"Noh..." ütles ta... Elevil olles!?
"Me oleme kohe seal!" kiljun veel kähku telefoni ja torman siis nagu Turbo kööki tagasi. Oot te ikka teate seda tigu "Turbo"? Ei? Okei...
"Ee...Liam me peame minema. Kohe!" sõnan ma Liamilt käest haarates ja üritades teda ukse poole sokutada. Ei õnnestu või noh, kui siis ainult väga vaevaliselt.
"Milleks, kuhu?" ei saanud ta aru ja vaatas mind ja mu ema kordamööda segase pilguga.
"Kas juhtus midagi?" hakkas ka mu ema muretsema.
Nagu tõsiselt, kas see kutt saaks lihtsalt veidigi mulle asja kergemaks teha ja sellest toolist lahti lasta. Ma olen ta juba selle tooliga koos esikusse vedanud ja see kakerdis isegi ei ürita koostööd teha. Achh..."Ei. Lihtsalt Liam palun mul on sind kohe vaja!" sõnan juba ohates, kuid siis näen äkitselt Liami kulme, mis liiguvad üles alla nagu väiksed pervod. Iu...ta sai mu lausest vist valesti aru. Appi Kutsuge jumal appi palun!
Isegi mu ema silmad muutusid äkitselt suureks, kui kaks suurt õhupalli...oh issand see kukkus ikka väga valesti välja.
Naeratsin veel hetkeks piinlikult ning tõmbasin Liami siis uksest välja, jess lõpuks ometi ta tuli."Me teeme seda autos?" sõnas ta nüüd imestunult, kui nägi mind ta auto poole suundumas.
Mehed...
Ma ei vastanud midagi vaid istusin kiirelt autosse, seda tegi ka tema."Ja kuhu sõit printsess? Mõnda metsamaj..." küsis Liam nüüd muhedalt.
Katkestasin kiirelt ta viimase küsimuse ja laususin "Lõpeta! Pole tuju, sõida ruttu baari. Ethan helistas su isa oli seoses baariga midagi võitnud. Kahjuks ma ei kuulnud täpselt mida aga, kui sa nüüd eluga teed siis saame teada".
Liami silmi tekkis elevus ja õnneks pani ta kimaga nüüd baari poole ajama.
Baaris
"Issand Ethan ma mõtlesin, et saime juba miljoni või midagi aga sa räägid vaid kastitäisest jäätisest!" pobisen ma nördinult ning vahin laual olevaid poolsulanud maasika jäätiseid."Mina ei teadnud, et su kujutlusvõime suurem kui maakera on, sorry!" naerab Ethan juba viimased 5 minutit kõht kõveras, muide seda koos Liami ja ka Tomiga. Nagu tõsiselt nii suur elevus ja siis vaid üks tühine kastitäis jäätist? Pole aus...
Olin küll veidi pahur aga aitasin need jätsid siiski sügavkülma panna, ühe neist sõin ka ära. Kõva võit kah ma ütlen.
Ajasime üksteisega veidi veel juttu, kuniks otsustasin tagasi koju minna, sest ausaltöeldes on see päev mega väsitav olnud. Õnneks viskas Liam mu ära.Hiljem
Vannist tulles panin selga mingi Liami T-särgi, mis oli kunagisest minu juurde jäänud. Ah see lõhnab ikka veel tema järele. Punusin endale ka patsid, et oleks parem magada, ma ei viitsinud ju juukseid ära kuivatada, seega jah.Uinudes mõtlesin veel hetkeks sellest miljonist, mida aravasin, et võitsime, kuid jäin siiski kiirelt magama. Aga ikkagi mõelge, mida kõike me selle rahaga teinud oleks...kuradi maasikajäätis noh. Oleks siis võinud vähemalt mustika oma olla.
8.40
Õchh...vastik äratus. Ajasin end oma soojast voodist välja ja tõmbasin kardinad eest, et tuppa veidigi päikest lasta. Minu kahjuks vaatas mulle vastu aga üks tume ja kohutav vihmapilv, järsku lõi otse mu maja kõrvale ka äike. Jestas...Hüppasin ehmatusest tagasi voodile ning istusin paar minutit vaikuses, äkki tuli mul meelde Tomi lause mu esimesest tööpäevast "Vihmase ilma korral me baari ei ava!".
"Palju õnne Del, sul on vaba päev!" sõnan ma endale rahulolevalt ning keeran end tagasi teki alla magama.
Kahjuks ei kestnud mu uni aga kaua, mis te arvate, kes mind segama tuli? Eiii...see polnud Liam ega Ethan isegi mitte mu ema vaid hoopis mu väike kiisuke Sassy. Saate aru ta istus mulle otse näkku ja üritas siis magama jääda. On ikka totter.Noh, tänu Sassyle oli mul uni rikutud, seega otsustasin tänase päeva vaid endale pühendada. Jep te kuulsite õigesti.
Kõigepealt jooksin ma kööki ning valmistasin endale mõned röstsaiad, kõrvale tegin ka vaarika-põldmarja smuutit. Seejärel kobisin tagasi enda tuppa määrisin näkku mingi kurgi maski ja sättisin end kogu selle toiduga teleka ette istuma.Mõtlesin tükk-aega, mida vaadata ja äkitselt tuligi mul pähe vaid üks mõte "Keeping up with the Kardashians".
Otsisin kiirelt esimese hooaja välja ja woop, woop mu lemmik päev võis alata.Kell 23.28
Õchh...kes julgeb mind just selle kõige parema koha peal segada."Kurat" pomisen ma vaikselt ning jooksen launi, et sealt oma telefon võtta.
📞~Melany
Melany: "Heloo Del!!!"
Mina: "Tere jah, mis sa oled purjus või?"
Melany: "Pfft...eiii!"(naerab)
Mina: "Okei. Sa oled purjus...kus sa oled?"
Melany: "Ma ei tea. Ausalt. Aga jubeeee fun on olla!!!"(ikka naerab)
Mina: "Ära ainult liigu, ma olen kohe seal!"
Viskan kiirelt endale retuusid jalga ja pusa selga, seejärel torman alla, et endale tossud jalga saada. Kirjutasin kiirelt ka Liamile sõnumi, et ta siia tuleks aga see tolvan isegi vist ei märganud seda, seega tuli mul parem idee.
Kuna ema magab haarasin kapist ta autovõtmed. Mis siin ikka juhtuda saab, käin kiirelt Melany järel ära ja tulen tagasi. Ta isegi ei märkaks.
Istusin siis autosse ja tagurdasin juba hoovist välja...lube mul pole aga sõita ma oskan, ärge muretsege!Lõpuks sain ka uue osa valmis, nagu reaalselt jenzziiee lõpetas selle just sellise koha pealt, kust mul ei tulnud ühtegi ideed kuidas seda jätkata aga ma sain hakkama!!!! Yaay😅
Igastahes loodan, et see teile meeldis ning ärge unustage ka vote'da ja kirjutage ikka ka oma armsaid kommentaare, neid on lahe lugeda.💗Bye, bye👋
-Lisetetehh
YOU ARE READING
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
RomanceDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...