Baari ees seisis Chris, mingi hiigelsuure roosikimbuga...
"Chris, mida sina siin teed?" küsisin üllatunult.
Siis sammus ta minu poole ja hakkas mind kallistama.
"Ära puutu mind." sõnasin rangelt ja astusin sammu temast eemale.
"Anna andeks, et ma sind solvasin. Ma lihtsalt armastan sind ikka veel ja mul oli valus sind sellega näha." ütles ta ja vaatas vastiku pilguga Liami otsa.
"Mul pole su näruseid vabandusi vaja ja kui sa arvad, et lilled minu tuju tõstavad siis sa ikka ei tea minust sittagi! Ja Liam pole mingi asi." sõnasin kurjalt ja krabasin Liami käest ning läksime koos baari. Ohkasin.
"Kõik korras?" küsis Liam murelikult.
"Jah.. ei." vastasin ja kõndisin baarileti poole.
Täna oli väga töine päev, inimesi oli palju ja ma pole eales nii palju siin baaris edasi-tagasi käinud. Kui tööpäev läbi sai võtsin töötajate ruumist oma asjad ning lahkusin baarist. Välja astudes märkasin Liamit, kes oma auto vastu toetas.
"Mida sina siin teed veel?" küsisin talt.
"Ootasin sind" vastas ta muiates.
"Emm, miks?" küsisin ja sammusin talle lähemale.
"Et sind koju viia. Hüppa sisse!" sõnas ta ja istus autosse. Hea küll siis.
Terve tee laulsin ma mingitele 90-date lauludele kaasa ja Liam irvas lihtsalt.
"Aitäh!" ütlesin ning hakkasin autost välja astuma, kuid tundsin Liami kätt oma põlvel. Keerasin ümber ja vaatasin teda veidra pilguga.
"Pole tänuväärt!" sõnas ta ja võttis oma käe ära.
"Tsau" lisasin veel ja lehvitasin talle, seekord sain lehvituse tagasi. Saavutus Delilah. Turtsatasin oma mõtte peale ja läksin tuppa.
Asusin kohe kööki, sest ma olin jube näljane. Enda kasuks leidsin kapist kananagitsaid ja panin need fritüüri umbes kolmekümneks sekundiks, kuni nad kuldpruunikaks muutusid.
Kui nagitsad valmis sammusin suurde tuppa ja vaatasin telekast Riverdale, ütlesin endamisi, et noh kaks-kolm osa vaatan, aga praegu olen ma juba üheksanda osa juures, ma ei pannud isegi tähele kuna emps koju tuli. Lülitasin teleka välja... Viskasin ka kiire pilgu kellale ja see oli kohe saamas pool kaks... oi ei, ma saan nüüd nii vähe magada. Pesin köögis oma nõud ära ja läksin enda tuppa.
Magamiseks võtsin mingid lühkarid ja kottis särgi. Enne kui magama jäin, pesin ära ka oma näo ning hambad ja panin veel ka hommikuks äratuse.
Hommik
Ma olen nii väsinud. Riverdale miks sa nii sõltuvust tekitav olema pead? Ohkasin ja roomasin kuidagi voodist välja. Panin oma juuksed krunni ja selga panin mingisuguse t-särgi ja teksa lühkarid. Enne minekut sõin ka paar banaani ära. Täna otsustasin rattaga ikkagi minna, sest muidu jään ma hiljaks.
"Tere, mis teile?" küsisin ühe ema käest, kes oli baaris oma kaksikutega.
"Kolm maasika jääjooki!" sõnas ta.
"Selge." vastasin ja läksin kööki tellimust edasi andma.
Tänane päev oli selline keskmine, pärast lõunat oli rahvast suht palju aga muidu oli nii umbes paar inimest.
Viisin oma põlle tagasi oma kappi ja võtsin sealt oma koti. Astusin uksest välja ja läksin oma ratast võtma, kuid siis kuulsin mingite kuttide häält. Liikusin häälele lähemale ja nägin Ethanit, Carterit ja Liamit. Tahtsin neid teretama minna aga siis kuulsin, et mu nime mainiti... otsustasin neid veidike pealt kuulata."Ma pean Deliga väga lähedaseks saama." sõnas Liam... oota mida?!? Miks?
"Miks?" küsisid Ethan ja Carter sama aegselt.
"Ma tahan Alissat kadedaks ajada, ning seega pean ma Deliga flirtima ja nii edasi.." ütles ta. Mul vajus suu lahti .
"Miks just Del? Mõtle, kui ta teada saab, et sa tegelikult ei tunne ta vastu midagi." sõnas Ethan murelikult.
"Miks mind huvitama peaks mida ta tunneb? Mina ei tea miks Del... no võibolla kuna ma meeldin talle vist." ütles Liam ükskõikselt. Ma lihtsalt ei suutnud rohkem kuulata ja kõndisin ära. Järsku hakkasid jooksma silmadest ka pisarad...
Koju jõudes jooksin kohe oma tuppa ning viskusin voodisse ja hakkasin uuesti nutma, ma ei tea isegi miks ma nutan? Loll olen... duuh.
Ja ma veel arvasin, et meist võiksid head sõbrad saada... tegelikult meeldib ta mulle isegi rohkem kui sõbrana. Aga tema tahtis minuga lihtsalt sellepärast suhelda, et oma Alissat kadedaks teha, täielik idikas.
Helistasin Melanyle ja kutsusin ta enda poole. Veidikese aja pärast astuski ta tuppa ja vaatas mind ehmunud näoga.
"Mis juhtus?" küsis ta ja istus mu kõrvale voodisse.
"Liam suhtleb minuga ainult sellepärast, et oma tüdrukut kadedaks teha... aga mulle meeldis ta tõeliselt!"
"Kullake, tule siia!" sõnas ta ja ajas oma käed laiali, pugesin kohe tema käte vahele.
"Kõik saab korda, ta on üks siga.. kui ta Alissat sinu asemel eelistab." sõnas ta veidike kurjalt.
Ülejäänud õhtust vaatasime me draamasid ja nutsime koos. Siis kuulsin aga kuidas mu telefon vibreeris, sain sõnumi... Liamilt... kuigi nüüdsest alates tahtsin teda vältida, sest mina ei lase ennast niimoodi ära kasutada... siis uudishimu sai minust jagu.
Liam: sa homme minuga kinno tahad tulla? :)
Mina:
Hei! See osa tuli veidike lühem. Liam on ikka üks siga, eks? Või on selle käitumise taga hoopis midagi muud? Igastahes, kui teile meeldis siis ärge unustage vote'da! Ja lugege ka lisetetehh uut raamatut!! :)
xoxo Jen💋
أنت تقرأ
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
عاطفيةDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...