Vaatasin veel hetkeks, kuidas Liam oma autosse istus ja siis kimades minema sõitis.
Ahjaa...äkitselt tuli mul meelde, et tahtsin enne ujuma minna. Sammusin siis platel veidi kaugemale ja katsusin korra veel varbaga vett, kuna...ah ma ei tea, teen seda vist alati. Vesi oli üpris jahe ja mõtlesin isegi, et võiks selle ujumise täna siiski vahele jätta, kuid äkitselt tundsin oma seljal käsi."Mhh...kuradi sitapea!" kiljatasin ma hetk hiljem veest välja tulles aga märkasin siis enda ees Ethanit, kes oli juba naeru kätte suremas.
"Sa oled õel..." sõnasin teda hetkeks müksates ja hakkasin platelt oma rätikut haarama aga...oot kurat ma ju ei võtnudki seda.
"Sorry Del, ma lihtsalt pidin seda tegema. Mida sa otsid?" ütles Eth oma tegu nüüd veidi kahetsedes, kuna märkas kuidas ma külmast lõdisesin.
"Ma ei võtnud rätikut" sisisesin talle näkku, kuid lootsin samas, et ta mulle oma pusa laenaks või midagi.
Ooo...ta oleks justkui mu mõtteid lugenud, kuna tõmbaski kiirelt oma pusa seljast ja andis selle mulle."Aitäh" sõnasin nüüd vaikselt ja toppisin selle endale selga, lühkad võtsin jalast, kuna need olid nagunii juba läbimärjad, õnneks oli see pusa ka piisavalt pikk, et mu kanni ära katta. Hakkasin siis platelt minema kõndima, kuid äkitselt haaras Ethan mul käest "Kuhu sa lähed niimoodi, ma viin su autoga ära!"
"Tuleksin meeleldi aga mul on ratas..." ohkasin ma pahuralt ning suundusin siis ratta juurde.
"Pane see lukku, saad ju homme tööle tulles kätte!" naeris Ethan ning haaras mult mu telefoni ja kobis juba autosse.
On ikka imelik, miks tal mu telo vaja läks?
Keerasin kiiruga ratta lukku ja jooksin siis autosse "Miks sa mu telefoni võtsid?" küsisin ma koheselt."Et kindel olla, et sa ikka tuled" sõnas ta oma kulmi veidralt üles alla liigutades, kuid vajutas siis juba gaasi. Ta on ikka veider.
Õnneks jõudsime peagi mu majani niiet lõpuks sain ma magama kobida. Ma olen lihtsalt mega väsind niiet vahetasin kiiruga riided ära ja hüppasin siis nagu padakonn otse oma voodisse. Nüüd aga märkasin...tuli jäi põlema.
"Kuradi sitt..." pomisesin ma vihaselt ning tammusin uuesti ukseni, et lamp kinni lülitada. Miks ei võiks mul lihtsalt see plaksutamisega lamp olla? Realselt mu elu oleks 96,9% lihtsam. Vist.
(Ausaltöeldes oleks mul seda lampi täiega vaja, kuna mul juhtub seda vist iga õhtu😂)Hommikul
Ärkasin üles oma äratuskella peale, kuna pean end tööle minekuks valmis seadma. Pesin kiirelt ära oma näo, tegin ka meigi ja panin end riidesse.
Meigi tegin kohe tugevama, kuna miks mitte end veidi Liami jaoks üles lüüa. Mul lihtsalt juba on täna selline tuju, et tahaks teda õrritada, pealegi tema mängis minuga ennem, las mina mängin siis kah.Selga panin heledad teksad, millel on tagumiku juures auk ja siis veel valge särgi. Olin tulemusega rahul niiet läksin siis kööki, et midagi süüa. Otsustasin ühe tavalise röstsaia kasuks, juurde pressisin ka apelisini mahla.
Oleksin parema meelega rattaga läinud aga see jäi ju eile randa, vähemalt saan sellega pärast tagasi koju sõita.
Õnneks oli väljas soe ja päikseline, need vihmased ilmad ajavadki mulle juba maseka peale."Tere!" hõikasin ma Tomile, kes parasjagu toole ja laudu tagasi paika seadis. Tal oli vist eile mingi suurem koristuspäev või midagi sellist.
"Tere, tere!" tervitas ta mind veel vastu ning jätkas oma tööd. Mina sammusin aga taha ruumi, et sinna oma asjad ära panna ja siis põll võtta.
Põll ümber suundusin tagasi leti juurde, varsti saabus ka esimene klient ning istus lauda."Tere, mida teile?" küsisin viisakalt ja jäin vastust ootama.
"Mm..ma võtan ühe kirsi jäätisekokteili" sõnas neiu ja ulatas mulle menüü.
Noogutasin ta vastuse peale ning suundusin siis kööki, et kokkadele tellimust esitada.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
Lãng mạnDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...