"Mis siin toimub?" küsis Melany üllatunult, kui nägi meid maas üksteise pealt maha ukerdamas.
"Eh..mul kukkus klaas ja si..." hakkasin ma seletama, kuid äkitselt segas Liam mu jutule vahele "Me suudlesime".
"Liam!" kriiskasin ma koheselt oma hammaste vahelt, miks kurat ta selle välja pidi ütlema. On ikka sitapea.
"Mida? Me ju suudlesime?!" sõnas ta siis veelgi kõvemini, et ikka kõigile kuulda oleks.
Vaatasin talle veel kohkunult otsa, kuid pöörasin siis pea Melany poole ja issand milline muie sellel pervokesel peas oli."Ma nüüd lähen" sõnas Liam veel mu põsele ühe musi tehes ja jättis meid siis Melanyga omavahele. Pühkisin kiirelt selle musi sealt ära ning manasin näole ühe võlts naeratuse lootes, et ma ei kuule ühtegi küsimust. Jep ma eksisin.
"Sina ja Liam? Käite?" küsis Melany elevusest hüppama hakates.
"Ei, ei käi..me liht...vahet pole, ta meeldib mulle niiiiii vägaa" vastasin ma ohates ning istusin tagasi leti taha.
"Räägi siis, ma tahan kõigest teada" pobises ta samuti minu juurde potsatades.
Olime rääkinud juba pool tundi, õnneks polnud see aeg ka ühtegi klienti, kuniks kell sai 12. Jestas siin pole vist kunagi nii palju rahvast käinud, kuna ma tuterdasin koguaeg laua-köögi-ja-leti vahelt siis polnud mul enam aega Melluga ka tegeleda, seega ta pani minema.See tööpäev oli üks mu jubedamatest, kujutate ette kes sööma tuli. Jep te ei arvaks seda iilagi ära. Te mu endist poissi Chrisi mäletate? Noh ta on ju täielik fuckboy aga jah ta on endale võrdse vastase leidnud, justnimelt Alissa.
"Mida teile?" üritasin ma neilt viisakalt küsida, kuid samas oleksin tahtnud selle laual oleva ketšupi neile näkku lasta.
"Too mulle üks maasika kook!" sõnas Alissa.
"Oi vabandust aga me ei müü tervet kooki ehk soovid ikka üht tükikest?" muigasin ma talle õelalt vastu.
"No seda ma mõtlesingi blond" sai ta nüüd vihaseks.
Ma ütleks, et ta on siin ise üks ainuke blond ja ma ei mõtle ainult juukse värvi, tal on aju ka juba blond."Mulle üks mustikakokteil" mühatas äkitselt Chris ja näitas näpuga, et ma siit juba minema kaoks.
"Saab tehtud kolkakunn" sõnasin ma silmi pööritades ning kobisin sealt minema.
Pärast tööd
Sõitsin hetkel rattaga koju, kuigi mu jalad olid tänasest päevast täiesti läbi. See päev oli lihtsalt jube.
Äkitselt helises mu telefon ja kurat veel sõidu ajal. Sellel ahvil peab ikka üks hea jutt olema, kui ma pean tema pärast seisma jääma.📞~Liam
Liam: "Hei babe! Ma tulen sulle kella seitsmeks järgi, me lähme restosse"
Mina: "Aga Liam ma olen nii väsinud, ma ei suuda kõndidagi"
Liam: "Ma kannan sind siis kätel printsess, pane end valmis"
Mina: "Oh..heaküll"
Tegelikult pole mul üldse tuju kuhugi välja minna, pigem istuksin ma kodus ja vaataksin mingit filmi ning pugiksin vist jätsi.
Oo..jaa kui ma saaks veel Liami kaisus olla, see oleks lihtsalt perfektne.Sõitsin siis nii kiiresti kui vähegi jaksasin koju ning suundusin koheselt pesema.
Lasin hetkeks veel jahedal veel endale peale joosta, see oli mõnus. Panin siis oma maasika lõhnalise shampooni pähe ning hõõrusin selle oma peas vahule. Varsti lisasin ka balsami, pesin veel keha ja olingi valmis.
Juuksed kuivatatud hakkasin endale riideid valima."Mhhh..." pomisesin ma vaikselt ning tagusin paar kodra oma kapi ust, ma ei leia siit midagi.
Kell oli juba 18.46 ja ma polnud veel valmiski, äkitselt kõlas ka uksel koputus."Valmis?" sõnas Liam elevil olles, kuid sai vastu vaid mu mossis näo ning pea raputuse.
"Nii väsinud? Me võime siis ju koju ka jääda" lisas ta veel ning tõmbas mu oma embusesse.
Noogutasin nüüd kiirelt ja tõbasin ta uksest sisse."Vaatame filmi, sina valid! Ma teen meile snäkke" ütlesin Liami nüüd diivanile suunates ja talle veel ühe musi tehes.
Liami kaisus oli hea, see koht on turvaline ja lõhnab niii kuradima hästi, see poiss on lihtsalt üks meesjumal ma ütlen. Pistsime üksteise võidu maasikaid ja ka kultuurmustikaid, mille emps eile mulle ostnud oli.
Varsti väsisin ma aga ära ning jäin vist magama või noh kohe kindlasti jäin, sest edasi ei mäleta ma midagi.Hommik
Ärkasin oma toas Liami kõrval, nii armas temast, et ta mu siia ikka viitsis tassida. Tema asemel ma seda poleks teinud, kuna ma kaalun arvatavasti sada tonni...jep ma pole endast just heal arvamusel.
Äkitselt tundsin, kuidas öökapil miski põrises. Liami telefon, ta sai sõnumi. Ma küll tean, et pole ilus teiste sõnumeid vaadata aga, mis teha uudishimu sai must jagu. Ekraanil vilkus kellegi Selena nimi. Kes kurat see veel on?Selena: Hei, jätkame täna oma pooleli jäänud tegemistega? ;)
Ohh...ei, palun ei! Ma ju teadsin seda, olen alati teadnud milline siga see Liam on ja ikkagi ma armastan teda. Öelge mulle miks, miks ma nii loll olen ja teda usaldan? Ausaltöeldes on mul isegi Alissast veidi kahju, ei tea mitme tüdrukuga ta teda juba petnud on...
See osa tuli jep veits lühem aga igastahes siin ta on! ;)
Kui teile meeldis siis ärge unustage vote'da ja võite ka oma armsaid kommentaare kirjutada, meile meeldib neid vägagi lugeda! 😘Lisetetehh🌸
YOU ARE READING
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
RomanceDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...