Vaikus Häirib Mind

1.6K 142 10
                                    

Kuna ta ennem mind põhimõtteliselt solvas, siis ta saab tagasi... ma arvan.

Jõudsime ühte tuppa ja ma lükkasin enda järel ukse pauguga kinni. Liam istus voodi äärel muie peas, issake ta nägi suht tobe välja ning kuigi ma oleksin tahtnud selle peale naerda, siis ma pidin ennast takistama. Sammusin sensuaalselt tema poole ja istusin talle sülle, viisin oma huuled ta kaelale ja tegin sinna ühe maasika. Tundsin kuidas ta käed mu seljale jõudsid ning siis tõstis ta mul särgi seljast. Tema läheduses olla on nii hea. Ma ei teagi kas ma suudan ennast tagasi hoida...

"Sa oled nii ilus Del." sõnas ta õrnalt naeratades. Naeratasin talle vastu. Siis lükkasin ta voodisse pikali ja tõmbasin ka temalt särgi seljast.

"Miks sa eile ütlesid, et ma meeldin sulle ka aga sõbrana..."

"Ära küsi." vastasin piinlikult.

"Aga kas see oli tõsi siis?" küsis ta.

"Ei ja ma arvan, et sa tead seda ise ka." vastasin suudluse vahelt. Selle peale ta muigas ning keeras meid ümber, nii, et mina olin allpool.

"Seega, ma ikkagi meeldin sulle jah?" küsis ta veel laiemalt muiates.

"Jah.. juba pikemat aega." vastasin ja panin oma käed ta kaela ümber. Minu vastuse peale pani ta oma suu mu rinna peale ning jättis maha musisid, liikudes samal ajal alla poole. Kui ta püksteni jõudis siis ta tegi luku lahti ning tõmbas mu teksad jalast.

"Sa ajad mu hulluks." sõnas ta läbi hammaste. Turtsatasin vaikselt selle peale.

"Ah, et sulle pakub nalja?" küsis ta naeratades. Hakkasin noogutama aga siis kähku raputasin pead.

Noh tegelikult edasi juhtus see, mis juhtuma ei pidanud... mu plaanis vähemalt nii ei olnud. Aga issand jumal kui imeline Liam oli, raske oli lausa lõpetada... okei jaa jah, ma rohkem ei räägi.

Liam viskas mind koju ära ning kohe kui ma koju sain helistasin Melanyle.

"Tsauu"

"Tsauki Del!"

"Issand jumal sa ei arva elu sees ära, mis veidike aega tagasi just juhtus."

"Mida? Räägi juba!"

"Okei nii..."

"Ära mune appi!"

"Jaja, issake. Ma magasin Liamiga."

"Jess!" kiljus ta telefoni.

"Oota mida!?" lisas ta kähku veel.

"Ma magasin Liamiga. L-I-A-M-I-G-A."

"Omg omg omg. Ma suren ära vist. Ta on küll üks sitanikerdis aga ma shipin teid ikkagi!" kriiskas ta vist rõõmsalt telefonisse.

"Kuidas oli siis, noh tead kül.." lisas ta veel vaikselt.

"Imeline, tegelt ka." vastasin ise ka poolenisti kiljudes.

"Aga ma pean nüüd minema, mul vaja homme ikkagi veel tööle minna. Tsauki!"

"Tsauuu"

Käisin ära kähku duši all ja siis läksin magama.

Hommik

Tegin oma voodi ära ja sammusin siis vetsu poole. Appi ma ikka ei suuda uskuda, et ma Liamiga magasin. Ma pidin talle hoopis kuidagi tagasi tegema... oeh aga mis teha, kui ma lihtsalt ei suutnud vastu panna.

Kammisin oma juukseid veidike ning otsustasin täna ühe päris paljastava kleidi selga panna, sest, et miks mitte... okei okei, te teate küll miks ju.

Otsustasin täna tööle hoopis rulaga minna, ma loodan, et ma ainult käntsa ei käi, sest ma pole sada aastat sellega sõitnud...

Baari sisse astudes vaatas mulle vastu muidugi Liam, kes mu riietust nähes huult hammustas, fakk mu üks nõrkustest on, kui kutid huult hammustavad... lehvitasin talle ja läksin siis töötajate ruumi, et asjad ära panna ja oma põll võtta.

"Mis sind siia nii vara toob?" küsisin Liamilt, kui baari taha läksin.

"Sina." vastas ta kindlalt, kuid sellele järgnes ta klassikaline muie.

Toetasin ennast küünarnukkidega baariletile, ning nüüd olin ma Liamile ohtlikult lähedal.

"Miks?" küsisin vaikselt ja vaatasin talle otse silmadesse.

"Lihtsalt tahtsin sind näha." vastas ta ja hammustas uuesti oma huult. Pöörasin pea ära, sest muidu ta ajab mind jälle hulluks...

"Hea küll." vastasin ta vastusega mitte rahul olles ning tegin endale ühe jääjoogi, kuna mul hakkas lambist lihtsalt palav. Tundsin kuidas ta mu liigutusi jälgis ning see tekitas minus ebakindlust... kuid siis tuli mul absoluutselt hiilgav idee.

Kuna ma nagunii pidin alumisest kapist klaasi võtma, siis ma kükitasin võimalikult noh seksikalt, kuigi nagu ma enda arust seda küll polnud..  aga tundus, et see töötas, sest nägin peeglist, kuidas ta üritas mitte vaadata. Kui ma joogi valmis sain siis läksin ja istusin tema kõrvale maha.

"Tahad ka?" küsisin klaasi tema poole kallutades. Ta ei vastanud midagi vaid  jõi veidike kõrrest.

"See vaikus häirib mind." ütlesin ma äkitselt. Tegelikult ka, see on piinlik.

"Sinu käitumine häirib mind..." vastas ta ohates. Turtsatasin selle peale ning ta pööras oma pea minu poole.

"Oih" vastasin piinlikult naeratades ja hammustasin huult. Enne kui aru sain olid ta huuled minu omadega ühenduses, panin oma käed ümber ta kaela, et suudlust süvendada. Siis tõusime püsti ning ta tõstis mu leti peale. Äkki kuulsin ma ukse kriuksumist ning hüppasin nii kähku kui võimalik letilt alla... aga me lendasime hoopis koos Liamiga pikali ning mina olin tema peal.

"Mis siin toimub?" küsis...

Hei!!!❤
Mis te arvate, kes uksest sisse astus?🤔
Kui teile meeldis siis ärge kindlasti unustage vote'da! (:

xoxo Jen💋

Tüdruk Baarist - (lisetetehh&jenzziiee) - LõpetatudWhere stories live. Discover now