Panin Liami telefoni tagasi kapile ning hakkasin teda raputama, et ta üles ärkaks.
"Mh?" küsis ta veel pool unesegasena.
"Ärka üles sa vana tolvan!" sõnasin ma pahuralt.
Ta tõusis istukile ja haigutas... Ta on isegi haigutades nii kuradima kuum. Millele ma jälle mõtlen? Jeerum küll.
"Mis on?" küsis ta segaduses olles.
"Kes on Selena?"
Ta ohkas...
"Selena on üks järjekordne hull, kes mind kuidagi rahule jätta ei taha." vastas ta kukalt kratsides.
"Aga miks ta saatis sulle selle sõnumi?" küsisin ja krabasin taas Liami telefoni, et talle sõnumit näidata.
"Mina ei tea. Ma ausalt ei olnud temaga kuskil eile.." sõnas ta murelikult.
"Me olime poistega rannas ja õhtul olin ma ju sinuga." lisas ta veel.
"Okei, ma usun." vastasin õrnalt naeratades. Selle peale tekkis ta suule kaval muie ning ta lähenes minu juurde ja hakkas mind kõditama.
"Liam lõpeta!" kiunusin ma kuidagi. Üritasin ta haardest lahti rabeleda aga see oli täiesti võimatu... Seega ma hoopis suudlesin teda ja kohe olingi haardest vaba. Nüüd oli mul võimalus põgenemiseks ja ma jooksin enda toast kähku kööki... Liam muidugi mul taga.
Veidike aega hiljem sai ta mu siiski kätte ja nüüd olen ma ta õla peal...
"Liam lase mind alla!" sõnasin samal ajal ta selga togides.
"Mkm, mul on miljonivaade siin.." vastas ta muheledes.
Põrsas.
"Mis? Ma ei ole põrsas." sõnas ta.
"Oih.." vastasin ma veidike naerdes.
Kas ma tõesti ütlesin selle just kõvasti välja...Otsustasime koos hommikusööki teha. Ma praadisin peekonit ja Liam tegi salatit.
Hiljem
Deliyass
Sunny days☀
Liked by Liam, Melanyy and 177 others.
Liam 🍑
Melanyy that body tho🔥
Deliyass @Liam 😏 @Melanyy ❤"Liam tule ujuma!" hõikasin ma jalgadega juba vees olles.
"No hea küll." vastas ta ja tõmbas endalt särgi seljast, millega paljastas ta taaskord oma imelised kõhulihased... Ning muidugi jäin ma piilumisega vahele...
"Võid katsuda ka kui tahad" ütles ta muiates, kui ta minu juurde sammus. Pöörasin lihtsalt oma pea ära ja kõndisin sügavamale vette.
Ujusime ja pritsisime üksteist veega peaaegu kaks tundi.
"Lähme mäkki!" sõnasin ma, kui me riidesse panime.
"Davai, mul ongi kõht suht tühi." vastas ta.
Sõitsime mäkki ning Liam parkis auto ilusti ära.
"Tere, üks McChickeni suur eine, coca-colaga." ütlesin ma teenindajale.
"Mulle üks BicMaci suur eine, coca-colaga." lisas Liam.
Senikaua kuni Liam meie tellimusi ootas otsisin ma meile kohta... Kuid kõik head kohad olid ära võetud.
"Delilah!" hõikas äkitselt keegi. Keerasin ennast ümber ja nägin Carterit.
"Oi tere Carter, mis sa siin teed?" küsisin talt.
"Ah tüdrukuga tulime sööma. Ja sina?"
Jäin hetkeks mõttesse, sest mu meelest neil midagi Melanyga susises ju... Või mäletan ma valesti? Agh.
"Aa, emm ma olen Liamiga." vastasin õrnalt naeratades.
"Äkki liitute meiega?" küsis ta ning ma noogutasin.
Kui laua taga istusime, siis märkasin ma kuidas Liam mitu korda oma huult hammustas, kui ta minu poole vaatas... Kuna ma Carteri ja ta tüdruku kuuldes seda küsida ei tahtnud, otsustasin ma hoopis talle sõnumi kirjutada.
mina: miks sa koguaeg, kui sa mind vaatad oma huult hammustad? (:
Liam: kas sa tõesti ei tea?
mina: emm, kas ma peaksin?
Liam: noh, eks ma ütlen siis otse välja. Su topp paistab veits läbi ning see ajab mul kõvaks..😏
Seda viimast sõnumit lugedes tuli mul välja üks suur turtsatus naeru ja kõikide pilgud olid mul.
"Emm." sõnasin ma pigem omaette ja võtsin kähku lonksu cokat. Liam vaatas uuesti mind ja muigas. Raputasin naerust vaid pead.
Hiljem
Jõudsime just minu maja ette ning me istume hetkel vaikuses... Ja see häirib mind jubedalt.
Hakkasin midagi ütlema, kui Liami huuled olid juba minu omadel. Panin oma käed ümber ta kaela ja süvendasin suudlust.
"Tahad kohvi?" küsisin ma lollilt, kui autost välja astusin.
"Kohvi?" küsis Liam kulmi tõstes.
"Ei, ma ei taha kohvi.. Ma tahan sind." lisas ta peale väikest vaikuse pausi.
Hammustasin õrnalt huult ja siis läksime koos majja sisse. Liikusime suudeldes minu tuppa ja kukutasime ennast voodisse. Edasi juhtus... teate küll...
Lamasime Liamiga voodis, kui äkitselt kuulsin ukse pauku. See tähendab ainult üht, mu emps jõudis.
"Liam pane riidesse end!" sõnasin kähku ja krabasin maast enda riided. Liam oli just pükse jalga tõmbamas ning mina särki nööpimas, kui mu emps mu toa uksest sisse astus.
"Oi issand! Vabandust." kilkas ta kähku ja pani ukse kähku kinni. Vaatasime Liamiga üksteisele otsa ja purskasime naerma.
Hakkasin just Liamit uksest välja saatma, kui emps koridori tuli.
"Kuule Deli, ka su sõbrake sööma jääda tahab?" küsis ta.
"Ma arvan, et see po-"
"Ja ikka!" katkestas mind Liam suure naeratusega.
"Väga tore. Aga tulgegi siis nüüd sööma." sõnas emps ja sammus tagasi köögi poole.
Emps oli teinud koduseid grill-burgereid ja need olid nii head.
"Need on väga maitsvad." sõnas Liam.
"Ah, mis sa nüüd. Del, kust sa sellise kullatüki leidsid?" küsis emps naeratades.
"Eh.. Baarist." vastasin ma piinlikult ning see kõlas halvemini kui mu peas. Äkitselt kuulsin, kuidas mu telefon helises.
Jooksin kiirelt enda tuppa ja nägin, et Ethan helistas.
"Jah?" küsisin talt. Ma tean, pole just kõige viisakam nii kõne vastu võtta, aga ma ei saa kaua ära olla, muidu Liam ajab mu empsile midagi kokku..
"Te peate Liamiga kohe baari tulema, te ei kujuta ette mis just juhtus!" sõnas ta.
"Mida? Mis juhtus siis?" küsisin murelikult.
"Noh..." ütles ta... Elevil olles!?!?!?!
Hei! (:
Ma väga loodan, et see osa teile meeldis. Kindlasti ärge unustage vote'da. ❤ Kommentaarid on ka väga teretulnud.xoxo Jen💗
ESTÁS LEYENDO
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
RomanceDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...