25. BÖLÜM - BENİ ÖZLEDİNİZ Mİ CANLARIM ?!

2.3K 120 3
                                    

*Gece Barkın
Sınıfa girdiğimizde hemen sıralarımıza  oturduk . Sonra benim aklıma  Edebiyat projesi geldi . 1 ay süremiz vardı ve daha biz başlamamıştık  bile

Gece :Gençler Edebiyat projesi vardı artık ona başlamamız lazım .

Meloş :1 ay değil mi onun süresi daha çok var

Esila :Sayılı zaman tez geçermiş Meloş hanım

Poyraz :Bencede başlarsak  iyi olur

Rüzgar :Aynen 1 ay kısa bir süre

Mira :Hem şarkı yarışması var bizim 1 ay sonra ona s çalışmamız lazım

Uras :O zaman bugün başlayalım olur mu aşkım ?

Meloş :Peki o zaman bizim evde çalışırız .

Aras :Bu arada matematik sınavı var .

Gece :Kesin bizim yerimizi değiştirir yine beni erkeklerin arasına oturtturur.

Buğra :Neden erkeklerin arasına  oturtturuyor?

Esila :Sadece ona değil hepimize  böyle yapıyor ama bizi erkeklerin yanına oturtmuyor

Deniz :Neyse Turizm Bakanı geldi.

Meloş :Ay ilk iki ders bunun değil mi ben yatacağım beni uyandırmayın.

Turizm Bakanı :Günaydın ve oturun çocuklar !

Aha yine başlar bu hoca normalde Fizik  hocası ama turizm ile ilgili bir kelime veya konu açıldığında dersi filan unutuyor ve ayrıca biz beşliyi çok  sever .

Ali :Hocam Turizm de düşüş var galiba mevsim kış olunca ?

Turizm BAkanı :Hayır yavrum yurdun belli kesimlerinde var....

   Böyle  başladı bende kafamı sıraya koyup sıranın altından telefonumu çıkarıp wattpad ten kitap okumaya başladım . Yeni bölüme geçmek üzereyken telefonuma mesaj geldi .

Gönderen :GİZLİ NUMARA

   Beni özlediniz mi canlarım ? Ben sizi çok özledim  Neyse çok yakında hasret gidereceğiz . Duydum ki 1 ay sonra müzik yarışmanız  var ve Meloş sizin solisttiniz bir solistin hem sesi hemde dış görünüşü güzel olmalı yanılmıyorsam ; yani Meloş kendine dikkat etmeli aman mazallah  biri onu kaçırır güzelliğine zarar verirse yarışma sizin için yalan olur . Biliyorum size kendimi özlettim ama ne yapayım biraz mutlu olun istedim . Ama artık süreniz doldu . Bu mesajı sadece 1 kişiye  okuyabilirsin. Eğer 1 kişiden hariç başka kişiyede okutursan sizin için sonuçları çok kötü olur . Ben her daim sizi izliyor olacağım .

Sevgilerle CAN DÜŞMANINIZ ...

  Allahım birde bu eksikti . Ben kime okutabilirim ki ? Uras olmaz ,Rüzgar da olmaz ,Poyraz hiç olmaz ,Aras birine söyleyebilir en iyisi Buğra . Eğer kızlara söylersem  çok fevri davranabilirler .Ama Buğra nın bana yardım edeceğini sanmıyorum çünkü onunla mükemmel anlaşıyoruz ya (!) Neyse denemekten zarar gelmez.

Gece :Bay Asilsoy !

Buğra :Ne var Bayan Barkın ?!

Gece :Sana güvenebilir miyim Bay Asilsoy?

Buğra :Sen bilirsin Bayan Barkın

Gece :Peki şu mesajı oku ama kimseye gösterme!

  Buğra ya telefonu verdiğimde okumaya başladı sınıfa baktığımda herkes kendi aleminde olduğunu gördüm . Bizim tayfa ise Meloş Uras ın omzuna yatmış . Mira Rüzgar ile tatlı tatlı sohbet ediyor . Deniz Poyraz ile atışıyor . Esila ile Aras ise Esila Aras ın kulağına kalem sokmaya çalışıyor . Ne kalem mi ?!

5 BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin