*Mira Bulut
Şuan kızlar ve aşkım Rüzgar ve onun arkadaşları ve de Hakan Amcam ile birlikteyiz.Saat gece 12' ye geliyordu .Gece ile Esila daha yeni nezaretten çıktılar ama gitmek istiyorlar niye anlamış değilim . Şuan Hakan Amca olanları detaylı bir şekilde bilmek istiyor ve Esila anlatıyor ama anlatırken bile Akın burada olsa onu parçalayacakmış gibi konuşuyor .
Esila :Hakan Amca şimdi ilk teneffüs zili çalmıştı bizde kantine gitmek için tam sınıfın kapısından çıkacakken Akın benim ile Gece nın kolunu tuttu. Bende Akın a söylemesi için bakış attım . Daha sonra bana " Allah'ın emri peygamberin kavli ile Esila hanım kardeşiniz Gece'yi kendime istiyorum " demez mi ? Ben ilk önce sinirlendim sonra kahkaha attım bizimle dalga geçiyor zannettim . Sonra tekrar sınıftan çıkmaya kalkınca Akın Gece 'nin tekrar kolunu tuttu .Bende ona dedim ki "Akın bak sinirleniyorum şakanın da bir dozu var "dedim . O da bana "Ben ciddiyim Esila ben Gece' yi seviyorum ve senden onu ist..." dedi devamını getiremedi .
Rüzgar :Neden getiremedi ?
Vah zavallı aşkım birde Esila 'ya neden getiremedi diyor Esila onu bir güzel haşladı da ondan .
Esila :Neden mi ?Yumruğu yüzüne gömdüm. Bu gerzek Gece de beni tutmaya çalışıyor hemen bunu üstümden itip Akın ı altıma aldım .
Aras :Ne diyor lan sen !?
Esila :Lafı bitirmeme izin ver ! Bu arada bana lanlı konuşma !Heh nerede kaldım?
Poyraz :Onu altına aldın?
Esila : Evet onu altıma alıp sağlı sollu yüzüne vurdum .Zaten beni kimse durduramıyor hıncını alamadım tekme attım her yerine Allah ne verdiyse vurdum . Bizim Gece de Bora 'yı kaldırmaya çalışıyor .
Buğra :Bora kim ?
Esila :Akın' ın arkadaşı ama o da Banane dedi . En son Gece beni hızlıca itti o da boş anıma geldi sonra Mualla Hanım geldi bende Akın' a baktım aynı bitmiş eserine bakan ressam gibi yüzü kandan gözükmüyordu sonra ambulans geldi Akın hastaneye gitti sonrasını biliyorsunuz .
Hakan Amca :Sen kafayı mı yedin çocuk 2 gün hastanede kalıcak! Sen oraya okumaya gidiyorsun adam dövmeye değil istersen seni boks maçına yazdıralım böyle ringe çık!
Daha sonra Gece kısık bir sesle konuşmaya başladı .
Gece :Zaten öyle olacak ...
Hakan Amca :Ne dedin Gece ?
Gece :Birşey yok..
Hakan Amca :Sende de suç var aslında .
Deniz :O ne yaptı ki Amca ?
Hakan Amca :Artık ne yaptıysa ne dediysem çocuğa buna aşık oldu .
Gece :Ben mi dedim çocuğa gel bana aşık ol hatta evlenme teklifi et ! Ben onunla tek kelime bile konuşmadım! Burada suçlu ne ben ne Esila !!Tamam biraz fazla dövmüş olabilir Esila ama o da evlenme teklifi etmeseydi ya !!Ama yok Akın masum Esila ve ben suçlu yok öyle bir dünya !!Kalk Esila hadi !!
Esila ve Gece salondan çıkıp odalarına gitti . Bu Gece birden neden parladı ki ? Belli ki hapishane yaramamış onlara ..
Uras :Buna ne oldu ?
Meloş :Daha yeni hapishaneden çıktılar aşkım anla onları birde amcam üstüne gidince ...
Hakan Amca :Tamam biz gidelim o zaman ve siz bizim okula geliyorsunuz
Deniz :Oh be!
Poyraz :Bencede oh be !
Aras ;Artık aklımız kalmaz !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Teen FictionBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...