52. Bölüm - Yaramızda Kalsın 2

2K 117 101
                                    

    77K ollmuşuz aman Yarabbim !

mutluluk yüzdem %1500

 BU BÖLÜM YİNE CAN KUŞLARIMDAN   @simgezorlu06  ya ithaftır ! İyi okumalar tatlım !

*Gece Barkın 

  Odamdan çıkıp hemen merdivenlerden aşağı indim . Kimsenin olmaması beni sevindirirken dış kapıya doğru ilerledim . Kapıdan dışarı çıkıp , arabama doğru ilerledim . Arabaya bindiğim gibi gaza yüklendim ve rotamı Hakan Amca 'ya çevirdim . 

 İnsan her zaman hayal kırıklığına uğrar . Zaten bize en çok koyan yakınlarımızdan yediğimiz darbelerdir . Zor oluyor bir insana bu kadar inanırken seni hayal kırıklığına uğratması . Sakladığı her neyse annem ile ilgiliydi . Kilit noktam ile . Belki de annemin ölümü ile ilgiliydi ya da babamın bizden bu kadar nefret etmesi ile ilgilidir . 

 Çok düşündüm . Belki de onun çocuğu değildik , bu yüzden nefret ediyordur dedim . Derin 'den ve ondan DNA örnekleri bile alıp , DNA testi bile yaptırmıştım . Sonuç %99.9 ile biz onun çocuğuyduk . Biz onun öz ve öz çocuklarıydık . Ne yapmış olabiliriz ki bizden bu kadar nefret ediyordu ?

 Düşünce tilkim zihnimi istila ederken varacağım yere varmıştım . Çalan telefonum ile kimin aradığına bakmadan aramayı reddettim . Daha sonra konuşmamızı kimse bölmemesi için telefonumu sessize aldım . Hızlıca kapıya vurmaya başladım .

  Kapının açılması ile hızlıca içeri girdim . Amcam eşinin isteği üzerine müstakil ve bahçeli bir evde oturuyorlardı . Karısı tam bir doğa aşığıydı . Onu mutlu etmek için elinden geleni yapıyordu .

 Kapının eşiğinden bana bakan amcam ile göz göze geldim . Sessiz oluşu benim daha da şüphelenmeme neden oluyordu . 

 Gece :"Benden sakladığın sırrı almaya geldim amca ."

   Hakan amca , bunu biliyormuş gibi güldü . Daha sonra koltukları işaret etti . Dediğini yaparak sinirlerimi yatıştırmaya çalıştım . O da karşımdaki yerini alarak oturdu . Biraz kafamı dinlemek amacıyla çok anlamsız bir soru sordum .

  Gece :Karın nerede?"

Hakan Amca :"Kardeşinin yanına gitti dün . Kardeşi rahatsız ve bakacak kimsesi yok biliyorsun bu yüzden ablalık vazifesini yapmaya gitti .

 Gece :"O zaman sende karından biraz ders alıp bana da amcalık vazifesini yap . Babam bizden neden bu kadar nefret ediyor söyle bana ?"

   Sıkıntılı bir soluk aldığında elleri ile yüzünü ovuşturdu . Daha sonra hafif sulanmış gözleriyle bana döndü . O hiçbir zaman birçok erkek gibi duygularını saklamamıştı . En içten ve dışa vuracak şekilde yaşamıştı .

 Hakan Amca :"Annen bunu sana 18 yaşında söylememi istedi . Ona göre biraz daha büyümüş olup bu acıyı daha az yarayla sırtlaman amacıyla . Ona kalsaydı hiçbir zaman söylemezdi çünkü sen ne kadar büyürsen büyü onun için hala minik Geceydin. Ama öleceğini anladığı gün içine attıklarını söyleyemediklerini hep deftere yazdı . Annen , çok anlamlı severdi . Babanı çok sevdi . Öyle böyle değil . Kaşına , gözüne ,kirpiğine ayrı ayrı sevdalandı o .Ne yazık ki her aşk tatlı değildi . "

  Derin bir nefes aldıktan sonra tekrar yaktı kelimeleriyle içimi .

 Hakan Amca :"Baban ve annen büyük bir aşkla evlendiler . İlk senelerinde sen oldun daha sonra Derin oldu . Baban da her erkek gibi bir erkek evladı olsun istedi hep . İkinci hamileliğinde çok umutlanmıştı ama onun da kız olduğunu duyunca baban ilgiyi üzerinizden çekmeye başladı . Geceleri geç gelmeye , sabahları erken çıkmaya . Bu anneni ne kadar üzse de , ona da hak vererek sustu . Derin doğdu , annen onun doğumu ile belki her şey düzelir dedi . Baban Derin ile ilk aylarda ilgilense de daha sonra yine saldı kendini evden .  2 yıl böyle devam etti . Annen bize hiçbir zaman yaşadığı şeyleri anlatmadı . Biz ona her sorduğumuzda bize inandıracak yalanlar söyledi . Maddi durumumuz iyi değil falanlar filanlar . En sonunda baban 1 hafta eve gelmemiş . Kadınlık iç güdüsü . Aldatıldığını tahmin ediyor ama aşık olduğu adama konduramamış . Bir gün annen babanı bir kadınla yakalamış . Ona bir ev almış , tüm ihtiyaçlarıyla ilgilenmiş . Bunun sebebi ise kadının hamile olması hemde erkek bir evlada . Annen , her ay babanı takip etmiş . Onunla eskiden kendisine aşkla bakan gözlerini bu sefer başka kadına bakarken görmüş . Her seferinde acıdan kahrolmuş . Onunla boşanmaya karar vereceği zaman çok acı bir gerçek ile yüzleşti ."

5 BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin