51 .Bölüm - Yaramızda Kalsın - 1

1K 57 21
                                    

MULTİMEDİA :Yakışıklı Buğramız

Uzun bir aradan sonra merhaba !

Bu bölüm sevgili kullanıcı @ebrarsukoyuncu  ya aittir . SEVİLİYORSUN AŞK

 *Gece Barkın 

  Seven mi , sevdiğiniz insan mı ? Neden bizim sevdiğimiz insan bizi sevmezdi ? Geçmiş geleceğin engeli midir ? Bunun gibi nice sorular ..

 Hiçbir zaman onu seçtiğime pişman olmayacaktım . Kalp  bu . Bir zamanlar sevdiğim insanın tek bir yanlışı ile onu kalbime gömdüm . Ne kadar hatalı olmadığını sonradan öğrensem de , birini gömdükten sonra geri diriltemezsiniz . 

 Geçmişim önümde cayır cayır yanıyordu . Sağanak cayır cayır yanıyordu . Bir zamanlar Sağanak için atan kalbim şimdi Buğra için atıyordu  . Önümüzde engeller var biliyorum . Lakin beraber olduktan sonra bunun ne önemi var ki ?

 Elimdeki kutuyu dolabıma tekrar koyduktan sonra , yatağımın kenarına oturdum . Başımı ellerimin arasına aldım . Amcam , en çok bu gerçek beni korkutuyordu . Amca sandığım adam bana yanlış yapmış olabilir miydi ? Bana ihanet etmiş olabilir miydi ? 

 Öğreneceklerim için hazır mıydım ?

 --------

  Salona indiğimde kızlar televizyon izliyordu . Bende Deniz ile Mira 'nın arasına oturdum . Esila , televizyonu kapatıp bana döndü .

 Esila :" Gidiyor muyuz Hakan Amcanın yanına ?"

Gece :" Korkuyorum Esila ."

 Mira :" Böyle bilinmemezlik ile nereye kadar dayanabilirsin ?"

Deniz:" Kendini ne zaman hazır hissederse o zaman gidelim ."

 Meloş:"Bende Deniz 'e katılıyorum .Hem daha yeni yeni iyileşiyorsun."

   Durum berabereydi .Bence de doğrusu beklemekti .Öncelikle Buğra ile konuşmalıydım . Tabii biraz süründürmekten zarar gelmez değil mi ?

 Gece :" Bence de sonra konuşayım ben onunla . Şimdi size bir şey söyleyeceğim ."

 Meloş :"Dinliyoruz ."

 Gece :"Ben bir karar verdim ."

 Mira :"EE ?"

 Gece :"Buğra 'yı seçtim ben ."

 Esila :"Sağanak ne olacak peki ?"

 Gece :"Ben zaten ona olmayacağımızı demek için gitmiştim .Bu arada Derin nerede ?"

 Deniz:"Odasında uyuyor .Bu aralar onunla ilgilensen iyi olur ."

 Meloş :"Evet resmen kızı unuttuk ."

 Mira :"Konuyla alakası yok ama bir şey soracağım ."

 Gece :"Sor ."

 Mira :"Sen merdivenlerden kendi kendine mi düştün ?"

   Bu konuda nereden çıkmıştı ?

Gece:"Evet bir anlığına başım döndü ondan düştüm ."

 Esila :"Neden sordun ki Mira ?"

Mira :"Ben Sağanak 'tan şüpheleniyorum ."

 Meloş :"Hakikaten olabilir bir anlık sinir ile seni itmiş olabilir ."

     Şuan ciddi ciddi bunu mu düşünüyorlardı ? Sağanak ya , bunu bana yapmaz ki asla !

Gece :"Sağanak 'tan bahsediyoruz . O bunu bana asla yapmaz ."

 Deniz :"Bence de Mira sen yanlış düşünüyorsun ."

 Mira :" Bir anlık aklıma geldi cok mantıklı geldi ama ."

Gece :"Fazla mantıklı gelmiş olmalı . Ben yatıyorum iyi geceler ."

   Kızları salonda bırakıp odama çıktım . Üzerime pijamalarımı giyip yatağıma uzandım .Yaptıklarımı , yaşayacaklarımı düşündüm . Doğru mu yapıyordum acaba ? Yan çekmecemden kulaklığımı ve telefonumu alıp müzik dinlemeye başladım . Sonra sol gözümden bir yaş aktı , sağ gözümden de yaş akmaya başlması ile sesizce ağlamaya başladım .Ben böyle olsun istememiştim . Hayatım elimden kayıyor b,r şey yapamıyordum . Şu an ölecek olsam hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri ne diye sorsalar koca bir hiç derim . Gerçekten ölsem boşuna bir hayat yaşadığım için pişman olurdum .Dolu dolu yaşamak istiyordum . Kimseyi kırmadan , dökmeden iyiki bunu yapmışım diyeceğim birçok şey ve sıkı sıkı tuttuğum mutlu olduğum anılar biriktirmek isterdim . Ama çok şey istiyordum değil mi ?

 Gözlerim kapanmadan önce duyduğum sözler ile daha da kavruldu içim ...

  Bahsetme kimselere , yaramızda kalsın .

<<<<<<<<<<<

  Alarmın sesi ile gözlerimi açmıştım . Yan tarafımdaki ağırlık ile oraya dönünve Derin 'in benimle beraber uyuduğunu gördüm . Dudaklarımda buruk bir tebessüm oluşmuştu . Benim gelgitlerim ile annemin emanetini de mahfetmiştim . Ama artık bir karar vermiştim . Sadece değer verdiğim insanları ve kendimi düşünecektim . Yanağına koyduğum birkaç öpücük sonrasında Derin uyanmıştı .Bana uyku mağmuru gözleri ile bakıyordu .

 Gece :Günaydın prensesim ."

Derin :Günaydın ."

  Bana sadece günaydın dediğine göre gerçekten çok kırılmış olmalı .

Gece :Derin ben gerçekten çok ciddi ve üzücü şeyler yaşadım . Bu kargaşada seni unuttum . Fakat inan ki kendimi boşlukta gibi hissediyordum ."

Derin :"İnsan kardeşini nasıl unutabilir ya ? Bana bunu açıkla abla ?"

Gece :"Güzelim biliyorum ama .."

Derin :"Keşke annem ile ölseydim en azından bu kadar yokluğunu hissetmezdim ."

  Koşarak odadan çıkınca gözlerime dolan yaşları geri gittim .Yataktan kalkıp gardrobumun başına geçtim . Hemen bu sorunu çözmem lazımdı . Hızlıca giyindikten sonra , şifonyerin üzerinde duran arabamın anahtarını alıp odamdan çıktım .


 Bu iş hemen bitmeliydi !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Bu iş hemen bitmeliydi !

 MERHABA CAN KUŞLAR !

 Bazı sorunlardan dolayı yazamıyordum buraya . Sonunda toparlanıp geldim Kısa ama sizi tatmin etsin istedim azıcık . Ama uzun bölümler gelecek merak etmeyin . Yorumlarınız yanımda oluşunuz beni sevindirdi . Teşekkür ederim size beni ve bu kitabı sahipsiz bırakmadınız . Sizi ne kadar çok sevsem az . İyi ki varsınız .Gerçekten ruhsal olarak zor şeyler yaşadım maruz görün beni ..

5 BELAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin