*Rüzgar
Aras :Ben ne sordum ki ortalık karıştı ??
Buğra :Bilmiyorum abi ama galiba önemli bir konuyu gündeme getirdin bende kızılımın
saç renginin neden öyle olduğunu merak ediyorum .Rüzgar :Benim anlamadığım Gece nin böyle bir tepki vermesi ...
Uras :Aynen birde şu var Baran pezevengi bile biliyorda kızlar neden bilmiyor kızlara hiç mi güvenmiyor Gece ?
Aras :Sadece bir saçın ne kadar büyük bir sırrı olabilir ki ??
Rüzgar :Tamam hadi gençler yataklara anlaşılan çok uzun nir gün olucak yarın
Uras :Aynen benim Minnoşum aramalarıma ve mesajlarıma cevap vermiyor .
Aras :Sende bir sevgili yaptın ha.. Hadi zıbarın
Aras ın kibarca (!) bizi odalarımıza gönderdikten sonra Mira nın çok büyük tepki verdiğini düşündüm artık yorgun düşerek kendimi karanlığa teslim ettim ...
*Deniz Soysal
Sabah çalan 10. kez alarmımdan sonra kalkmaya karar verdim ama bizi Gece niye uyandırmadı ki ...Yatağından kalkarak aşağı indim .Herkes mutfak masasında oturuyordu ama Gece nerde ??
Deniz :Gece nerede ??
Mira :Dün gece gittiğinden beri evde yok
Esila :Gelmesin ! Ben bizden sır saklayan kimseyi bu evde istemiyorum ! İnanın şu kadar umrumda değil Gece ! Ne hali varsa görsün !
Esila tirnağının ucuyla hiç merak etmediğini söylüyor ama deli gibierak ediyor sadece bize söylemiyor ben ruh öküzümü bilmezmiyim
Meloş :Aradık ama ulaşılamıyor
Esila :Şimdi hiç birşey olmamış gibi okula gidicez
Deniz :Ama Ge...
Esila :Gece denmicek bu evde ! Biliyorsunuz başka konu olsa alttan alırım ama konu bizden birşey saklaması bize güvenmemesi belki sadece Baran a güveniyordu ki Gece sadece ona söylemiş
Mira :Aynen katılıyorum bu evdeki kimse onunla konuşmuyacak o kadar !
Deniz :Hadi odalarımıza gidelim üstümüzü değiştirelim
Ben bunu dedikten sonra herkes ayağa kalkıp odasına gitti .Bende kara kara düşünüyordum bizden neden saklasın ki Gece sen ne işler çeviriyorsun??
Dolabımdan herhangi bir kıyafet alarak aşağı indim sadece Esila vardıDeniz :Esila ...
Esila :Biliyorum bende onu merak ediyorum eğer onu tanıyorsam ya bize zarar gelmemesi içindir ya da ortada çok başka bir şey var ama konduramıyorum Deniz nasıl saklar bizden ??
Deniz :Tamam okulda Gece ile konuşuruz
10 dk sonra Mira ile Meloş gelince evden çıktık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Fiksi RemajaBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...