Bu bölümü Hira Alhas adlı tatlı okuyucuma ithaf ediyorum . @HiraAlhas
Umarım beğenirsin tatlım ! Uzun bir bölüm oldu .
İYİ OKUMALAR CAN KUŞLAR !
YUKARIDA 5 BELA TEMSİLİDİR !
* Gece Barkın
Gözlerimi filmlerde olduğu gibi hastane odasında açtım . Kafamı yana çevirdiğimde kafam biraz acıyınca ağzımdan küçük bir inleme kaçtı . Gelen sesle doktor ve hemşire olduğunu tahmin ettiğim kız bana baktılar . Doktor otuz beş yaşlarında biriydi . Kız ise muhtemelen benimle yaşıttı . Doktor , gülümseyerek konuştu .
Doktor :"Nasılsınız Gece Hanım ?"
Ona zoraki bir sırıtma gönderdim . Kırık kafa ile nasılsa bir insan , bende o kadardım .
Gece :" Merdivenlerden düşmüş gibiyim ."
Doktor bey gür bir kahkaha atarken , hemşire hanım kıkırdama ile yetindi .
Doktor :"O zaman çok iyisiniz anladığım kadarıyla . Kafanıza dikiş atmak zorunda kaldık ama merak etmeyin iz kalmayacaktır . Düzenli pansuman yaptırırsanız , dikişiniz hemen düşer .Son olarak ise -"
Ay ! 3 ay ömrüm mü kaldı ? Filmlerde kitaplarda hep öyleydi . Daha kendimi Buğra 'ya affettirememişken , Baran ile Hilal barışmamışken ve en önemlisi Hakan Amcam 'ın benden ne sakladığını öğrenemeden . Neyse kızların mürvetini görsem yeter . Hepsini evlendiririm . Birde hızlı çalışırlarsa birde torun! Demeyin keyfime !
Ben kurduğum hayaller ile gülerken , doktor ve hemşirenin garip bakışlarını görünce sustum . Galiba acaba beni Akıl ve Ruh Sağlık 'ı merkezine sevk edip , etmeyeceklerini tartışıyorlardır .
Doktor , gülümseme ile hemşireye baktı .
Doktor :"Hayatımda ilk defa 24 saat uyumayacağı için gülen birini görüyorum Filiz "
Filiz:" Evet efendim , bu durumda benim için bir ilk ."
Duyduklarım ile gözlerim fal taşı gibi açıldı . Ne demek 24 saat uyumayacağım ben ? Nasıl dayanırım ben o acıya ? Hı?
Gece :" Ne 24 saat uyumamasından bahsediyorsunuz siz ?"
Doktor :"Kafanı çarpmışsın , uyuman senin için riskli bir durum . Bu yüzden uyumamalısın . Lafı daha fazla uzatmayayım, arkadaşların bekliyor seni .Geçmiş olsun ."
Filiz:" Tekrardan geçmiş olsun ."
İkisi odadan çıkınca , sap gibi kaldım . Kesin Derin benim için endişelenmiştir . Arkey de öyle . Kızlarda , Buğra 'da . Of ! Daha aramız bile düzelmedi . Ben nasıl Hakan Amca 'nın benden sakladığı şeyi bulacağım ? Neden Sağanak burada ?
Gözlerimden akan yaşlara engel olamadım . Hayatım çıkmaza doğru gidiyordu ve benim durdurmaya gücüm yoktu . Hayatımın freni benim ellerimden kaymıştı , kontrolü kaybetmiştim . Kendimi toparlayamıyordum . Dağılıp , paramparça oluyordum .Yalnız buna dur demenin vakti gelmişti . Sadece birini seçecektim Buğra ya da Sağanak . Buradan çıktığım gibi Hakan Amca 'nın evine baskın yapacaktım . Derin 'i yanıma alıp , kızlarla sınava çalışacaktık .Ama önce Buğra 'ya sağlamından bir trip atacaktım . Kapı açılınca bakışlarım oraya döndü .
En önde Derin ve Arkey olmak üzere herkes buradaydı . Derin ve Arkey , koşarak bana gelip sarılınca , kafam acısa da sesimi çıkarmadım . Bende onlara sarıldım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 BELA
Teen FictionBu fani dünyada herkes bir şeyler ile sınanır. Bu kimi zaman aile, kimi zaman bir evlat ve kimi zaman ise gelecektir. Tabii bu kişiden kişiye değişir. Hayat , zorlu bir sınavdır adeta . Seni oradan oraya sürükler ve tahmin etmeyeceğin yerlere ve n...