No mis asi see on... Ma olen juba kaks nädalat oksendanud... Otsustasin Melanyle helistada.
"Tsau Mellu." sõnasin talle rõõmsalt.
"Tsauki, mis teoksil?"
"Kuule, saaksid minu juurde tulla?" küsisin.
"Juhtus midagi?" küsisin ta kohkunult.
"Ei, ei... Lihtsalt mul oleks su nõu vaja."
"Oki, olen kümne pärast seal." vastas ta ja panin kõne kinni.
Ning tundsin kohe, kuidas ma jälle oksendada tahan... Jooksin kähku vetsu. Pesin oma näo puhtaks ja loputasin ka suu sellest vastikust maitsest ära... Vannitoast väljudes tuligi vastu mulle juba Melany.
"Heiii gurll!" hõikas ta ja hüppas mulle selga.
"Ahh, sa lämmatad mu ära!" kiljatasin ma ja raputasin ta enda pealt maha.
Läksime tagasi minu tuppa ning vaatasime veidike telekat...
"Ehm, et siis... Kuidas seda öelda. Ma vist olen haige või midagi, sest ma olen kaks nädalat juba oksendanud hommikuti..." vastasin ma huult hammustades.
Selle peale aga lendas Melanylt popkorni kauss käest ja ta vaatas mind hiiglaslike silmadega.
"Sa oled rase Del" sõnas ta ulme kiirelt.
"Mida? Ei või olla... Me Liamiga olema alati kaitset kasutanud." ütlesin.
"Kindel?" küsis ta kulme tõstes.
"Jah, tähendab ma ei tea... Me võibolla viimasel Ethani peol... Tegime ilma... " vastasin kulme mudides...
"Appi Delilah, sa saad emaks!!!" hõikas ta kõvasti ja kallistas seejärel mind.
Ma lihtsalt istusin ja mõtlesin, et millega me Liamiga hakkama oleme saanud... Aga samas ma olen ikka õnnelik ma mõtle, kui tore oleks kui üks väike Liam mööda maha ringi jookseks.
"Me lähme kohe apteeki ja ostame rasedustesti, et ilmselget veel kinnitada." käsutas Melany ja haaras mind endaga toast välja.
Hiljem
"Noh kaua sa muned seal veel?" küsis Melany ja toksis jalaga vetsu ust.
"Oota, ega see pole nii kerge kui tundub." vastasin ma mõmisedes.
Tegin testi ära ja nüüd pidi paar minutit ootama, läksin vetsust välja ja panin testi kapile, ise lennutasin end voodisse pikali.
"Del kobi püsti, suur hetk ootab ees!" kiljatas Melany ja tõi mulle testi, ise silmi kattes, et mitte enne mind teada saada.
Kaks triipu. Ehk positiivne. Ma olen rase ja ootan väikest Liamit.
"Ma olen rase Melany!!!" hõikasin ja hüppasin Melanyle sülle. Me kiljusime õnnest mingi pool tundi, kui mul meelde tuli, et Liam peab ka ju sellest ikka teada saama.
"Ehm, kuidas ma Liamile ütlen??" küsisin Melanylt..
"Lihtsalt ütle, et sa paugutasid minusse ja nüüd su vili kasvab minus." vastas ta irvates.
"Melany!! Ma räägin tõsiselt." sõnasin talle pahuralt ja lõin talle padjaga vastu pead. Okei see mis ta ütles oli veidi naljakas ka, aga rõhutame sõna veidi... Ok?
"See ongi ju tõsi... Okei okei. Lihtsalt ütle, et sa oled rase ja, et te saate vanemateks ja asi vask."
"Okei.." ütlesin kõhkvlevalt.
Veel hiljem
Hüplesin ühe koha peal, sest ma pole kunagi nii närvis olnud... Isegi esitluste esitamine põhikoolis oli kergem ma ütlen... Äkitselt tundsin kellegi käsi ümber oma piha ja keerasin ennast ümber... Mu beebi isa.
VOUS LISEZ
Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - Lõpetatud
Roman d'amourDelilahil algas suvevaheaeg, nagu ka kõikidel teistel, kuid sellel suvel otsustas ta minna tööle ühte baari. Seda kõike selleks, et sügisel endale korter üürida... Esimene tööpäev ei möödu aga nii, nagu Delilah seda ette oli kujutanud. Mis siis juht...