2.Bölüm-PİJAMA PARTİSİ

7.4K 263 54
                                    

*Deniz Soysal

     Hakan amcanın bize seslenmesiyle hepimiz ona döndük.

Hakan amca:Kızlar odama siz de Alev!

  Hakan amcanın dediği şey üzerine hepimiz odasına gittik.

Hakan amca:Olayı doğru düzgün anlatın.Siz delirdiniz mi burasi bir okul ayrıca bir kolej!? Eğer böyle dövüşmek istediğinizi söyleseydiniz sizi ringe çıkarırdım.

Alev:Ya hocam onlar bize saldırdı bak bizi ne hale getirdiler .Sizin yüzünüzden yüzüm mafoldu.

Mira:Üzülme sen de olmayan şey bozulmaz!

Meloş:Helal be yürü Mira !

Esila:Asıl sen bize karıştın hocam bu bize kısaca bizi kaşıyın dedi biz de kaşıdık.Asıl bize teşekkür etmeleri lazım değil mi ? Sonuçta onlara yardım ettik.

Hakan amca:Yeterr !! Bir daha böyle bir şey olursa sizi affetmem ,çıkabilirsiniz.

  Biz tam çıkarken:

Hakan amca:Siz kalın Gece

  Alevgil bize pis pis sırıtırken ben ona " sen bittin   " bakışı atıyordum.

  Hakan amca:Kızlar daha ilk günden böyle olur mu ? Hele sen Gece bunlar zaten deli sen niye onlara uyuyorsun?

Gece: Esila 'nın dediği şeye harfi harfine katılıyorum   amca.

Hakan amca : Tamam her neyse bir daha böyle tatsız bir şey olmasın .Sınıfınız  12-A ama önce revire gidin zaten  çirkindiniz şimdi samaraya döndünüz !

Meloş :Amca yukarıda Allah var hadi şu 4 safozu anladım da ben ?  Allah çarpar valla.Taş gibi kızım evel Allah.

Esila:Buradan bir  çıkalım ben sana çarpıcam!

Hakan amca: Hadi sınıflara !

Biz odadan çıkarken Esila Meloşun ensesine şaplağı attı.

Meloş:Napıyon bee!!!

Deniz :Hak ettin.

Gece: Kesin sesinizi önce revire gidelim sonra sınıfa gidelim.

Revire girerken herkes bize tuhaf tuhaf bakıyordu .Çünkü ciddi anlamda kavga etmiştik.Her tarafımız yere bere içindeydi .Benim dudağıma Mira 'nın kaşına Esila' nın  ve Gece 'nin dudağına son olarakta Denizin kaşına bant yapıştırdılar .Esila' nın ve Deniz ' in  kollarına krem sürdüler.Son olarakta Gece nin başına bant yapıştırdılar. Koridordan sağa dönerken 12 - A  sınıfını gördük .

  Sınıfa girerken kapıyı çaldık.

Ögretmen:Gel!

  demesiyle sınıfa girdik .Hoca kendinizi tanıtın dedi.

Ben:Deniz Soysal

Mira:Mira Bulut

Meloş :Meloş İpek

Esila :Esila Taşkın

Gece :Gece Barkın

Öğretmen :Oturun dedi.

Öğretmenin demesiyle arka 3 lünün boş olduğunu gördüm .En arkada Gece onun önünde ben ve Mira bizim önümüzde ise Esila ve Meloş oturuyordu .Zaten sınıfa baya geç girdiğimiz için 10 dk sonra zil çaldı .

Ben :Kızlar hadi kafeteryaya gidelim .

*Meloş İpek

Deniz 'in teklifi üzerine kafeteryaya gittik.Boş bir masaya oturduk .Ben etrafta taş bir varlık var mı diye bakıyordum .Ama sadece bakmak için (!) gözüm bayram etsin diye .

5 BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin