Rannapidu

1.6K 147 10
                                    

Delilah's POV

Randa jõudes läksin ma baari juurde, kuna pidin selle juures Melanyga kokku saama.

"Tsauu Del" sõnas ta ja tuli mind kallistama, ilmselt oli keegi teda juba alkoholi lähedale lasknud... mis ei ole just parim otsus mida inimene siin Maal oma elu jooksul teha võiks.

"Tsauki jah, ega sa palju ei ole joonud?" küsisin talt.

"V-veidi ainult." vastas ta muiates. Kindlasti veidi. Oh teda küll.

"Tule, lähme tantsime aga enne pead sa vähemalt ühe joogi ära jooma" ütles Melany ja tiris mind käsipidi endaga kaasa.

Nii nimetatud tantsuala kõrval oli välibaar. Läksime sinna ja ma võtsin endale ühe margarita.

Kui ma oma joogi ära jõin läksime Melanyga tantsima. Tantsisime paar laulu...

"Ma lähen vetsu" sõnas ta ja kõndis minema, mina aga tantsisin üksi edasi.

Siis tuli minu juurde aga üks kutt, kes nägi täitsa hea välja peaks mainima.

"Mis su nimi on kaunitar?" küsis ta.

"Delilah ja sinu?" vastasin naeratades.

"Ethan" vastas ta.

"Kas sa mu sõpradega tõde või tegu tahad mängima tulla?" küsis ta ja pani oma käe ümber mu õlgade, mul isegi ei olnud selle vastu midagi.

"Ikka, aga ma pean Melany ennem üles leidma, ta muidu pärast ei tea kus ma läksin.." sõnasin ja vaatasin ümbrust.

"Aa, mingisugune Melany oli ka meie seltskonda sulandunud, selliste blondikas-pruunikate juustega" ütles Ethan mõtliku näoga. See oligi ilmselt Melany.

"Tundub jah Melany moodi"

"Aga lähme siis" sõnas ta ja hakkasime kõndima, tema käsi ikka veel minu õla ümber.

Kõndisime ühe lõkke äärde, vaatasin kes kõik seal ümber istusid... ja issand jumal, seal oli ka mu bossi sitapeast poeg. Ta märkas mind ja ta naeratus langes otsekoheselt.

"Delilahh" kiljatas aga kuskilt välja karanud Melany ja tõmbas mind Ethani käe alt ära. Istusime kõik ringi, et mängida... see Liam ikka jälgis mind, mis ta on pervert ka lisaks veel? Hope not. Vaatasin talle küsiva pilguga otsa ja siis pööras ta oma pilgu eemale.

Esimesena keerutas pudelit keegi Carter, ning see langes Ethani peal.

"Tõde või tegu?" küsis ta Ethanilt.

"Tegu ikka"

"Mine riietega ujuma"

"Nalja teed või? Sa ei ole lahe" vingus Ethan samal ajal järvele lähemale liikudes. Ta jooksiski vette oli seal paar sekundit ja kobis siis meie juurde tagasi.

Nüüd langes pudel Liami peal.

"Tegu" sõnas ta ennem, kui Ethan küsida jõudis. Pfft on ikka veider küll, segada vahele pole väga viisakas, aga no ega ta polegi viisakas niiet.

Ethanil tuli näkku veider muie ja kõik vaatasid teda imelikult, kaasaarvatud mina.

"Lase Delil endale põse peale musi teha, sest rohkemat kahjuks ei saa, kuna tüdruk on sul siiski ju olemas" ütles Ethan, oma oi kui ideaalset ideed. Kas nagu mu elu ongi plaanitud selliseks pasahunnikuks?

Liam vaatas Ethanile kurjalt otsa aga noogutas. Oh vau, kas ma näen ime või? Liam kes iganes ei vaidlegi vastu.

Läksin siis Liami kõrvale, lähenesin talle ja buum tegin selle kähku ära ja asusin tagasi Melany kõrvale.

Kas ma nägin õieti või ta punastas hetkeks? Ei usu väga, tal endal mingi supermodellist tüdruk, mina olen tema kõrval nagu panniga näkku saanud. Jah mul pole just kõige kõrgem enesehinnang...

Mängisime umbes paar tundi veel ja siis läks hämaraks ja me kõik otsustasime koju minna.

Olin hetkel peaaegu pool koduteed ära kõndinud, kuid siis kuulsin mingit praksu, vaatasin taha ja nägin endast veidike maad tagapool Liamit.

"Kas sa oled nüüd jälitajaks ka hakanud või mis?" küsisin talt.

"Oleks siis kedagi kena jälitada" sõnas ta muiates. Ta ajab mind kettasse praegu.

"Oo, nii vaimukas ma nagu suren täiega lihtsalt" ütlesin sarkastiliselt.

"Sa tead, et sa oled väga ninakas ikka" sõnas ta.

"Ja sina oled ebaviisakas ning paras sitapea selline" sisisesin talle.

Siis kõndis ta minu kõrvale.

"Võibolla, võibolla mitte. Vabandust tolle päeva pärast. Mul oli Alissaga tüli ja ma ilmselt elasin selle sinu peal välja"

"Hea küll, aga see ei tähenda, et ma andeks annan..." sõnasin.

Sellepeale tegi ta kutsika silmi. Jeesus.

"No issake, okei ma andestan sulle. Aga sõbrad pole me ikkagi" vastasin talle ninakalt.

"Võin su ära saata?" küsis ta.

"Kust sa tead, kus ma elan? Issand oledki pervert ja jälitaja siis ikkagi..."

Minu küsimuse peale läks ta näost punaseks.

"Emm, ma võibolla lugesin su cv-d" ütles ta kukalt kratsides.

"Lol, miks sa seda tegid?"

"Ära küsi. Ja mind ei huvita su vastus, niiet ma saadan su ära, sest ma nagunii elan vaid mõned majad edasi." vastas ta ja hakkas siis kõndima.

"No hea küll siis, aga hoia oma molu kinni, sest ma ei viitsi su mula kuulata" sõnasin ja kõndisin talle järele.

Tegelikult oli väga hea, et ta mind saata otsustas, kuna mulle ei meeldi väga üksi pimedas kõndida.

~10 minutit hiljem

"Tsau" ütlesin ja lehvitasin Liamile.

"Tsau" vastas ta ja kõndis edasi.

Ei saanudki lehvitust tagasi, väga viisakas temast... võtsin kotist kodu võtmed ja tegin ukse lahti.

Enne kui magama läksin, käisin ära ka duši all ja lugesin telefonist ka mõndasid Wattpadi lugusid, osad on ikka nii utoopilised, et anna või otsad. Aga osad on jällegi imelised, lausa nii head, et neist võiks päris raamat ka väljas olla, mina ostaksin heameelega.

Vaatasin ka hetkeks kella mis oli saanud pool üks öösel. Mul polnud ikka veel und, mõtlesin, et käin kähku Facebookis.

Ohsa jeesus mul oli kolm sõbrakutset. Võtsin kõik vastu, sest need olid Ethan, Carter ja Liam. Mängisin kuskil pool tundi veel Candy Crushi ja siis panin oma telefoni laadima. Kuna täna oli suhteliselt soe ilm siis on ka minu toas soe, sest siia paistab otse päike sisse. Võtsin kapist lühkarid ja crop topi, panin need selga ning siis läksin magama.

Loodame, et teile meeldis see osa. Ärge unustage vote'da ja kommenteerida võiksite ka! :)

-J💋

Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - LõpetatudTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang