Istume hetkel Liamiga kuskil kohvikus ja ootame oma praade või noh pigem nagu mina ootan. Te ei kujuta ette ka, kui palju ma viimasel ajal söönud olen aga pole ka ime, sest ma söön ju lausa nelja eest.
Viimasel ajal on poisid juba üsnagi rahutud, ei lase isegi öösel magada, muudkui mürgeldavad. Nagu Liam ütles siis siit see uus legendaarne jalkatiim sünnibki."Kaua veeeel?" vingun ma Liamile ja panen pea tüdimusest kätte vahele.
"Kohe, kohe oota veidi" sõnab ta ja silitab õrnalt mu kätt.
Järsku tundsin aga, kuidas mu kõhtu ja ka seljapiirkonda hirmus valu lõi. Mis siis nüüd on?"Appi Liam veed!" kiljatan ma valust.
"Mis? Sa tahad vett? Oota ma toon..."
"Ei Liam aghhh....veed tulid kurat!" üritan ma sellele tainale asjad selgeks teha.
"Noormees, neiul algab sünnitus!" sõnab nüüd ka meie kõrvalt lauast üks mutike.
"A jah. Oot mida?" ehmatab Liam ja haarab mu kiiruga sülle.
"Pea vastu, kohe oleme haiglas!" püüab ta mind veel rahustada ning vajutab siis gaasi. Realselt ta sõitis just nagu mingi Sebastian Vettel või siis Lewis Hamilton. Ee...need on vormelisõitjad.
(See on see, kui mu isa mingi vormelihull on😂)4 aastat hiljem
"Liam! Sa ju kiusad" sõnan ma talle pahuralt ja lükkan ta käed endast eemale."Mida? Lapsed ju magavad ja me võik..."
"Oh sind" hakkan ma juba vaikselt alla andma ja annan talle ühe magusa suudluse. Äkitselt käib uks lahti ja tuppa tormavad kolm tahmast põrsakest.
"Emme tead, mis Josh tegi!" hingeldab Jordan paaniliselt, selle peale teeb Josh üllatunud näo pähe ja kriiskab Jordanile "Ise sa tegid ka!".
"Issand küll...me tegime ju kõik!" ohkab äkitselt Jake ja toetab oma pea käte vahele.
Mõtlesin nüüd tükk aega, mida need pärdikud teha võisid ja ootasin nende selgitusi, kuid seda ei tulnud."Miks te tahmased olete?" küsis Liam nüüd ehmunult ja hakkas end kiiruga riide toppima.
"Sest, ee...me tahtsime näha kui suur see korstna auk on, et jõuluvana sealt sisse mahub ja siis ronisime kaminasse" selgitas Josh.
"Multikas tuli sealt jõuluvana!" lisas ka Jordan naerdes.
"Tuli, tuli. Lähme ma pesen teid ära" kamandas Liam naerdes ja nii nad kadusid.
Appi aga, kui seal kaminas tuli oleks olnud? On ikka ullid.
Tõusin siis ka ise voodist püsti, panin mingise suve kleidi selga ja tegin krunni pähe. Seejärel läksin kööki, et meile hommikusöök valmistada, selleks siis vahvlid ja värskelt pressitud apelsini mahl.~30min hiljem
Vahvlid valmis ja laud kaetud läksin vannituppa, et sealt oma põngerjad ja papa mamsel sööma kutsuda."Kes vahvleid tahab?"
"Mina!"
"Mina!"
"Mina"
"Kas mustikatega?" küsib Jake.
"Jep!" naeratan ma talle rõõmsalt, kuid äkitselt tuli mul idee neist pilti teha.
"Oodake! Seiske veel vannis, emme tahab teist pilti teha" sõnan ma tagasi kööki joostes, et sealt oma telefon võtta.
"Poseerige" ütleb nüüd Liam ja teeb neile naljakaid nägusid.
"Tublid...tulge issi kuivatab teid nüüd ära"
"Oot ja kuhu sa printsess siis lähed? Tule appi" mossitab Liam ja tõmbab mind tagasi vannituppa.
Hiljem
"Appi Liam!" kiljun ma äkitselt ja löön käega oma otsaesist.
YOU ARE READING
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
RomanceDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...