.. palun ära ütle..
"Delilah, kas sa saad siia tulla?" sõnas Tom õrnalt naeratades.
"Ja, muidugi" vastasin ja kõndisin poolenisti värisedes nende juurde, võlusin näole ka võltsnaeratuse.
"Tahtsin sind tutvustada oma pojale Liamile, aga nagu ma aru saan, siis te juba kohtusite" ütles Tom.
"Jah, mul on väga piinlik selle pärast, mis ennist juhtus" sõnasin häbelikult.
See Liam kutt ainult põrnitses mind, ning kui pilgud suudaksid tappa oleksin ma kümme korda surnud.
"Ära muretse Delilah, ma ei vallanda sind" sõnas Tom mulle otsa vaadatss ja naeratades. Tänan jumalat, et mind ei vallandatud.
Enne kui teda tänada suutsin muutus Liam veel pahuramaks.
"Mida?! Ah, mulle aitab" lõugas ta lüües käega vastu lauda, ning siis kõndis ta uksest välja. Tal on midagi viga...
"Ma vabandan oma poja pärast" ütles Tom.
"Pole midagi, aitäh, et te mind vallandanud" sõnasin.
"Ma lähen teen nüüd tööd edasi, pole siin aega kulutada" naljatasin ja läksin tagasi leti juurde.
~4 tundi hiljem
Lõpuks kodus mõtlesin endamisi, kui enda voodisse laskusin. See esimene tööpäev ei olnud kohe kindlasti selline nagu ma endale ette kujutasin, aga peaasi see, et mind vähemalt ei vallandatud. Nii kergelt ma oma unistusest enda korterit omada, küll loobuda ei plaani.
Kell oli tegelikult vähe...Aga ma olin terve päev töötanud ja tundsin, kuidas väsimus mulle peale tükkis. Otsustasin kähku ka duši all käia ja siis kobisin magama.
Heiii!! :) Mis on teie arvamused siis esimesest osast? Kindlasti vote'ge, kui meeldis.
NB! Selle osa kirjutas jenzziiee . Me otsustasime, et hakkame osasid kordamööda kirjutama, seega järgmine osa tuleb lisetetehh poolt! ❤xoxo Jen💫
YOU ARE READING
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
RomanceDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...